vybíjení baterie

Více
15 roků 7 měsíců zpět #46 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: vybíjení baterie

Pokus se zase já nepletu, tak diodový můstek v altíku je Graetzův typ. Takže 4 diody -> 2 závěrné + 2 otevřené a naopak.

No to by jich tam muselo byt ale 12+3 ne? A to neni.

Tak teď tomu nerozumím ... Jak 12+3 ?

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #47 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: vybíjení baterie
já když jsem dělal go na altíku tak pokud mě paměť neklame tak tam jsou 3+ a 3- diody, ale každý se může přepočítat :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #48 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: vybíjení baterie
To BlackJack:
No psal jsi ze je tam Gretz.Jelikoz alternator je 3-fazovy tak by museli byt 3.Z tvych poctu vyplyva 3x4=12 pokud jeste zvladnu malou nasobilku.No a ty dalsi 3 jsem ti jen pridal neb tam fyzicky jsou pro napajeni regulatoru.

To jipaf:
6-ti diodove altiky se uz drahne let nepouzivaji.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #49 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: vybíjení baterie

Charles napsal: Jedna proražená dioda nic tak šíleného, jako píše Dvoři, neudělá. Já jsem jezdil teď skoro dva roky na altík s jednou proraženou diodou a altík normálně dobíjel, jen slabě prosvěcovala kontrolka dobíjení.

jinak nemusí být líznutá jedna ale mohou být 2 na + sinusoidy a 2 na mínusové sinusoidy.. a pak už to může být problém a pak musí tůrovat, ale pokud odpojuje za chodu baterii.. klidně jich může mít spálených více než tu jednu..


TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #50 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: vybíjení baterie
rs:
tří fázový, na každou fázi 1+ a 1- tak nevím, asi se vrátím do školy a budu se učit znovu počítat abych se zase nepřepočítal :roll: :roll: :roll:

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #51 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: vybíjení baterie
Zvedni ocko o jeden a pul centimetru v me predchozi odpovedi a zjistis ze jich tam je 9 a proc tam jsou ty tri navic.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #52 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: vybíjení baterie
To rs: Takže se jedná o klasickej generátor el. energie s fázema pootočenýma o úhel 120°? Takže mně napadá jen usměrňovací můstek o 3 diodách (popř. 6ti jak zde bylo zmíněno).


FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #53 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: vybíjení baterie
už zase se tady kompotuje,
ty 3 v relé dobíjení asi nikdo nebere v podtaz.. každý počítá jen ty 3+3

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #54 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: vybíjení baterie
Ano jedna.
A je jich tam fakt 9(6+3).Pokud neveris tak koukni treba na schema c 9 v Jak na to.
Nerad se hadam tak toho radsi necham.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #55 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: vybíjení baterie

už zase se tady kompotuje,
ty 3 v relé dobíjení asi nikdo nebere v podtaz.. každý počítá jen ty 3+3

Tak kdyz to beres takhle tak v regulatoru jsou jeste dalsi dve. :lol:
Ja jsem secetl pouze to co je umisteno na usmernovacim bloku.
A tim bych si to dovolil ukoncit,alespon z me strany.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #56 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: vybíjení baterie
jj.. moudřejší ustoupí, taky se nerad hádám, raději se kouknu, mám jedn v záloze a ten navštívím, každý mluvíme o tom samým ale každý jinak, jeden počítá saku pikum a jeden jenom můstek :D :D :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #57 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: vybíjení baterie
pánové když připojím baterku mám proti zemi skra a plusu odpojil jsme saharu a vypada vše v poho zítra to projedu a ozvu se zatím díky všem

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #58 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: vybíjení baterie
tak ne problém trvá...nikdo žádnej nápad?

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #59 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: vybíjení baterie

tak ne problém trvá...nikdo žádnej nápad?

víš co zkus:ted tam jinej a¨ltík a bude!!!...jestli to tedy není až takový problém ho viměnit a zase budeš vědít na čem jsi???

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #60 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: vybíjení baterie
Dvoři,
ty na tom budeš tak dlouho gajdovat, odpojovat a zapojovat, až ti to nepojede vůbec a pak už budeš jezdit jenom na koloběžce...
čím více hokusů-pokusů co to udělá a jestli se to samo nespraví, tím je větší pravděpodobnost, že se ti v tom posmolí více věcí.. a pak už s tím nehneš :roll:
hned na první straně tohoto tématu ti všichni radili vytáhni altík a pak se uvidí...
ještě že koloběžka nemá žádnou baterku a altík....
na srazu ti na koloběžce uděláme atrapu baterky a altíku, a hlavně kabely a klémy ať si máš co odpojovat :D :D :D :D :D :D :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.546 sekund
Powered by Kunena fórum