Problem s dobíjením !!!Vyreseno!!!
Ale nemyslím si, že je to regulátor. Jestli ti svítí kontrolka a dobíjí to, máš někde skrat na kostru. To může být prostřelená dioda. Odpor bude stejný, ale bude vést proud v obou směrech.
Taky zkus ty malé diody co máš venku na altíku přepájet. Může tam být studený spoj, nebo částečně nalomeno vibracema.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
img90.imageshack.us/img90/574/90458957hn3.jpg
img166.imageshack.us/img166/9828/13773421cg6.jpg
no a taky by mě zajimalo k čemu je tahle krabička, nebo nadobka, vedou k ni dvě celkem tluste modre hadičky...
img263.imageshack.us/img263/8729/39658222eg1.jpg
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
6 A 7 - lambda
8 - nádobka s akt. uhlím
Tipl bych.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jaké malé diody? Kde presne, ja vim, ze jsou v diodovym mustku, ale na altiku? No jinak dnes sem altik zanesl na prezkouseni do fiat centrum sobesice, tak uvidim, protoze mi to jednou dobijelo, pak nedobijelo, tak sme auto nechal stat do druhyho rana a zas to dobiji, takze nevim no... uvidim zitra
No jstli nemáš diody venku (měly by být 3) Tak není co pájet. Já mám venku 3 malé diody a znich vede červený drátek. Jsou pod krytem. Kromě toho mám ještě didody na diodovém můstku uvnitř altíku. Závisí to od výrobce a od ročníku výroby. Jestli nemáš diody venku, tak proměř ty vnitřní, ale v obou směrech. V jednom směru musí propouštět a ve druhém nesmí.
Taky to může dělat až po zahřátí, že se ti pohnou díly a už to nefunguje. Díval jsi se i jestli nemáš někde na diodách nebo diodovém mustku narušený drát? Diody jsou tam pájené, a je možné že vibraceme povolil spoj.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
3 je ,,kompresůrek,, na profoknutí filtru s aktivním uhlím ,4 taktovací ventil a na tu 5 na ty konektory mi vede lambda sondadiky takže ty bych vyloučil, takže zbývá 3, 4, a 5
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak altik mi vratili z promereni s tim, ze funguje, on opravdu funguje, ale jakmile otacky prekroci urcitou mez, tak se okamžitě rozsviti kontrolka baterie, regulator je celej novej, takze nechapu jaktoze nedosedaji uhliky, je to nahovno... kotva je pěkná, nechápu to, nebaví mě to už, a nechce se mi vrazet do jinyho altiku, kdyz nevim, jestli by to neco zmenilo...
No tak to mě už fakt nenapadá čím by to mohlo být
V jakém stavu máš baterku? Nezkoušel jsi ji prohodit z něčeho jiného?
A už jsi se díval na kostru co vede z nápravnice na převpdovku dole pod autem? A kostru pod baaterkou? Je dobře schovaná a když nesundáš baterku, není vidět. Nejsou shnilé plechy kolom kostry u baterky ?
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.