Jaké otáčky při studeném motoru? Tipo 1,4 i.e. 51kW?

Více
15 roků 6 měsíců zpět #1 od JiFi
tak pánové po prevazne porade s charlesem a stale nevyresenim problemu s otáčkami při studeníém motoru... sítič je zapnutý a otáčky mě lítají kolem 2500... před výměnnou čidla teploty vody to bylo kolem 3tis, ŘJ jsem resetoval odpojenim baterie a stejne zmena zadna. ano jedine kdyz to stoji na slunci a je to zahrate :lol: je to normální?? Charles rika ze ne, ale co se nabizi za reseni?

Takže ještě dotaz.. Kdo máte stejný motor, jaké máte otáčky vy při studeném motoru?

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #2 od Max-el
tak sice stejný motor nemám ale, tento problém jsem řešil u své 1.8 Zkontroluj všechny podtlaky, který jdou z motoru. Já měl odpojenou jednu hadičku, co jde do škrtící klapy a pak jsem měl prodřenou plastovou trubku, co jde k posilovači brzd. Oprava těchto podtlaků mi snížila otáčky o 700. (Snížilo se množství přisávaného vzduchu)

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #3 od JiFi
faktem je, ze mi ten ukazatel spotreby paliva, ktery funguje taky na tlakovem principu neustale ukazuje i pri minimalnich otackach polovinu ukazatele a neklesne nize.. :evil:

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #4 od Max-el
jo, to je správně, to mě taky.
Klesne na minimum jen když jedeš z kopce, máš tam kvalt a nemáš nohu na plynu. To potom ukazuje minimální spotřebu

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #5 od JiFi
aha taky dobry, zkusim jestli to funguje i u me, protoze me to ukazuje i pri neutralu polovinu, ale vyzkousim co jsi psal.. Kazdopadne najit ten problem bude zajimavy..

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #6 od rs
A pri teplem motoru mas jake otacky?

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #7 od JiFi
pri teplem motoru kolem 1000 - 1500 vice ne spise kolem 1200

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #8 od rs
A to se ti zda v poradku?
Jak pise Max-el prvne bez po podtlacich (oblibene misto je podtlak smerem na posilovac a to rozpojeni na snimac podtlaku pro ten slavny economer).
Elektriku zatim nech byt at si zije svym zivotem a udelej mechanicke veci.
Nejjednoduseji to udelas tak ze odpojis patricnou hadicku podtlaku a ucpes vstup a sledujes co to udela.Pokud otacky klesnou vis kde mas hledat.Pokud vsechny podtlaky budou v poradku namichej mydlovou vodu (hustsi) a potri sni spoj mezi sacim potrubim a vstrikovaci jednotkou jestl ti to nekde neprisava kolem tesneni.
Pokud nic z toho nepomuze pujdem po elektrice ale nez udelas toto nema cenu resit dalsi veci.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #9 od JiFi
oki, mrknu na to a budu mit o zabavu postarano

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #10 od Charles
Jirko, když to máš ohřátý, tak otáčky jdou pod 1000 a nehoupe. A ten econometr mi funguje úplně stejně. Zlobí to jen při úplně studeném motoru (první start), pak už ty otáčky klesají a nejdou tak vysoko.
Jinak hadice na podtlak jsem prohlížel a nikde jsem díru nenašel, hlavně kdyby tam byla, tak by ekonometr ukazoval po startu třeba 3/4 a ne jenom polovinu. Ale jak psal Max-el, zkus to brzdit motorem někde z kopce s kvaltem a měl by ti jít ekonometr pod 1/4 stupnice.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #11 od JiFi
zkousel jsem sjet nejlizsi kopec Výhon, no s kvaltem to ukazovalo po výměně pár fakt zpuchřelých podtlakových hadic 1/4 ukazatele, tak je to asi uz oki... Uvidime... Zitra rano jsem zvedav na start...

Kazdopadne rs mel pravdu, trubky byly zpuchřelé...

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #12 od Michael!!!
já mámněco podobného první start taky ptáčky 1800-1900 a pak se to malinko zahřeje a spadnou tak na tich 1100-1200 níž je nedostanu taky jako prní jsem kukal na potlak a hned jako druhé jsem kontroloval těstění mezi stříkačkou a hlavou a taky to bylo v pořádku!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #13 od JiFi
tak žádná změna, dnes ráno start, otáčky vylítly na 2500 a pak pomaloucku klesali a zastavili se kolem 2tisic, paks e zase zvednuli a drzeli se okolo 2100 - 2200

Takze nevim nevim, nenapada me misto kde jeste by to mohlo utikat

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #14 od JiFi
Ještě dodám, že dnes ráno jsem to testoval znovu, nastartoval při startu mel stisklou spojku, neutrál, spojku pustil a otáčky klesali, ale klesali hodne rychle až to zdechlo, při dalším nastartování skoro to samý, ale to už jsem zdechnout nenechal, pridal jsem radeji plyn, spechal jsem do práce..

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #15 od rs
Takze pokud jsi si jisty ze mechanicky je to v poradku (vsechny podtlaky zapojeny a tesne )muzem jit po elektrice.
Co vse jste z charlesem promerili,vymenili a udelali?

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.490 sekund
Powered by Kunena fórum