vybíjení baterie
Tak teď tomu nerozumím ... Jak 12+3 ?No to by jich tam muselo byt ale 12+3 ne? A to neni.Pokus se zase já nepletu, tak diodový můstek v altíku je Graetzův typ. Takže 4 diody -> 2 závěrné + 2 otevřené a naopak.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No psal jsi ze je tam Gretz.Jelikoz alternator je 3-fazovy tak by museli byt 3.Z tvych poctu vyplyva 3x4=12 pokud jeste zvladnu malou nasobilku.No a ty dalsi 3 jsem ti jen pridal neb tam fyzicky jsou pro napajeni regulatoru.
To jipaf:
6-ti diodove altiky se uz drahne let nepouzivaji.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charles napsal: Jedna proražená dioda nic tak šíleného, jako píše Dvoři, neudělá. Já jsem jezdil teď skoro dva roky na altík s jednou proraženou diodou a altík normálně dobíjel, jen slabě prosvěcovala kontrolka dobíjení.
jinak nemusí být líznutá jedna ale mohou být 2 na + sinusoidy a 2 na mínusové sinusoidy.. a pak už to může být problém a pak musí tůrovat, ale pokud odpojuje za chodu baterii.. klidně jich může mít spálených více než tu jednu..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tří fázový, na každou fázi 1+ a 1- tak nevím, asi se vrátím do školy a budu se učit znovu počítat abych se zase nepřepočítal
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ty 3 v relé dobíjení asi nikdo nebere v podtaz.. každý počítá jen ty 3+3
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A je jich tam fakt 9(6+3).Pokud neveris tak koukni treba na schema c 9 v Jak na to.
Nerad se hadam tak toho radsi necham.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak kdyz to beres takhle tak v regulatoru jsou jeste dalsi dve.už zase se tady kompotuje,
ty 3 v relé dobíjení asi nikdo nebere v podtaz.. každý počítá jen ty 3+3
Ja jsem secetl pouze to co je umisteno na usmernovacim bloku.
A tim bych si to dovolil ukoncit,alespon z me strany.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
víš co zkus:ted tam jinej a¨ltík a bude!!!...jestli to tedy není až takový problém ho viměnit a zase budeš vědít na čem jsi???tak ne problém trvá...nikdo žádnej nápad?
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ty na tom budeš tak dlouho gajdovat, odpojovat a zapojovat, až ti to nepojede vůbec a pak už budeš jezdit jenom na koloběžce...
čím více hokusů-pokusů co to udělá a jestli se to samo nespraví, tím je větší pravděpodobnost, že se ti v tom posmolí více věcí.. a pak už s tím nehneš
hned na první straně tohoto tématu ti všichni radili vytáhni altík a pak se uvidí...
ještě že koloběžka nemá žádnou baterku a altík....
na srazu ti na koloběžce uděláme atrapu baterky a altíku, a hlavně kabely a klémy ať si máš co odpojovat
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.