Problem s dobíjením !!!Vyreseno!!!

Více
16 roků 10 měsíců zpět #16 od petr1978
Princip regulátoru u Tipa je stejná jako regulátor u Favorita. Dá se to udělat tak, že ten originál tam necháš jako držák uhlíku a z Favirita připojíš.
Ale nemyslím si, že je to regulátor. Jestli ti svítí kontrolka a dobíjí to, máš někde skrat na kostru. To může být prostřelená dioda. Odpor bude stejný, ale bude vést proud v obou směrech.
Taky zkus ty malé diody co máš venku na altíku přepájet. Může tam být studený spoj, nebo částečně nalomeno vibracema.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #17 od Larin
jaké malé diody? Kde presne, ja vim, ze jsou v diodovym mustku, ale na altiku? No jinak dnes sem altik zanesl na prezkouseni do fiat centrum sobesice, tak uvidim, protoze mi to jednou dobijelo, pak nedobijelo, tak sme auto nechal stat do druhyho rana a zas to dobiji, takze nevim no... uvidim zitra :?

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #18 od Larin
tak ještě čekám na odpověd zda to je v altiku či ne, tak sem šel zatim k autu a hrabal se v konektorech a rad bych věděl na co ktery je? Kdyby někdo věděl, tak at da vědět, určitě některy souvisi s dobijenim a mohla by v něm být chyba, označil jsem je čisly,aby v tom nebyl zmatek :?

img90.imageshack.us/img90/574/90458957hn3.jpg

img166.imageshack.us/img166/9828/13773421cg6.jpg

no a taky by mě zajimalo k čemu je tahle krabička, nebo nadobka, vedou k ni dvě celkem tluste modre hadičky...

img263.imageshack.us/img263/8729/39658222eg1.jpg

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #19 od JohnRoss
1 A 2 - Je předřadný odpor pro vstřikovací jednotku
6 A 7 - lambda
8 - nádobka s akt. uhlím

Tipl bych.

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #20 od Larin
diky :wink: takže ty bych vyloučil, takže zbývá 3, 4, a 5 :?

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #21 od petr1978

jaké malé diody? Kde presne, ja vim, ze jsou v diodovym mustku, ale na altiku? No jinak dnes sem altik zanesl na prezkouseni do fiat centrum sobesice, tak uvidim, protoze mi to jednou dobijelo, pak nedobijelo, tak sme auto nechal stat do druhyho rana a zas to dobiji, takze nevim no... uvidim zitra :?


No jstli nemáš diody venku (měly by být 3) Tak není co pájet. Já mám venku 3 malé diody a znich vede červený drátek. Jsou pod krytem. Kromě toho mám ještě didody na diodovém můstku uvnitř altíku. Závisí to od výrobce a od ročníku výroby. Jestli nemáš diody venku, tak proměř ty vnitřní, ale v obou směrech. V jednom směru musí propouštět a ve druhém nesmí.
Taky to může dělat až po zahřátí, že se ti pohnou díly a už to nefunguje. Díval jsi se i jestli nemáš někde na diodách nebo diodovém mustku narušený drát? Diody jsou tam pájené, a je možné že vibraceme povolil spoj.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #22 od Larin
tak altik mi vratili z promereni s tim, ze funguje, on opravdu funguje, ale jakmile otacky prekroci urcitou mez, tak se okamžitě rozsviti kontrolka baterie, regulator je celej novej, takze nechapu jaktoze nedosedaji uhliky, je to nahovno... kotva je pěkná, nechápu to, nebaví mě to už, a nechce se mi vrazet do jinyho altiku, kdyz nevim, jestli by to neco zmenilo... :evil: :x :(

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #23 od hovi

diky :wink: takže ty bych vyloučil, takže zbývá 3, 4, a 5 :?

3 je ,,kompresůrek,, na profoknutí filtru s aktivním uhlím ,4 taktovací ventil a na tu 5 na ty konektory mi vede lambda sonda

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #24 od petr1978

tak altik mi vratili z promereni s tim, ze funguje, on opravdu funguje, ale jakmile otacky prekroci urcitou mez, tak se okamžitě rozsviti kontrolka baterie, regulator je celej novej, takze nechapu jaktoze nedosedaji uhliky, je to nahovno... kotva je pěkná, nechápu to, nebaví mě to už, a nechce se mi vrazet do jinyho altiku, kdyz nevim, jestli by to neco zmenilo... :evil: :x :(


No tak to mě už fakt nenapadá čím by to mohlo být :(
V jakém stavu máš baterku? Nezkoušel jsi ji prohodit z něčeho jiného?
A už jsi se díval na kostru co vede z nápravnice na převpdovku dole pod autem? A kostru pod baaterkou? Je dobře schovaná a když nesundáš baterku, není vidět. Nejsou shnilé plechy kolom kostry u baterky ?

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #25 od Larin
baterku sme tam mel uplne novou a tou to neni, na ty kostry na prevodovce a pod baterkou sem koukal jako prvni, na prevodovce je dobra, naproti rozvodum taky, ale tu pod baterkou sem nebyl schopnej sundat... strhla matka, tak sem s tim hejbal a prostrikal to konbtaktolem, neprislo mi , ze by to v tech mistech bylo uhnily, normalne dobijim, jenm kdyz se motor dostane do tech vysokych otacek, tak to prestane dobijet, vypnu motor, nebo jeste jednbou protocim motor, nekdy to zabere a zase dobijim, jenze tohle je npard, nevim v cem to je... kdyz sou novy uhliky, vlastne celej regulator, a ltik byl na mereni, predtim konpletne rozebranej... a vse v poho, dokonce sem zkousel hejbat s kabeleama co vedou za tlumičema v motorovym prostoru... stary tipo, tam melo konektor pred spolujezdcem u tlumice... ale ja ho tam nemam, jinak hodne premyslim o tom altiku novym, ale sou to velky prachy a kdyz to tim nebude, tak co budu delat pak, nechapu, jaktoze ma tipo takovy palicaty poruchy sakra... :? no ale tipuju fakt ten altik, protoze kdyz tam byl jinej, tak slapal 2 mesice v poho, akorat se pak spalil regulator, z duvodu ze mel uplne sjetou kotvu a ten palst se asi dotykal te kotvy, jak ty uhliky byly v tech vydrenych drazkach, tady v tom je kotva pekná, no nevím, dela to jen pri vysokých otáčkach , ale je divny, ze jakmile se jednou rozsviti, tak proste chvilku nebo treba 5 minut nedobiji... kdyby mel nekdo pobliž Brna altik na OHC s vicedračkovou řemenici a rozmerem uchytu 72-5mm tak dejte vědět a doufam, žýe mi Mk-Tek napiše za kolik by byl ten magneton altik novej, je to krize, když člověk utraci a utraci a opravuje a opravuje a Tipo je furt nespolehlivy, jediny co me na tom aute za posledni dobu těší, je tohle forum :wink:

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #26 od petr1978
To taky záleží, jak ten altík zkoušeli. Často ani neví v servisu jak altík vypadá, nato6 ho otestovat. Škoda, že nebydlíš poblíž severní morva. To by pak nebyl problém to otestovat. Je tady jeden fak machr co se tím živí a dost dobrej. A tyky to dělá mnohem levněji než nové díly. Už mám od něho dost dobré zkušenosti. Jinde než v altíku problém asi nebude. Kupovat kvůli tomu nvý když ještě evíš že to pomůže je dost nesmyslné.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #27 od Larin
no bylo to u chlapika, ktery děla altiky, odvezl to k němu pan ze servisu, protože řikal, že to předa odbornikovi, ono je možné, že při běžném testu se to nepozná, ale když s tím motor zatočí na víc otáček, tak se něco stane s kotvou a ta rozhodí uhliky, netuším, sme domluven na zitra a jdu si pro altik za 1700 do soběšic, tak napišu jak sem dopadl, usoudil sem, že je vada v altiku, nikde jinde, protože předtim, než sem spalil ten regulator v tom co sem tam měl misto tohohle, tak všechno fungovalo dobře, regulator se roztavil asi vuči tomu, že v tom jinem altiku byla dost projeta kotva a uhliky kratke, takže ten plast dolihal na kotvu a roztavil se... :? no uvidim zitra, tak snad přijdou lepší zítřky pro tipo :wink: Určitě napišu jak to dopadne... :wink: :wink:

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #28 od Larin
tak problem nalezen :P cesta k němu zdlouhavá, byla to vadná KOTVA alternatoru, tvářila se v pořádku, ale při zahřátí probíjela... nová stojí 1800, takže sem sehnal jiný altík, který se tam zítra dá :) peněz padlo hodně, takže pro příště u altíku rovnou koupím nový a budu mít klid a vyjde mě to levněji než s tím laborovat tak dlouho. :wink: diky všem za rady

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #29 od mk-tec
Čao, trochu mi to trvalo, bo jsem to zjišťoval. Ofic v prodejně 4.500,- Kč. Zkusil jsem ten můj kontakt v Magnetonu. Zjišťoval mi to a řekl, že by to šlo a za 3-ku fungláč přímo na Tipo 65A, i 55A. Ale máš vyřešeno, takže příště...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #30 od Larin
to je parádní cena, škoda, že sem to nevěděl před dvouma měsicema, protože sem do toho už tak minimalně čtverku vrazil... no kdyby se mi to zas domrvilo, tak urcite zavolam, dekuju moc. :wink:

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.505 sekund
Powered by Kunena fórum