Sání

Více
17 roků 8 měsíců zpět #1 od MagicMisel
Sání vytvořil uživatel MagicMisel
img247.imageshack.us/my.php?image=fiatsnwl0.png
Zdarec!mam dotaz!co je to na ty fotce za snímač?Je to snímač nasávanýho vzduchu?

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #2 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Sání

img247.imageshack.us/my.php?image=fiatsnwl0.png
Zdarec!mam dotaz!co je to na ty fotce za snímač?Je to snímač nasávanýho vzduchu?


měl by to bejt snímač teploty nasávanýho vzduchu

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #3 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: Sání
Nevíš jak poznam jestli je funkční?Když je zapojenej tak je auto šíleně udušený a nejde nad 3000ot !

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #4 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Sání

Nevíš jak poznam jestli je funkční?Když je zapojenej tak je auto šíleně udušený a nejde nad 3000ot !


jedině proměřit.. ale charakteristiky neznám.. možná máš závadu v palivovým systému... odpojením tohodle čidla jsme dočasně odstranil cukání a neochotu motoru jet v oblasti do 3000ot/min.. nakonec byla špatná benzínoá pumpa a filtr

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #5 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: Sání
přesně jak řikáš!!je to odpojený a jede to líp ale stojí to za h............!nevíš jak promeřit tu pumpu v ¨domácích podmínkách¨?

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #6 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Sání

img247.imageshack.us/my.php?image=fiatsnwl0.png
Zdarec!mam dotaz!co je to na ty fotce za snímač?Je to snímač nasávanýho vzduchu?

No nemam sice dvoulitra, ale pripada mi to, jako snimac na ekonomer, ta hadicka je zapojena do toho podtlakoveho membranoveho cidla, alespon z te fotky to tak vypada. Chtelo by to lepsi foto, anebo se musim k nekomu na to podivat :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #7 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: Sání

Nevíš jak poznam jestli je funkční?Když je zapojenej tak je auto šíleně udušený a nejde nad 3000ot !


jedině proměřit.. ale charakteristiky neznám.. možná máš závadu v palivovým systému... odpojením tohodle čidla jsme dočasně odstranil cukání a neochotu motoru jet v oblasti do 3000ot/min.. nakonec byla špatná benzínoá pumpa a filtr


Jak si rikal že je ta zavada na tom čerpadle tak mas asi pravdu!!kdyz sem vymenil pal filtr tak to bylo tak 5 km v poho jelo to uplne nadherne a ted zas uplne na nic!Za kolik by se dalo sehnat nejaký jetý čerpadlo?nebo je lepší koupit nový?

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #8 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Sání

Nevíš jak poznam jestli je funkční?Když je zapojenej tak je auto šíleně udušený a nejde nad 3000ot !


jedině proměřit.. ale charakteristiky neznám.. možná máš závadu v palivovým systému... odpojením tohodle čidla jsme dočasně odstranil cukání a neochotu motoru jet v oblasti do 3000ot/min.. nakonec byla špatná benzínoá pumpa a filtr


Jak si rikal že je ta zavada na tom čerpadle tak mas asi pravdu!!kdyz sem vymenil pal filtr tak to bylo tak 5 km v poho jelo to uplne nadherne a ted zas uplne na nic!Za kolik by se dalo sehnat nejaký jetý čerpadlo?nebo je lepší koupit nový?


jetý nekupovat.. a nový je celkem za raketu 6000,- třeba se dá sehnat levnějc z druhovýroby.. já v tý době brla první co se vyskytlo a nehledal sme dál, protože sem potřeboval jezdit

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #9 od HAJECEK
Odpověděl HAJECEK pro téma Re: Sání
Potřeboval bych prosím napsat, kde je snímač teploty nasávaného vzduchu ? u 1.6 mám tu samou sestavu jako je zde img219.imageshack.us/my.php?image=1xg1.jpg
Díkys předem

FIAT TIPO 1.6 sx DOHC, 66kW - DGT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #10 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: Sání

Nevíš jak poznam jestli je funkční?Když je zapojenej tak je auto šíleně udušený a nejde nad 3000ot !


jedině proměřit.. ale charakteristiky neznám.. možná máš závadu v palivovým systému... odpojením tohodle čidla jsme dočasně odstranil cukání a neochotu motoru jet v oblasti do 3000ot/min.. nakonec byla špatná benzínoá pumpa a filtr


Jak si rikal že je ta zavada na tom čerpadle tak mas asi pravdu!!kdyz sem vymenil pal filtr tak to bylo tak 5 km v poho jelo to uplne nadherne a ted zas uplne na nic!Za kolik by se dalo sehnat nejaký jetý čerpadlo?nebo je lepší koupit nový?


jetý nekupovat.. a nový je celkem za raketu 6000,- třeba se dá sehnat levnějc z druhovýroby.. já v tý době brla první co se vyskytlo a nehledal sme dál, protože sem potřeboval jezdit


Nevíš ještě jak to mam zmerit jestli to čerpadlo dava spravny tlak?Nestačilo by jen nakej tlakomer a poradne ho tam nasunout a utesnit na to čerpadlo!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #11 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Sání
víš kde je palivová lišta? a regulátor tlaku paliva?.. tak někde do vedení paliva od pumpy před regulátorem tlaku paliva napoj nějakej tlakoměr do cca 8b.. regulátor by to měl srážet z cca 5b(bar) na 3b, který by jsi měl naměřit při chcíplym motoru a zaplým zapalování- pozor po natlakování tlak celkem rychle klesá, takže je dobrý mít pomocníka co bude zapínat zapalování..při zaplým motoru vlivem podtlakové regulace , která drží tlak v lište vůči tlaku v sání na konstantní úrovni na cca 3b bude tlak nižšší podle podtlaku v sání.. tj třeba 1,5-2,5b...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #12 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: Sání
Zejtra musim zajet na diagnostiku tak se uvidí!já myslím že to bude nějakej snímač

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #13 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: Sání
Tak sem byl na diagnostice a je spatna lambda a snímač teploty vzduchu!Nevíte kolik ta lambda a ten snímač tak stojí?

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #14 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Sání

Tak sem byl na diagnostice a je spatna lambda a snímač teploty vzduchu!Nevíte kolik ta lambda a ten snímač tak stojí?


za snímač kdysi ve fiatu chtěli cca 200,- ..lambdu počítej obdobně....

ale řeknu ti na rovinu mě na diagnostice vypsali budchví co , od avdný kabeláže,, vadný čidlo teploty sání, potenciometrklapky..lambdu.... nakonec to byla pumpa

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #15 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: Sání
200?Nemelo byt 2000?ten chlap me rikal ze stojí 4500!ja uz fakt nevim co stym mam delat!!zaplatim jim za to kupu prachu a zas zadnej vysledek!Ten chlapek mi teda rykal že to jeste premeri tu lambdu a ten snimač teploty vzduchu!!no uvidí se!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.504 sekund
Powered by Kunena fórum