-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
Turbo u Tempry 1,9 TDi 66 kw
Turbo u Tempry 1,9 TDi 66 kw
18 roků 4 měsíců zpět #1
od Anonymní
Mám problém - na indikátoru tlaku turba je stále 0 i při otáčkách na 2500. Co může být špatně?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #2
od TripleX
A co turbo to pracuje normalne teda ci citis zatah turba? Nie je auto lenive? Aby som vedel ci je to iba el. problem alebo naozaj nefunguje turbo?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #3
od rat21
V pripade, ze motor nema tah, tzn. nie je citit zatah turba, pripadne je pocut turbo ako piska, tak su to uvolnene hadice medzi turbom a sacim potrubim na motore. Celkovo tam je 8 spojov, staci ak niektory z nich poriadne netesni a turbo tlaci vzduch mimo hadice. Dokonca mi raz vyletela z intercooleru uplne.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #4
od rat21
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #5
od Pavel
A jakej je v tom rozdíl, že se ptám tak blbě
:
:
:
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #6
od rat21
TDi - ako injection, t.j. priame vstrekovanie. Fiat Tipo ma "komurkove".
Nafta nie je vstrekovana priamo do valca ako TDi, ale do komorky, z ktorej ide do valca hotova zmes, cize ta horsia varianta.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #7
od Pavel
Rozumím už je mi to jasný
. Tak v té době snad ani nebyli takové motory.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #8
od Anonymní
Takže odpovídám na dotaz ohledně chování motoru: Moje předchozí auto bylo forman, takže v přímém srovnání tohle letí jako šíp. Nicméně bych od turba čekal trochu jiný chování. Mělo by nasazovat kolem 2400 rpm (opravte mě) ale výkon motoru je kolem 2000 - 3500 rpm stále stejný (tj žádné dodatečné zrychlování). Tj. nevím jak se má auto chovat... Jak hodně má být zátah turba poznat? Jo a během jízdy neslyším pískání ani jiné podezřelé zvuky. jen mám pocit že mám menší volnoběh. měl by bej cca 820 - 880 rpm, ale je tak o 100 otáček nižší (podle poslechu). jak se dá seštělovat? díky za odpovědi..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #9
od Anonymní
Takže odpovídám na dotaz ohledně chování motoru: Moje předchozí auto bylo forman, takže v přímém srovnání tohle letí jako šíp. Nicméně bych od turba čekal trochu jiný chování. Mělo by nasazovat kolem 2400 rpm (opravte mě) ale výkon motoru je kolem 2000 - 3500 rpm stále stejný (tj žádné dodatečné zrychlování). Tj. nevím jak se má auto chovat... Jak hodně má být zátah turba poznat? Jo a během jízdy neslyším pískání ani jiné podezřelé zvuky. jen mám pocit že mám menší volnoběh. měl by bej cca 820 - 880 rpm, ale je tak o 100 otáček nižší (podle poslechu). jak se dá seštělovat? díky za odpovědi..
To jsem psal já...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #10
od komasix
Myslim že turbo nejde nepoznat.Aspoň to moje -a to motor rozhodně neni ve 100% stavu. mně se nejvíc projeví při čtyrce opravdu tak při 2400. Typoval bych že tam problém asi bude......jaky si nech poradit od místních odporníků
Fiat Tempra SW 1,9TD 1995
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #11
od Anonymní
já mám regatu TD a když sepne turbo, tak to je poznat opravdu hodně. kolem těch 2500 ot. to s autem začne pěkně cvičit. tak tam asi nějakou závadu opravdu máš
a já bych se chtěl ještě zeptat, kolik vám tak to turbo tlačí?
mě ukazuje ručička kolem 1 bar. ( jel jsem bez výfuku )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #12
od Tomáš Vydra
Tak jsem se zaregistroval: ¨(předtím jsem pasal jako Blaha )
Tak teď jsem byl u kamaráda co má taky turbo diesel a říkal že to auto nejede zle, sice že by to turbo mělo zabrat víc ale že nějakým způsobem funguje. Tak jsem prohlíželi motorovej prostor a zboku sacího potrubí je nějakej senzor - má zapojený dva drátky a třetí se jen tak plácá ve vzduchu. Netušíte někdo jestli to není senzor od tlaku turba a jestli jo kam ten volnej drát patří?
Tempra 1,9 TD, rv 92
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #13
od rat21
Mne tam sice dratek neplaca, ale mam zapiojene tiez len dva. Na vrchnej casti sani je hadicka, ktora vedie do cerpadla a podla tlaku v nej pridava cerpadlo naftu inak by s narastanim objemu vzduchu bolo pri spalovani malo nafty. s cerpadla potom vedie hadicka do budiku turba na palubke (analog) a ukazuje tlak. Skontroluj obidve hadicky.
Inak kolko ma nabehane, zerie vela oleja?
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #14
od Tomáš Vydra
Podle tachometru 174 tisíc, olej nevím, mám ho dva dny, v úterý buď zaplatím zbytek peněz (celkem 28kkč) a nebo auto vrátím... tak zjišťuju co a jak.. jinak auto jezdí vcelku OK (subjektivně), akorát když stojím na místě a otočím volantem na doraz tak klesnou otáčky (vadný posilovač????). Bylo by možný poslat mi na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. detail motoru kde mám hledat tu hadičku a snímač od turba?
Tempra 1,9 TD, rv 92
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 4 měsíců zpět #15
od Dresik
no turbo u diesla tlačí tak 0,7-0,8 bar víc ne, to už trochu lže budík...jinak u mě 2400 ot/min a auto zrychluje...nechci samozřejmě strašit,ale turbo může být přidřené!třeba karbonem a nebo nedostatek oleje..u turbo motoru bych si na olej dával pozor..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
Turbo u Tempry 1,9 TDi 66 kw
Vygenerováno za 3.755 sekund