Problem s dobíjením !!!Vyreseno!!!

Více
16 roků 11 měsíců zpět #1 od Larin
26.12. 2007 = už to muže byt opravdu jen regulator... Baterka nova, uhliky vymenene, alternator kompletne promeren... Diody davaji všechyn kolem 500 odpor... nekdy dobijim a z ničeho nic zase ne... takže asi ten regler... :roll:

takže při zaplem motoru dobiji 14:47V ale po určite době se z ničeho nic rozsvítí kontrolka dobíjení a dobíjí jen 12:30V takže je to zřejmě regulátor, který při změně teploty propouští mín. Koupím nový regulátor, zatím sem ho našel jenom v elitu, stojí přes tisic korun, ale doufam, že pak už bude pokoj... :roll:

27.12.2007 = regulator sem sehnal za 790Kč, tak sme ho namontoval a otocim klickem a nerozla se mi kontrolka baterie... buzeni, tak sem ho nastvany demontoval, oskrabal trochu uhliky a namontoval zpatky, regulator zacal dobijet, ale dobijel porad silneji az mi volmetr ukazal 16V tak sem to vypl radsi, vymontoval a preletoval jeste jednou uhliky na starem, ten po teto operaci daval 13,4 a baterka svitila, tak sem tam vrazil ten novy ataky 13,4 a baterie problikavala, tak sem jeste kontroval tenky drat ktery vede do altu... a preletuju hoo...zitra uvidim co dal, uz mi dochazi napady...

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #2 od majster
vyzera to na regler, ale kedy bol meneny alternator, bol urcite v poriadku?
piskanie remena, ak je alt. v poriadku znamena velky zaber, velku zataz, prud ti moze odoberat aj nieco ine, ako je ventilator, ktory sa nevie roztocit...atd.
nabij aku mimo auta a pri pripojeni kontaktov sleduj iskrenie, to ti napovie aky prud tecie do skratu, a potom ten skrat musis najst postupnym odpajanim spotrebicov.
ak najdes spotrebic ktory ti odobera prud, mas problem vyrieseny.
vela zdaru a trpezlivosti.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #3 od scherer012
vyzerá to na výmenu alternátora........... :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #4 od Larin
tak vsechny kostry sem probrousil a prosplichal kontaktolem, furt nic, tak sem lehl pod auto a vyndal regulator a na nem bylo bylo videt, jakoby horel... uhliky zasekle, mam jeste jeden regulator doma, tak to zkusim prehodit, ale bojim se aby to neudelalo to stejne, nechapu proc regulator horel... premyslel jsem jestli to neam souvislost s piskanim klinaku, ale to sem prisuzoval spise zime, piskal jen pri prerazeni a chvili, kazdopadne přikladam foto regulatoru:

img408.imageshack.us/my.php?image=dsc00445ox3.jpg

img253.imageshack.us/my.php?image=dsc00447uc0.jpg

:?

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #5 od majster
pred tym ako tam das ten druhy regulator, vyber altik a premeraj vinutie rotora, ohmicky proti kostre, lebo to vyzera na skrat na kostru, ten regulator ja uplne roztaveny, tiekol tam velky prud a preto sa to prehrialo.
tu mas navod ako otestovat regulator,
majsterfiat.webovastranka.cz/file/index

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #6 od skypan
no jak sem na to koukal,tak tam běhali asi přádný proudi kdyš se ti to takhle pěkně roztavilo,souhlasím s přeměřením jak vinutí tak diod..

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #7 od petr1978
Určitě jak říká Majster to je zkrat v rotoru. Jinak není důvod proč by se ti tavil ragulátor. Ale to jsem fakt ještě neviděl 8O

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #8 od Larin
:?

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #9 od Larin
:(

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #10 od Larin
26.12. 2007 = už to muže byt opravdu jen regulator... Baterka nova, uhliky vymenene, alternator kompletne promeren... Diody davaji všechyn kolem 500 odpor... nekdy dobijim a z ničeho nic zase ne... takže asi ten regler... :roll:

takže při zaplem motoru dobiji 14:47V ale po určite době se z ničeho nic rozsvítí kontrolka dobíjení a dobíjí jen 12:30V takže je to zřejmě regulátor, který při změně teploty propouští mín. Koupím nový regulátor, zatím sem ho našel jenom v elitu, stojí přes tisic korun, ale doufam, že pak už bude pokoj... :roll:



27.12.2007 = regulator sem sehnal za 790Kč, tak sme ho namontoval a otocim klickem a nerozla se mi kontrolka baterie... buzeni, tak sem ho nastvany demontoval, oskrabal trochu uhliky a namontoval zpatky, regulator zacal dobijet, ale dobijel porad silneji az mi volmetr ukazal 16V tak sem to vypl radsi, vymontoval a preletoval jeste jednou uhliky na starem, ten po teto operaci daval 13,4 a baterka svitila, tak sem tam vrazil ten novy ataky 13,4 a baterie problikavala, tak sem jeste kontroval tenky drat ktery vede do altu... a preletuju hoo...zitra uvidim co dal, uz mi dochazi napady...

28.12.2007 takze jesem preletoval ten tenky kabel co vede do alternatoru, zajimave je je, ze s novym regulatorem nesviti buzeni, ale po nastartovani altik dobiji 13.47V s tim ze naopak pri behu sviti kontrolka baterie, takze sem tam dal stary regulator, s novymi uhliky a buzeni OK, ale po startu sviti kontrolka baterie a dobiji taktez 13.47V tak sem motor vypnul a zapnul a baterka nesviti , ale dobiji 17V coz je hodne, tak sem alespon dovezl auto pred barak a jeste jednou zkontroloval a dobiji 15.47V takze taky moc, zkusim jeste predelat didodovej mustek z jinyho altu, ale uz sem se smiril s tim, ze po svatcich jde alternator na repas... nebo cely auto, nebo pujde do světa, protože co je moc, je moc

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #11 od Larin
tak jsem ted chvilku jezdil s nadeji, ze uz bude vsechno v poradku, kdyz se vymenilo i vinuti alternatoru a diodovy mustek a uhliky, ale dnes se mi opět rozsvitila kontrolka baterie, je zajimave, že sviti z ničeho nic a když vecer s touto zavadou auto zaparkuju tak rano nastartuju a vse vypada ok, ale ta s eprojevi treba zase po dvou dnech... baterkou to neni. Zitra navstivim Fiat sobesice a uvidim, sam uz pod to nepolezu na to nemam nervy ani kloudny napady :?

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #12 od mk-tec
...dej tam českej altík Magneton a máš pokoj. Já s tím taky dlouho bojoval, až sem koupil nový a je klid...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #13 od Larin
a kolik stoji ten altik od magnetonu?

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #14 od mk-tec
...myslím, že 4.500,- ale snad by šel po známosti sehnat okolo té 3-ky. Chceš to zjistit?

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #15 od joki
Asi pred dvoma rokmi odišiel švagrovi regler( na teraz už mojom Tipe(
Vymontovali sme regler zo škodovky a namontovali ho do Tipa.Doteraz šlape ok.A dá sa na Tipo prispôsobiť aj alternátor z starších aut.Len to chce trochu času -zručnosti a znalosti elektrotechniky. Ale je to bohove lacné.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.546 sekund
Powered by Kunena fórum