vybíjení baterie
tak ne problém trvá...nikdo žádnej nápad?
ty nápady nepotřebuješ, ty potřebuješ ruce které se toho chytí..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Michaeli já bych ho vyměnil ale atík na 1,8 se mi zrovna doma neválí
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já pořád nechápu proč hledat chybu v atíku když dává kolik má...? musí být chyba někde v elektrice ne? když odpojím za jízdy baterku tak to vše maká jak má...?
Michaeli já bych ho vyměnil ale atík na 1,8 se mi zrovna doma neválí
tak to vždy nastartuj, odpoj baterku a jezdi, a bude přece vše OK tak proč něco řešíš..
ke každému startu ji na chvilku zapoj a tím pádem nemáš žádný problém a kde nic není, není co řešit...
při řešení problémů, pokud to ale nechceš dát do autorizovaného servisu, se zpravidla vychází z rad pisatelů tohoto fóra a tomu věř že někteří tady tomu rozumí a pak je druhý způsob a to, že sám od sebe jdeš v autě díl po díle a vylučuješ čím to není tak dlouho až najdeš a opravíš samotnou chybu ale to asi sám znáš
baterky jsi měnil, ale co ten altík??? už jsi ho nechal vymontovaný někde přeměřit???
snad nejsi zastánce názoru že auto které jede na dva válce má dobrý motor a chybu malého výkonu budeš hledat v nádrži... přece když motor vrčí nemůže být špatný...
altík je elektro zařízení staršího data, může tam v něm být nějaký studený spoj, nebo může švindlovat relé dobíjení,... 1x OK a po druhé švindl...
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
K tomuto názoru se přikláním!!!Já pořád nechápu proč hledat chybu v atíku když dává kolik má...? musí být chyba někde v elektrice ne? když odpojím za jízdy baterku tak to vše maká jak má...?
Michaeli já bych ho vyměnil ale atík na 1,8 se mi zrovna doma neválí
tak to vždy nastartuj, odpoj baterku a jezdi, a bude přece vše OK tak proč něco řešíš..
ke každému startu ji na chvilku zapoj a tím pádem nemáš žádný problém a kde nic není, není co řešit...
při řešení problémů, pokud to ale nechceš dát do autorizovaného servisu, se zpravidla vychází z rad pisatelů tohoto fóra a tomu věř že někteří tady tomu rozumí a pak je druhý způsob a to, že sám od sebe jdeš v autě díl po díle a vylučuješ čím to není tak dlouho až najdeš a opravíš samotnou chybu ale to asi sám znáš
baterky jsi měnil, ale co ten altík??? už jsi ho nechal vymontovaný někde přeměřit???
snad nejsi zastánce názoru že auto které jede na dva válce má dobrý motor a chybu malého výkonu budeš hledat v nádrži... přece když motor vrčí nemůže být špatný...
altík je elektro zařízení staršího data, může tam v něm být nějaký studený spoj, nebo může švindlovat relé dobíjení,... 1x OK a po druhé švindl...
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já pořád nechápu proč hledat chybu v atíku když dává kolik má...? musí být chyba někde v elektrice ne? když odpojím za jízdy baterku tak to vše maká jak má...?
Michaeli já bych ho vyměnil ale atík na 1,8 se mi zrovna doma neválí
Tak ho otestuj solo pod zatizenim.Pokud se zamyslis tak zjistis ze to neni tak tezke udelat.Pokud ti jeho vystupni napeti poklesne treba z 50% zatizenim tak zcela jiste neni v poradku.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
no zítra to asi půjdu dát jednomu soukromníkovi auto-ektrikářovi a uvidíme pak napíšu co zjistil...odpojovat baterku po nastartování se mi fakt nechce
přesně,my ti to tu už psaly abys to udělal!!!...tak to jsem zvědavý,jak říkám já myslím jsi že to bude v altíku:)
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Edit from admin:
když už někomu nadáváš, tak to piš gramaticky správně, to za prvé a za druhé, se chovej slušně a neporušuj pravidla!
Romik Tipo 1.6 DOHC
Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw
Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já bych ale hledal chybu někde jinde..........
jinak na chybách se člověk učí..........
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Romik Tipo 1.6 DOHC
Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw
Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
pánové dneska jsem se chystal měnit alternátor a když jsem chtěl vyndat ten můj tak koukám a on upadlej zemnicí drát z atíku...Připojil jsme ho a vše v pořádku tak se prosím nesmějte jakej jsme debil že jsem si toho nevšimnul hned... snad tohle téma nikomu třeba pomůže když bude mít studeňák na atíku
Já ti to psal Prvě si ZKONTROLUJ TY KONTAKTY u toho altíku!!!NJN ale tak stává se chybama se člověk učí jak je tu už jednou zminováno!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
jde o to že on byl tak blbě upadlej že jsem si toho ze zhora nevšimul až po tom co jsme s tím najel na rampu ale docela mě překvapilo jak se to chová po odpojení kostry na atíku
Vidíš to!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.