PROSÍM O RADU SKRZE OTACKOMER NA DIGI PALUBCE
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Romik Tipo 1.6 DOHC
Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw
Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jasne to mas pravdu ze economer sviti porad ale power me nedela nic a otackomer jenom sviti a nevim co s tim mam delatno tak co ja vim tak economer sviti porad power se rosviti jen kdyz to ma vetsi spotrebu a otackomer to nevim.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vis ty ze je to mozny jakej je mezi nima rozdil????Nemas nahodou palubku z benzinu ?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vis ty ze je to mozny jakej je mezi nima rozdil????Nemas nahodou palubku z benzinu ?
Například ten, že palubka z TD nemá ekonoměr, ale ukazatel tlaku turba a otáčkoměr je snad jen do 6000ot. kdežto benzín má 8000ot. Ten ekonoměr funguje na principu podtlaku, ale TD podtlak v sání nemá, tam je přetlak od turbíny takže máš palubku z benzínu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a ten otackomer se neda nejak rozchodit???vis ty ze je to mozny jakej je mezi nima rozdil????Nemas nahodou palubku z benzinu ?
Například ten, že palubka z TD nemá ekonoměr, ale ukazatel tlaku turba a otáčkoměr je snad jen do 6000ot. kdežto benzín má 8000ot. Ten ekonoměr funguje na principu podtlaku, ale TD podtlak v sání nemá, tam je přetlak od turbíny takže máš palubku z benzínu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
prosim te ja jsem tu palubku mel venku a ze zadu jsou tri konektory ktere jsou zapojene a potom je tam jeden takovej cernej kterej zapojenej neni neni to k tomu oteckomeru???pokud není chyba v palubce a svítí, jen neukazuje otáčky, tak je potřeba k němu dopravit signál....jen teď nevim jestli to má TD z nějakého čidla a nebo z alternátoru
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
prosim te kdyz se juknes na tenhle odkaz tak uplne stejnou palubku mam fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=4011Nevím, já u TD jsem měl analog...ale jinak na otáčkoměr jde hnědobílý kabel a jde na prostřední konektor B (v konektoru třetí kabel zleva).... konektory v levé části palubky jsou na kontrolky a budíky, konektor v pravé části je na check panel, pokud ho auto má
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mrkni se sem a uvidíš:
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.p...Id=705&g2_page=2
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale to je jen analog a kolik stoji origos palubka????Jo to je palubka z benzínu....zapojení otáčkoměru na ní je jak jsem napsal ale sežeň si k TD palubku jaká má být, abys viděl, kolik ti tam tlačí turbína ekonoměr na tomhle zprovozníš jen těžko...dokonce palubka z TD má i budík na tlak mazání
mrkni se sem a uvidíš:
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.p...Id=705&g2_page=2
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.