Digitál

Více
16 roků 5 měsíců zpět #1 od karlik
Digitál vytvořil uživatel karlik
U Tipa 1.9 TD mi dělá od doby poviného svícení ve dne problém osvětlení přístrojovky (automat stlumí intenzitu osvětlení) nevíte někdo jak se dá ta automatika vyřadit?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #2 od MAXO1973
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: Digitál
Ako sa dá automatika vyradiť, to neviem :( , ale ak je to ako na Tipe, tak na digi palubke sú vľavo tri tlačidlá.To so symbolom slniečka zosilňuje a stlmuje podsvetlenie palubky - u Tipa má5 stupňov intenzity. Pri stlačení postupne zosilňuje a potom zoslabuje podsvetlenie...

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #3 od karlik
Odpověděl karlik pro téma Re: Digitál
V tom je ten problem, tam bude ještě něco protože když seřídím intenzitu na maximum se zhasnutými světly pak rosvítím intenzita nasvícení se sníží a ten knoflík funguje jenom do té nižší intenzity a víc to nejde.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #4 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Digitál
...tak to je origo,ja som na to do dnes neprišiel ako to vyradiť...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #5 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Digitál

V tom je ten problem, tam bude ještě něco protože když seřídím intenzitu na maximum se zhasnutými světly pak rosvítím intenzita nasvícení se sníží a ten knoflík funguje jenom do té nižší intenzity a víc to nejde.


To je nějaké divoké, normálně když rozsvítíš světla, tak musí to jít více rozjasnit a nebo naopak ztlumit....já to mám nastaveno stále na maximum a je to v klidu...pokud ti to jde se zapnutými světly ztlumit, musí to jít i zesvětlit :idea: zkus rozdělat tu palubku a pohrát si s kontakty a očistit to

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #6 od karlik
Odpověděl karlik pro téma Re: Digitál
Prubnu se v tom pohrabat, já totiž když víc svítí nevidím údaj tachometru a zrovna nedávno byla kontraverze na pozvání a foto, zaplať bůh bylo špinavé okno, od té doby ho ani moc nemeju.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #7 od JohnRoss
Odpověděl JohnRoss pro téma Re: Digitál
SEŘIĎ SI JAS DISPLEJE SE ZAPLÝMI SVĚTLY PŘECE, KDYŽTAK I NASTARTUJ........ :roll:

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #8 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Digitál
...asi nás nechapete nastavím jas pri zapnutých svetlach na max. a svetla vypnem tak sa jas este viac zvyši...a platí to aj opačne jas nastavený na max. zapnem svetlá a aj tak to stlmí je tam nejaky obvod,otazka znie kde :?:

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #9 od juraj l
Odpověděl juraj l pro téma Re: Digitál
to je problem zvietenia za dna u aut, ktore na to nie su pripravene.

u Tempry a predpokladam aj Tipa je to z vyroby urobene takto:

1. ak nie su svetla zapnute, tak display-e v aute svietia so zvysenou intenzitou, aby boli udaje viditelne aj za denneho svetla

2. ak su svetla zapnute, predpoklada sa, ze je vecer alebo noc a intenzita display-ov sa znici, aby neboli prilis vyrazne

tyka sa to:
- digitalnej pristrojovky
- digitalnych hodin, panelu klimy/kurenia
- autoradia, ak podporuje zmenu podsvietenia

Riesenie je taketo:

Pri dennom svieteni nezpinat svetla spinacom, ale po nastartovani motora, tak aby oddelenym prudovym okruhom boli napajane predne a zadne stretavacie svetla.

Pristrojovka nesmie dostat signal, ze svetla su zapnute !

chce to pouzit rele, diody, alebo modul denneho svietenia

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #10 od Marco
Odpověděl Marco pro téma Re: Digitál

...asi nás nechapete nastavím jas pri zapnutých svetlach na max. a svetla vypnem tak sa jas este viac zvyši...a platí to aj opačne jas nastavený na max. zapnem svetlá a aj tak to stlmí je tam nejaky obvod,otazka znie kde :?:


A nebude chyba niekde inde? Ja keď raz nastavím jas, tak to tak zostane až do odpojenia batérie alebo prístrojovky. To čo popisuješ mi pripadá skôr na problém s elektrikou /baterka,alternátor, ukostrenie prístrojovky/ ako na nejaké obvody. Zmeraj si napätie pri zapnutých a vypnutých svetlách, možno veľmi klesne napätie.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #11 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: Digitál
tak tak aj ja ked si raz nastavim jas palubovky tak mi to tak zostane dokedy neodpojim bateriu :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #12 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Digitál
Jo taky to tak mám, ale je pravděpodobné, že to dělá pokles napětí, jelikož já jsem stále nevěděl, proč mi bliká palubka při zapnutých směrovkách a je to vážně tim poklesem napětí v systému :idea: radili mi že to je kostra, ale kostru mám všude očištěnou a dělá to pořád, ale teď když mám v autě voltmetr, je vidět jak lítá ručička sem a tam při směrovkách ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #13 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: Digitál

Jo taky to tak mám, ale je pravděpodobné, že to dělá pokles napětí, jelikož já jsem stále nevěděl, proč mi bliká palubka při zapnutých směrovkách a je to vážně tim poklesem napětí v systému :idea: radili mi že to je kostra, ale kostru mám všude očištěnou a dělá to pořád, ale teď když mám v autě voltmetr, je vidět jak lítá ručička sem a tam při směrovkách ;)


nieco podobne mi to robilo ked som mal k.o. baterku. aj pri starte mi to vtedy vzdy natolko stiahlo napätie ze sa mi palubovka vzdy resetla a svietila vzdy na najslabsi stupen a musel som si ju vzdy viac rozjasnovat. ked som vymenil baterku ide vsetko ako ma.
ale pri smerovkach mi tiez trosku (ozaj len nebadatelne) stahuje napätie. je to vidiet na kontrolkach ze nepatrne blikaju :D

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #14 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Digitál
Já mám baterku novou cca 5 měsíců, takže tou to u mě nebude ani náhodou :) startuje mi to super, ale jako palubka při startu lehce zhasne, ale to je normální, protože má startér velkej odběr ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #15 od Freedom
Odpověděl Freedom pro téma Re: Digitál
no to se máte mě palubka začne vždycky tak po ujetí 100km blikat až se resetuje pak jede zase 100km vcajku a zase se resetuje čim to je netušim

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.465 sekund
Powered by Kunena fórum