PROSÍM O RADU SKRZE OTACKOMER NA DIGI PALUBCE

Více
15 roků 9 měsíců zpět #1 od _SPEEDY_
MOOOOOOOOOC PROSIM O RADU JAKA MUZE BEJT PRICINA TOHO ZE ME NEFUNGUJE OTACKOMER ECON A POWER? TEN ECON JENOM SVITI PREDEM DEKUJI ZA POMOC CUSKY VOJTA PS: MAM TIPO 1.9 TD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #2 od Romik
no tak co ja vim tak economer sviti porad power se rosviti jen kdyz to ma vetsi spotrebu a otackomer to nevim.

Romik Tipo 1.6 DOHC

Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw

Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #3 od bjukemen
...na TD je ECON o tom neviem nema to ako fungovať!!!

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #4 od Dresik
Nemas nahodou palubku z benzinu ?:)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #5 od _SPEEDY_

no tak co ja vim tak economer sviti porad power se rosviti jen kdyz to ma vetsi spotrebu a otackomer to nevim.

jasne to mas pravdu ze economer sviti porad ale power me nedela nic a otackomer jenom sviti a nevim co s tim mam delat :?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #6 od _SPEEDY_

Nemas nahodou palubku z benzinu ?:)

vis ty ze je to mozny jakej je mezi nima rozdil????

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #7 od Charles

Nemas nahodou palubku z benzinu ?:)

vis ty ze je to mozny jakej je mezi nima rozdil????


Například ten, že palubka z TD nemá ekonoměr, ale ukazatel tlaku turba a otáčkoměr je snad jen do 6000ot. kdežto benzín má 8000ot. Ten ekonoměr funguje na principu podtlaku, ale TD podtlak v sání nemá, tam je přetlak od turbíny ;) takže máš palubku z benzínu :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #8 od _SPEEDY_

Nemas nahodou palubku z benzinu ?:)

vis ty ze je to mozny jakej je mezi nima rozdil????


Například ten, že palubka z TD nemá ekonoměr, ale ukazatel tlaku turba a otáčkoměr je snad jen do 6000ot. kdežto benzín má 8000ot. Ten ekonoměr funguje na principu podtlaku, ale TD podtlak v sání nemá, tam je přetlak od turbíny ;) takže máš palubku z benzínu :)

a ten otackomer se neda nejak rozchodit???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #9 od Charles
pokud není chyba v palubce a svítí, jen neukazuje otáčky, tak je potřeba k němu dopravit signál....jen teď nevim jestli to má TD z nějakého čidla a nebo z alternátoru :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #10 od _SPEEDY_

pokud není chyba v palubce a svítí, jen neukazuje otáčky, tak je potřeba k němu dopravit signál....jen teď nevim jestli to má TD z nějakého čidla a nebo z alternátoru :?

prosim te ja jsem tu palubku mel venku a ze zadu jsou tri konektory ktere jsou zapojene a potom je tam jeden takovej cernej kterej zapojenej neni neni to k tomu oteckomeru???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #11 od Charles
Nevím, já u TD jsem měl analog...ale jinak na otáčkoměr jde hnědobílý kabel a jde na prostřední konektor B (v konektoru třetí kabel zleva).... konektory v levé části palubky jsou na kontrolky a budíky, konektor v pravé části je na check panel, pokud ho auto má :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #12 od _SPEEDY_

Nevím, já u TD jsem měl analog...ale jinak na otáčkoměr jde hnědobílý kabel a jde na prostřední konektor B (v konektoru třetí kabel zleva).... konektory v levé části palubky jsou na kontrolky a budíky, konektor v pravé části je na check panel, pokud ho auto má :)

prosim te kdyz se juknes na tenhle odkaz tak uplne stejnou palubku mam fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=4011

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #13 od Charles
Jo to je palubka z benzínu....zapojení otáčkoměru na ní je jak jsem napsal ;) ale sežeň si k TD palubku jaká má být, abys viděl, kolik ti tam tlačí turbína :) ekonoměr na tomhle zprovozníš jen těžko...dokonce palubka z TD má i budík na tlak mazání ;)
mrkni se sem a uvidíš:
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.p...Id=705&g2_page=2

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #14 od _SPEEDY_

Jo to je palubka z benzínu....zapojení otáčkoměru na ní je jak jsem napsal ;) ale sežeň si k TD palubku jaká má být, abys viděl, kolik ti tam tlačí turbína :) ekonoměr na tomhle zprovozníš jen těžko...dokonce palubka z TD má i budík na tlak mazání ;)
mrkni se sem a uvidíš:
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.p...Id=705&g2_page=2

ale to je jen analog a kolik stoji origos palubka????

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #15 od Charles
analog je lépe čitelnej...ale jestli chceš digi, sežeň si digi, tady na foru určitě někdo bude mít, jen projdi sekci bazar ;) seženeš ji za pár stovek :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.491 sekund
Powered by Kunena fórum