Dilema
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Chtěl bych si zvýšit výkon svého miláčka z původních 83 kW na více. Co by bylo lepší řešení. Přidat k původnímu osmiventilu turbínu anebo předělat motor na šestnáctiventil. Díky všem za rady a dobré nápady
taky by me to zajímalo!mam ten samej motor v tipu!!!Kolik tak muze stat to turbo?Je to složite to namontovat?a jaké tam dat?i kdyz kamarad znamiho ma turbo akorat u 16 ventilu a praskla mu hlava!a jeste jeden dotaz nenici se tim ten motor?
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Chtěl bych si zvýšit výkon svého miláčka z původních 83 kW na více. Co by bylo lepší řešení. Přidat k původnímu osmiventilu turbínu anebo předělat motor na šestnáctiventil. Díky všem za rady a dobré nápady
taky by me to zajímalo!mam ten samej motor v tipu!!!Kolik tak muze stat to turbo?Je to složite to namontovat?a jaké tam dat?i kdyz kamarad znamiho ma turbo akorat u 16 ventilu a praskla mu hlava!a jeste jeden dotaz nenici se tim ten motor?
no jelikož mám stejný motor tak mám spíš problém udržet ho v dobré kondici než zžvyšovat výkon
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
chceš turbo- sežen motor co turbo měl/má (fiatů a lancií s turbem je/bylo), kabelový svazky a elektroniku
chceš 16v - sežen 16v motor s elektronikou
k obojímu nazapomenu dodat silnější přední brzdy z 16v
zádrhel:
i když turbo motor se od neturba liší jen elektronikou , přidaným turbem a pístama, tak bastlení na atmosféru se nevyplatí ,důvodem je že bys musel upravithlavu/písty aby jsi dosáhl menší kompresní poměr a mohl si dovolit tlačit aspon tolik co na seriovým turbomotoru, pak problémy s dodávkou paliva- poddimenzovaný vstřiky, palivová pumpa atd...pak jinej vejfuk sání...chlazení oleje
jedno tipo v turbo 2.0 8v tu v ČR jezdí a používá motor z themy turbo a ŘJ z delty se seriovou převodovkou to jede dost dobře
pokud budeš stavět z 8v 16v motor tak to je ještě horší - 16v má navíc - jiný písty(daj se upravit z 8v, ale nebude to mít v žádným případě takovou kompresi ani kdybys ses rozkrájel) hlavu(to je jasný) ostřik pístů olejem zvláštníma tryskama v bloku ,elektroniku ,vejfuk chlazení oleje
v každým případě bych byl rád že to nějak jezdí a snažil se to uvýst do 100% mech stavu s drobnejma vylepšeníma což dělám i já i dkyž ted stojím na proražený vaně...
ještě dodám holej motor na paletě má podle slov jednoho člověka cenu 3kč kg, takže pokud ho neprojedeš, nevyzkoušíš tlaky, jak ve válcích tak mazání tak větší cenu nemá...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
obojím sem se zabýval a rovnou napíšu tohle:
chceš turbo- sežen motor co turbo měl/má (fiatů a lancií s turbem je/bylo), kabelový svazky a elektroniku
chceš 16v - sežen 16v motor s elektronikou
k obojímu nazapomenu dodat silnější přední brzdy z 16v
zádrhel:
i když turbo motor se od neturba liší jen elektronikou , přidaným turbem a pístama, tak bastlení na atmosféru se nevyplatí ,důvodem je že bys musel upravithlavu/písty aby jsi dosáhl menší kompresní poměr a mohl si dovolit tlačit aspon tolik co na seriovým turbomotoru, pak problémy s dodávkou paliva- poddimenzovaný vstřiky, palivová pumpa atd...pak jinej vejfuk sání...chlazení oleje
jedno tipo v turbo 2.0 8v tu v ČR jezdí a používá motor z themy turbo a ŘJ z delty se seriovou převodovkou to jede dost dobře
pokud budeš stavět z 8v 16v motor tak to je ještě horší - 16v má navíc - jiný písty(daj se upravit z 8v, ale nebude to mít v žádným případě takovou kompresi ani kdybys ses rozkrájel) hlavu(to je jasný) ostřik pístů olejem zvláštníma tryskama v bloku ,elektroniku ,vejfuk chlazení oleje
v každým případě bych byl rád že to nějak jezdí a snažil se to uvýst do 100% mech stavu s drobnejma vylepšeníma což dělám i já i dkyž ted stojím na proražený vaně...
ještě dodám holej motor na paletě má podle slov jednoho člověka cenu 3kč kg, takže pokud ho neprojedeš, nevyzkoušíš tlaky, jak ve válcích tak mazání tak větší cenu nemá...
Aha tak to nema cenu!!!No spíš by me zajímalo jak to má ten týpek co ma to turbo na tom 16ti ventilu resený!!Budu po tom patrat a jestli se dopatram dam vedet!!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
řešený to má normálně- výměna kus za kus +dodělání potřebnejch periferií a předělání elektriky je to 2.0 8v
Jeste se zeptam!!!Kolik tak to turbo stoji?Popripade jestli mas nejakou www stranku?
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
řešený to má normálně- výměna kus za kus +dodělání potřebnejch periferií a předělání elektriky je to 2.0 8v
Jeste se zeptam!!!Kolik tak to turbo stoji?Popripade jestli mas nejakou www stranku?
dobrej motor? nebo holý turbo
motor vcelku od 10-30klidně i více, podle toho co je to zač
turbo pořídíš od 500 za střep kterej bude kouřit a netlačit do 30 za nový běžný turbo po 100 a víc za turbo s kuličkovejma ložiskama pro závodní speciály..
běžně nějaký jetý v rozumným stavu kolem 5000,- a víc podle typu- pokud budeš chtít turbo roubovat tak sežen z auta který má/mělo stejnej obsah motoru a dosahovalo cca stejných otáček abys turbo zbytečně nepřetáčel a neposílal do motoru vysoký tlaky(sice se to dá regulovat..), múže bejt i z aut vyššího obsahu.. na 2l by šel pužít klidně turbo z octávky, subaru, fiatů, atd.. nějaký volvo, saab..
pokud vím tak do coupeček v turbo se dávali garrety T3 pro 2.0 16v motor, který zvládne nafoukat až 300PS když to je dobř eodladěný , nebo T28 , který rádo čoudí , dávalo se do 20VT copupe a je takový nic moc- coupečkaři jdoucí po výkonu se ho zbavují
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No počkej. O turbu,který má kuličková ložiska jsem ještě neslyšel. Turbo má běžně 100 000 otáček ( i více ) a při takových točkách by ta ložiska explodovala. Nevím,jak by to bylo mazané
no tak už o něm víš - turbo na kluznejch ložiskách ej pro vysokovýkoný aplikace k prdu - většinou ložisko neunese tlaky na něj působící od turbíny která tlačí vzduch do sání to je už hodně velkej problém garreta T(B?)28 seriově montovanýho do 20VT coupe kde nezvládli materiál ložiska a turbo chtě nehctě odejde na věčnost...
mazání- mazat musíš všechny turba a musíš dodržet i nějaký doporučený průměry přívodních a odvodních hadic mazacího oleje + úhel vstupu oleje do turba....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.