nemate schemu elektriky?
18 roků 8 měsíců zpět #1
od dana
nemate schemu elektriky? vytvořil uživatel dana
prosím poradte mi niekto
mam problem. mam Fiat Tipo 1,6 a
tro?ku blbne. nevieme najst chybu a nemam schomu od elektriky. neviete kde by
som sa po takuto schemu dostala?
ked na?tartujem, tak je to ok, kým dr?ím
nohu na plyne. ale ked pustim nohu z plynu, skape. nevie niekto
poradit???
dakujem.
mam problem. mam Fiat Tipo 1,6 a
tro?ku blbne. nevieme najst chybu a nemam schomu od elektriky. neviete kde by
som sa po takuto schemu dostala?
ked na?tartujem, tak je to ok, kým dr?ím
nohu na plyne. ale ked pustim nohu z plynu, skape. nevie niekto
poradit???
dakujem.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #2
od dana
Odpověděl dana pro téma Re: nemate schemu elektriky?
prosíííííííííííím, nikto mi neporadi??????????????,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #3
od hanzs
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Dana: napis
co nejvic informaci - za prve co mas za motor jestli 1.6 jednovacku se
vstrikovani Bosch nebo 1,6 DOHC se vstrikovanim GM myslim,,,
Dal jak se to
chova, po nastartovani musis drzet plyn... kdyz se to zahreje tak je to ok nebo
ne? Spotreba je normalni? atd...
co nejvic informaci - za prve co mas za motor jestli 1.6 jednovacku se
vstrikovani Bosch nebo 1,6 DOHC se vstrikovanim GM myslim,,,
Dal jak se to
chova, po nastartovani musis drzet plyn... kdyz se to zahreje tak je to ok nebo
ne? Spotreba je normalni? atd...
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #4
od dana
Odpověděl dana pro téma Re: nemate schemu elektriky?
te?im sa , ze
sa mi nietko ozval. som vdačna.
takze je to TIPO 1,6 dgt , rok výroby 1990,
benzín, ma to karburator
Chova sa to asi takto :
na?tartovat to ide v
pohode. tam problem nie je. ale ked dam pedal z plynu dolu a klesnu otačky, tak
to zhasne. uz sme vymenili palec rozdelovača, lebo bol prasknuty a vymenili sme
aj hlavu rozdelovača.
a este ked to ide uz zhasnut, tak začnu klepat ventily
a natvrdo to zhasne.
este sa mam opytat či to nemo?e byt preskočený rozvodový
remen.
a prosím ta, ked otvorim kufor, je tam pri vrchu nejaka
elektromagnetická cievka. on ju sku?al a zda sa , ze nespína. nemo?e to byt aj v
tom? od tej cievky idu dve hadičky do karburatora.
kamo? sa v tom rýpe uz
tý?den a nič nena?iel. a on si opravuje svoju ?kodovečku a Fiatom tak nerozumie.
a schemu ani ?iadnu priručku nemame. tak patrame po tom čo to mo?e byt. velmi to
moje autičko potrebujem, som bez neho stratena. fnuk
velmi pekne
dakujem
sa mi nietko ozval. som vdačna.
takze je to TIPO 1,6 dgt , rok výroby 1990,
benzín, ma to karburator
Chova sa to asi takto :
na?tartovat to ide v
pohode. tam problem nie je. ale ked dam pedal z plynu dolu a klesnu otačky, tak
to zhasne. uz sme vymenili palec rozdelovača, lebo bol prasknuty a vymenili sme
aj hlavu rozdelovača.
a este ked to ide uz zhasnut, tak začnu klepat ventily
a natvrdo to zhasne.
este sa mam opytat či to nemo?e byt preskočený rozvodový
remen.
a prosím ta, ked otvorim kufor, je tam pri vrchu nejaka
elektromagnetická cievka. on ju sku?al a zda sa , ze nespína. nemo?e to byt aj v
tom? od tej cievky idu dve hadičky do karburatora.
kamo? sa v tom rýpe uz
tý?den a nič nena?iel. a on si opravuje svoju ?kodovečku a Fiatom tak nerozumie.
a schemu ani ?iadnu priručku nemame. tak patrame po tom čo to mo?e byt. velmi to
moje autičko potrebujem, som bez neho stratena. fnuk
velmi pekne
dakujem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #5
od Marco
Odpověděl Marco pro téma Re: nemate schemu elektriky?
To mô?e by?
v?eličo. Prejavuje sa motor aj nejak inak negatívne (zvý?ená spotreba,
nepravidelný chod, malý výkon, ?a?ké ?tartovanie ...), alebo to je len pri
vožnobehu? Ďalej ba bolo dobré vedie? o aký typ motoru ide (OHC/DOHC, prípadne
výkon alebo rok výroby) aby sme sa mali od čoho odrazi?.
Pre začiatok poradím
aspoň to najjednoduh?ie.
1. Skontrolova? vzduchový filter, či nie je
zanesený.
2. Skontrolova? sviečky. Tipá sú na správny výber háklivé, ?iadne
tuning ani viacbodové im nechutia.
3. Falo?ný vzduch. Toto je dos? častý
dôvod. Najjednoduh?ie je vymeni? v?etky podtlakové hadičky. Mô?u by? popraskané
a stvárajú potom psie kúsky. Investícia je to minimálna a aj keby v nich chyba
nebola, do budúcnosti sa to určite vyplatí
4. Rozhasená regulácia vožnobehu
(napr. pri ?tartovaní s plynom). Tu pomô?e reset RJ. Postup je jednoduchý.
Naskôr treba motor poriadne zohria? !!! Potom
odpoji? baterku na asi 15 minút. Zapoji? baterku (pozor, pri zapojení baterky
centrál automaticky zavrie dvere, tak?e treba necha? aspoň jedny otvorené !!!).
Bez plynu na?tartova? a necha? be?a? motor na
vožnobehu minimálne 10-15 minút. Počas celého procesu adaptácie sa ničoho
nedotýka?, netoči? volantom (kolesá musia by? natočené do priameho smeru), musia
by? vypnuté v?etky el. spotrebiče (svetlá, kúrenie, vyhrievanie skiel ...).
Motor bude zo začiatku be?a? dos? divne, ale po čase sa to upraví. Po asi 15
minútach by mala by? RJ zadaptovaná.
5. Ak je to 1.6OHC (DOHC je len 66kW
verzia), vstrekovanie BOSCH má spínač vožnobehu. Jednoducho pri pustenom plyne
musí dôjs? k jeho zopnutiu. To je signál pre RJ, ?e sa má postara? o reguláciu
vožnobehu. Stáva sa, ?e z nejakého dôvodu (nečistota, kontaktná chyba, príli?né
napnutie plynového lanka ...) spínač nezopne a RJ jednoducho vožnobeh
nereguluje.
To je tak pre začiatok. Samozrejme prichádza do úvahy e?te
mno?stvo iných závad, ale začnime tým najjednoduch?ím.
P.S. Tak?e kým som
ten svoj sloh zosnoval, u? boli niektoré moje otázky zodpovedané. Darmo, pí?em
ako blesk (sem tam udriem ). Tak?e bod č. 5 v tomto prípade
vynecháme.
v?eličo. Prejavuje sa motor aj nejak inak negatívne (zvý?ená spotreba,
nepravidelný chod, malý výkon, ?a?ké ?tartovanie ...), alebo to je len pri
vožnobehu? Ďalej ba bolo dobré vedie? o aký typ motoru ide (OHC/DOHC, prípadne
výkon alebo rok výroby) aby sme sa mali od čoho odrazi?.
Pre začiatok poradím
aspoň to najjednoduh?ie.
1. Skontrolova? vzduchový filter, či nie je
zanesený.
2. Skontrolova? sviečky. Tipá sú na správny výber háklivé, ?iadne
tuning ani viacbodové im nechutia.
3. Falo?ný vzduch. Toto je dos? častý
dôvod. Najjednoduh?ie je vymeni? v?etky podtlakové hadičky. Mô?u by? popraskané
a stvárajú potom psie kúsky. Investícia je to minimálna a aj keby v nich chyba
nebola, do budúcnosti sa to určite vyplatí
4. Rozhasená regulácia vožnobehu
(napr. pri ?tartovaní s plynom). Tu pomô?e reset RJ. Postup je jednoduchý.
Naskôr treba motor poriadne zohria? !!! Potom
odpoji? baterku na asi 15 minút. Zapoji? baterku (pozor, pri zapojení baterky
centrál automaticky zavrie dvere, tak?e treba necha? aspoň jedny otvorené !!!).
Bez plynu na?tartova? a necha? be?a? motor na
vožnobehu minimálne 10-15 minút. Počas celého procesu adaptácie sa ničoho
nedotýka?, netoči? volantom (kolesá musia by? natočené do priameho smeru), musia
by? vypnuté v?etky el. spotrebiče (svetlá, kúrenie, vyhrievanie skiel ...).
Motor bude zo začiatku be?a? dos? divne, ale po čase sa to upraví. Po asi 15
minútach by mala by? RJ zadaptovaná.
5. Ak je to 1.6OHC (DOHC je len 66kW
verzia), vstrekovanie BOSCH má spínač vožnobehu. Jednoducho pri pustenom plyne
musí dôjs? k jeho zopnutiu. To je signál pre RJ, ?e sa má postara? o reguláciu
vožnobehu. Stáva sa, ?e z nejakého dôvodu (nečistota, kontaktná chyba, príli?né
napnutie plynového lanka ...) spínač nezopne a RJ jednoducho vožnobeh
nereguluje.
To je tak pre začiatok. Samozrejme prichádza do úvahy e?te
mno?stvo iných závad, ale začnime tým najjednoduch?ím.
P.S. Tak?e kým som
ten svoj sloh zosnoval, u? boli niektoré moje otázky zodpovedané. Darmo, pí?em
ako blesk (sem tam udriem ). Tak?e bod č. 5 v tomto prípade
vynecháme.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #6
od dana
Odpověděl dana pro téma Re: nemate schemu elektriky?
je?i?i kriste.
tak toto bude zaujimave čitanie. ja osobne som z toho magor, ale vytlačila som
to a dam to na?tudovat kamo?ovi čo mi to robi. o 11,00 ideme spolu na obed tak
mu to dam čitat. ozvem sa tak po dvanastej.
ale ked som si to čitala, tak
ten reset RJ asi nepojde urobit, lebo na volnobehu mi to pobe?i asi tak 15
sekund a potom to same zhasne.
no ale ved uvidime.
som velmi
vdačna za radu , ja sa este určite ozvem.
dakujem a zelam pekný
den.
tak toto bude zaujimave čitanie. ja osobne som z toho magor, ale vytlačila som
to a dam to na?tudovat kamo?ovi čo mi to robi. o 11,00 ideme spolu na obed tak
mu to dam čitat. ozvem sa tak po dvanastej.
ale ked som si to čitala, tak
ten reset RJ asi nepojde urobit, lebo na volnobehu mi to pobe?i asi tak 15
sekund a potom to same zhasne.
no ale ved uvidime.
som velmi
vdačna za radu , ja sa este určite ozvem.
dakujem a zelam pekný
den.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #7
od mmarek
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Odpověděl mmarek pro téma Re: nemate schemu elektriky?
mohlo by to být
?patné těsnění pod karburátorem-vlastní zku?enost
?patné těsnění pod karburátorem-vlastní zku?enost
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #8
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: nemate schemu elektriky?
mě to dělal
?patný konektor u čidla na vodu trápil jsem se s tím rok ne? jsem ho na?el zkus
to tam!!!
?patný konektor u čidla na vodu trápil jsem se s tím rok ne? jsem ho na?el zkus
to tam!!!
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #9
od dana
Odpověděl dana pro téma Re: nemate schemu elektriky?
ahoj
Jirko.
prosím ta nemozes mi nejako opisat kde by som to čidlo na vodu
na?la?
vdaka
Jirko.
prosím ta nemozes mi nejako opisat kde by som to čidlo na vodu
na?la?
vdaka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #10
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: nemate schemu elektriky?
no to čidlo je
na trubce chladící kapaliny a vedou k němu 2 dráty teoreticky by je mělo stačit
vytáhnout a znovu správně zandat potom nastartovat a měli by to chytnout hned
pokad ne tak to není čidlem
na trubce chladící kapaliny a vedou k němu 2 dráty teoreticky by je mělo stačit
vytáhnout a znovu správně zandat potom nastartovat a měli by to chytnout hned
pokad ne tak to není čidlem
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #11
od dana
Odpověděl dana pro téma Re: nemate schemu elektriky?
takze tým
čidlom to nebolo. urobili sme to a mam taky pocit, ze uz to nejde ani
na?tartovat. len to tak akosi divne chrchlalo.
tak som to radsej nechala
tak.
som z toho zúfala.
čidlom to nebolo. urobili sme to a mam taky pocit, ze uz to nejde ani
na?tartovat. len to tak akosi divne chrchlalo.
tak som to radsej nechala
tak.
som z toho zúfala.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #12
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: nemate schemu elektriky?
tak to je mi
líto a ty kontakty jste alespon vyčistli?
líto a ty kontakty jste alespon vyčistli?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #13
od hanzs
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosim Vas
vsechny, trochu poporade! nejdriv musime vedet co mas za motor - rikas
karburator - jenze v roce 90 se tam karburatory uz nedavaly, ale zase muzes mit
motor prehozeny z jinyho auta... takze mas karburator nebo vstrikovani? pokud je
1,6 jednovacka tak by tam pod tim vzduchovym filtrem mohlo byt toto - viz clanek
-
www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=18
to
je skrtici klapka u Mono-jetronic, mozna tam budes mit spis Mono-motronic, tak
je skoro stejny ma jen privod a prepad paliva samostatne na stranach, u
monojetronic jsou ty privody tesne u sebe...
vsechny, trochu poporade! nejdriv musime vedet co mas za motor - rikas
karburator - jenze v roce 90 se tam karburatory uz nedavaly, ale zase muzes mit
motor prehozeny z jinyho auta... takze mas karburator nebo vstrikovani? pokud je
1,6 jednovacka tak by tam pod tim vzduchovym filtrem mohlo byt toto - viz clanek
-
www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=18
to
je skrtici klapka u Mono-jetronic, mozna tam budes mit spis Mono-motronic, tak
je skoro stejny ma jen privod a prepad paliva samostatne na stranach, u
monojetronic jsou ty privody tesne u sebe...
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #14
od hanzs
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Odpověděl hanzs pro téma monomotronic
obrazek monomotronic klapky
skoda.panda.cz/obrazky/294_12.gif
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #15
od dana
Odpověděl dana pro téma Re: nemate schemu elektriky?
je tam určite
karburator. na 100 %
karburator. na 100 %
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.465 sekund