Fiat Tipo - výmena motora z Fiatu Croma

Více
10 roků 11 měsíců zpět - 10 roků 11 měsíců zpět #1 od matthew_tv
Zdravím. Mal som mať motor pre moje Tipo 2.0 107kW, no nejako to padlo :(
Človek, ktorý mi ho mal zohnať však vravel, že na 99% pasuje do Tipa motor z Fiatu Croma, že by mal 1.6-ku aj dvojliter...chcem sa spýtať, či by mi niekto vedel zaručiť, že to bude fakt sedieť.
Vraj je to aj s prevodovkou. Potrebujem mať istotu, či ten motor mám kúpiť alebo nie...
Vďaka...
//No, tak to mám už potvrdené...vraj s tým nebude problém.
V najbližšej dobe teda kupujem 2.0 s prevodovkou z Fiatu Croma a pochválim sa vám, ako to šľape ;-)
Poslední změna: 10 roků 11 měsíců zpět uživatelem matthew_tv.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #2 od Charles
ano sedět bude...a šlapat bude stejně jako tipáckej 2,0 :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #3 od matthew_tv
Výborne, to rád počujem :)
No aj ten motor z Cromy zatiaľ padol, vraj má preskočený rozvod (minimálne) :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #4 od Charles
nechceš něco silnějšího? Prodávám svoje tipo, klidně i na díly, když bude zájem a tam mám motor 2.0 8V Turbo 130kW :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #5 od matthew_tv
Pôvodne som tam chcel naspäť 1.8-ku 77kw...ale pri tom motore som si zvykol na spotrebu 8 litrov mimo mesto, takže aj väčšiu by som zniesol asi určite, preto som si povedal, že by som tam napchal aj 2.0, tie sú aj nad 100kW.
Čo sa tvojho motora týka, je to s turbom, to by si vyžadovalo, predpokladám, hlbokú prestavbu auta, elektriky a pod...a bolo by to určite aj cenovo náročné, ďalšia vec je doprava motora z Čiech na Slovensko.
Ja som hľadal niečo do 200€ :)
Ale pri 130kW a turbe...musí to trhať asfalt, čo? :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #6 od Charles
přestavbu? no ani ne...jen by jsi vyměnil motor kus za kus, pasuje tam, prodal bych ho komplet i s elektrikou a jednotkou, jinak to není problém, motorová elektrika má s tou palubní společné pouze 2 kabely. Jediné, co by jsi tam měl navíc, tak by byl intercooler..a pokud použiješ seriový, tak ten tam pasuje taky bez úprav. Jo a pak jsem zapomněl na výfuk, ale ten by pasoval i z coupe 16VT. Ale těch 200€ je málo, tolik jsem dal jen za řidicí jednotku :( zase máš pravdu, že to jede velice dobře, však se podívej na auto skylineho, ten to tam má také a vyhrává i poháry ve sprintu :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #7 od matthew_tv
No, veď to...tie peniaze, to sú najväčší zabijak...ja som celé auto aj s zimnými pneu na plecháčoch a letnými na elektrónoch kúpiť za 500€...do 120 km/h to šľapalo skvele, potom už to malo strašnú akceleráciu...Feliciu 1.6 bez chipu som nepoložil...idem si 160 a kamarát len tak preletí vedľa mňa pár sekúnd po tom, čo som ho predbehol...ale ten motor už bol v biednom stave, žralo to olej, ojničné ložiská boli tiež chytené, ja som ich "dokončil" :-X
Nechcem teda robiť výbrus, radšej druhý motor.

Mnoho ľudí ma nahovára, nech to dám do šrotu...ale mne by toho auta bolo ľúto...jednak je to moje prvé auto, z druhej strany zase nie je vôbec zlé...mám rád hatchbacky, toto je v elektrike, športový podvozok, mám na to 195/50 R15 a tú rozteč čo tam je nepoložím hocikde, čiže radšej si ho porobím a nechám ešte...pred odcestovaním do UK by som sa s ním rozlúčil...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #8 od Charles
mě to říkali taky, záleží jen na tobě co ti vyhovuje a s čím chceš jezdit. Ale když je pak předjede krabice tipo z roku 90, tak jim zmrzne úsměv :D ono u tebe je nejhorší, že máš motorizaci, která se nikdy moc nevyskytovala a tak se špatně shání motor...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #9 od matthew_tv
No, mne je to jedno, na čom budem jazdiť...len nech je to hatchback, nech to nie je Renault/Dacia a nech to nejako vyzerá :D
A to je pravda...s Tipom som vždy predbiehal, čo to šlo...chodil som ako retard, v meste bežne stovkou, nikdy však žiadna pokuta, žiadna nehoda...:D Mnohokrát ma auto podržalo, keď som sa už videl v priekope alebo na zvodidlách...niečo mu dlžím :)
Pôvodne tam bola 1.6-ka 66kW, to mám aj papierovo...potom tam chalan dal druhý motor, prevodovku, brzdy, poloosi...
1.8-ka a 2.0 vraj majú rovnaký blok motora, tak myslím, že to mi rozširuje obzory a niečo už nájsť predsa musím :-X

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #10 od Charles
jasne...to se snad najde

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #11 od matthew_tv
Chlapec, ktorý kúpil to Tipo 2.0 16v, prišiel o vodičský preukaz, takže tipo predáva. Dnes som ho bol pozrieť... ide pekne, potichu, štartuje slušne, kolísajú však otáčky... kamarát vravel, že by som ho mal vziať, že tam bude problém len v elektrike, zapaľovaní....tak ho asi vezmem...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #12 od Skyline
osobně než bych to tipo koupil bych se podíval na stav vaček.
kolísání otáček může bejt i špatným volnoběžným ventilem, možná nějaký čidlo na teplotu, to už se dořeší :)

Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět - 10 roků 11 měsíců zpět #13 od matthew_tv
Lepší motor už asi nezoženiem...celkovo, Fiat Tipo a Croma nájsť na internete je už dosť problém, nehovoriac o tom, že to má byť presne tá 1.8-ka alebo 2.0...tento šľapal potichu, nič netieklo, štartoval ako moje...
Jedine tie otáčky...padali na toľko, že motor akoby už chcel zdochnúť, hneď však stúpli a znovu padli...robilo to však len pri voľnobehu...kamarát povedal, že tam dáme moje sviečky, elektriku, nasávanie a uvidíme, či to bude ešte robiť...
//Inak...koľko to môže mať spotrebu? Moje vylagrované Tipo 1.8 malo spotrebu 8-8.5 / 100 mimo mesta, keď som šiel do 120...predpokladám, že pri 80-90km/h by sa dalo spraviť 7-7.5 / 100...stredový tlmič výfuku nemám, takže aj to zrejme niečo zvyšuje...
Poslední změna: 10 roků 11 měsíců zpět uživatelem matthew_tv.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #14 od Pegas77
mam coupe 2.0 16V (stejny motor jako v tipu) a kolisani volnobehu dela volnobezny (VAE) ventil, mam uz druhy vycisteny, par mesicu OK a ted zase i obcas chcypne, uplne novy nekoupis a stary sou vsechny stejny (blbnou)

Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac :(
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 11 měsíců zpět #15 od matthew_tv
Dúfam, že mi ten motor bez problémov sadne do Tipa...silentbloky aj všetko...
Takže voľnobežný ventil :) Už som aj pozeral na nete, čo to je, kde to je a ako sa to čistí...budem musieť povedať kamarátovi, čo mi robí auto...
Na mojom Tipe otáčky nekolísali, ak aj hej, tak to bolo len fakt minimálne...moje Tipo sa držalo skôr na vyšších otáčkach zo začiatku, keď bol motor teplý, tak boli primerané voľnobehu...
Motor však nezdochne, všakže? Bude sa to postupne zhoršovať, alebo si na to mám proste zvyknúť?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.502 sekund
Powered by Kunena fórum