Digitál
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V tom je ten problem, tam bude ještě něco protože když seřídím intenzitu na maximum se zhasnutými světly pak rosvítím intenzita nasvícení se sníží a ten knoflík funguje jenom do té nižší intenzity a víc to nejde.
To je nějaké divoké, normálně když rozsvítíš světla, tak musí to jít více rozjasnit a nebo naopak ztlumit....já to mám nastaveno stále na maximum a je to v klidu...pokud ti to jde se zapnutými světly ztlumit, musí to jít i zesvětlit zkus rozdělat tu palubku a pohrát si s kontakty a očistit to
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
u Tempry a predpokladam aj Tipa je to z vyroby urobene takto:
1. ak nie su svetla zapnute, tak display-e v aute svietia so zvysenou intenzitou, aby boli udaje viditelne aj za denneho svetla
2. ak su svetla zapnute, predpoklada sa, ze je vecer alebo noc a intenzita display-ov sa znici, aby neboli prilis vyrazne
tyka sa to:
- digitalnej pristrojovky
- digitalnych hodin, panelu klimy/kurenia
- autoradia, ak podporuje zmenu podsvietenia
Riesenie je taketo:
Pri dennom svieteni nezpinat svetla spinacom, ale po nastartovani motora, tak aby oddelenym prudovym okruhom boli napajane predne a zadne stretavacie svetla.
Pristrojovka nesmie dostat signal, ze svetla su zapnute !
chce to pouzit rele, diody, alebo modul denneho svietenia
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...asi nás nechapete nastavím jas pri zapnutých svetlach na max. a svetla vypnem tak sa jas este viac zvyši...a platí to aj opačne jas nastavený na max. zapnem svetlá a aj tak to stlmí je tam nejaky obvod,otazka znie kde :
A nebude chyba niekde inde? Ja keď raz nastavím jas, tak to tak zostane až do odpojenia batérie alebo prístrojovky. To čo popisuješ mi pripadá skôr na problém s elektrikou /baterka,alternátor, ukostrenie prístrojovky/ ako na nejaké obvody. Zmeraj si napätie pri zapnutých a vypnutých svetlách, možno veľmi klesne napätie.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo taky to tak mám, ale je pravděpodobné, že to dělá pokles napětí, jelikož já jsem stále nevěděl, proč mi bliká palubka při zapnutých směrovkách a je to vážně tim poklesem napětí v systému radili mi že to je kostra, ale kostru mám všude očištěnou a dělá to pořád, ale teď když mám v autě voltmetr, je vidět jak lítá ručička sem a tam při směrovkách
nieco podobne mi to robilo ked som mal k.o. baterku. aj pri starte mi to vtedy vzdy natolko stiahlo napätie ze sa mi palubovka vzdy resetla a svietila vzdy na najslabsi stupen a musel som si ju vzdy viac rozjasnovat. ked som vymenil baterku ide vsetko ako ma.
ale pri smerovkach mi tiez trosku (ozaj len nebadatelne) stahuje napätie. je to vidiet na kontrolkach ze nepatrne blikaju
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.