kontrolka baterie

Více
14 roků 11 měsíců zpět #1 od kasaleo
kontrolka baterie vytvořil uživatel kasaleo
Ahoj kluci píšu protože mi přetrvávají problémy s kontrolkou baterie. Svítí si jak chce někdy svítí pořád někdy zase při zvýšení otáček přestane a někdy svítí třaba 5 min a pak vypne. zatím jsem jen koupil novou baterku a dělá to pořád úplně stejně bohužel a přeměřil jsem napětí při zaplém mám nejvíc 14,8 ale lítam mito tak na 14, 1 a pořád to různě kolísá někdy i pod 14 je to normální ? dráty u altíku mi přídou v poho tak zkusím ještě ty kostry až bude čas. Hlavně mě zajímá to kolísání jestli je normální děkuji předem za rady

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #2 od alain
Odpověděl alain pro téma Re: kontrolka baterie
Normální to není asi ti odcházejí uhlíky v altíku.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #3 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: kontrolka baterie
Zkus to tu prohledat, alternátor a dobíjení se tu už řešilo Xkrát. Každopádně dobíjení nad 14 V při zapnutých spotřebičích (světla aj.) se mi zdá skoro moc, má být kolem 13,4 - 13,5 V.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #4 od expo44
Odpověděl expo44 pro téma Re: kontrolka baterie
mal som presne pred mesiacom rovnaky problem...robilo mi to co tebe a postupom casu mi altik isiel do vecnych lovist. Odisiel mi diodovy mostik- oprava ma stala 40e + robota....mozno budes mat stastie a budu to len uhliky...a davaj pozor ked ti to odide uplne tak ti to krasne vsetko zdochne a si bez elektriny...mne sa to stalo po ceste do prace :D

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #5 od Brda
Odpověděl Brda pro téma Re: kontrolka baterie
Přesně před rokem jsem měl na chlup stejný problém.Kolísalo napětí,blikala kontrolka a někdy se vypla až po pár minutách.Kontrolka mi blikala asi 14 dní.Na silvestra jsem vezl kluka na pařbu a asi 60 km od baráku mi pohasínaly světla až to vše zhaslo úplně.Vyhořel mi diodový můstek v altiku a regulační relé.Byl jsem brutálně promrzlý(-12C) 3 hodiny jsem čekal a domů mě táhli na laně.Oprava mě stála 2200kč.

fiat tipo 1.9 td

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #6 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: kontrolka baterie
na 60% jsou to diody.Vyhledej v okolí někoho kdo se zabejvá opravou alternátorů (startérů) a svěř mu svůj altík na přezkoušení.Pokud ti řekne že je v háji,tak zvaž opravu,nebo kup jinej,kterej může vydržet rok či déle.
Můžou to bejt i uhlíky,nebo kroužky.Vše se dá z těchto věcí vyměnit.Uhlík stojí něco kolem 15kč/ks.Kroužky po kterejch uhlíky jezdí stojej od 200 do 400,- diody nevím,ale budou dražší.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #7 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: kontrolka baterie

na 60% jsou to diody.Vyhledej v okolí někoho kdo se zabejvá opravou alternátorů (startérů) a svěř mu svůj altík na přezkoušení.Pokud ti řekne že je v háji,tak zvaž opravu,nebo kup jinej,kterej může vydržet rok či déle.
Můžou to bejt i uhlíky,nebo kroužky.Vše se dá z těchto věcí vyměnit.Uhlík stojí něco kolem 15kč/ks.Kroužky po kterejch uhlíky jezdí stojej od 200 do 400,- diody nevím,ale budou dražší.

ano uhlíky se nechají koupit na FAvo,jenom se pilníkem lehounce zpilujou,a sedej jako orygo.zběrače(kroužky) na rotoru se nechají taky v dom podmínkách srovnat,vezmeš vrtačku,upneš přez AL plechy do svěráku a upneš rotor do zklíčidla a jemějším pilníkem krácně srovnáš zběrače(kroužky ) na uhlíky.
kdyš budeš mít alt. rozebranej tak ve víčku a vyměn ložisko,nejty odbrousíš a vylisuješ ložisko(je tam klasicke, v krámě koupitelné,ale číslo z hlavy nevím)a z hřídele jde taky ztahnout a vyměnit.
k proměření diod budeš asi potřebovat elektikáře s měřákem,každopádně diody na jednu stranu propouští proud a na druhou né,pokud odpor změříš oboustraně je v háji :wink:
alternátor sem si několikrát repasoval v bytovkové dílničce ve svěráku,viz moje skušenosti..

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #8 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: kontrolka baterie
kde je chyba ti neporadím, ale napětí je standardně při nabíjení něco přes 14V při 13,5-13,8 nic nenabiješ, to je napětí baterie. Ale kolísat nesmí musí držet, při zvýšení otáček je nomrální přes 14V (asi 14,1 - 14,5).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.400 sekund
Powered by Kunena fórum