VAE ventil
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zdravím profíky. Chtěl jsem se Vás zeptat na to,z jakého důvodu vedou do VAE ventilu 2 vodiče. Je tam snad nějaká cívka z elektromagnetem, který přitahuje ten váleček,který se pohybuje uvnitř. Při nastartování studeného motoru a odpojení toho konektoru se vypne sytič a motor má tendenci chcípnout. K čemu jsou teda ty dráty. Mám 2.0 8V. Díky za všechny rady a odpovědi.
2 vodiče- přeci + a -..je to na něm i označený..co jsem dneska študoval jeho funkci (měl jsem ho napojenej na zdroj 0-12v plynule nastavitelenej) tak podle vstupního napětí se otvíral buďto víc nebo míň... čímž simuluje částečne funkci škrtící klapky, takže automaticky udržuje volnoběh po studeným startu (volnoběh za tepla se šteluje šroubem na klapce, kterej otvírá/zavírá obtokovej kanál)
sytič se v žádným případě nevypne..jen tam nejde žádnej vzduch-nebo ej ho tam natolik málo aby s větší dávkou paliva se ten motor udržel.. takže za
a) koukni na šroub na klapce, jak moc je zašroubovanej - já sem ho měl tak cca 3-4 mm pod hranou a to bylo moc, teď ho mám zároven a volnoběh sice drží 1000 ot/min, ale nemám problm s chcípáním , případně s houpáním otáček
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Starší motory to asi nemaj..., ale doufám že máte někdo alespoň tušení co to muže bejt zač
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Myslím si že je to nějaké vedení,které informuje ŘJ o teplotě výfukových plynů. Já mám toto ,co ty popisuješ udělané u dvoulitru. Konec té trubky je připojen k výfukovému svodu 1. válce. Ale nevím,jestli toto myslíš.
tohle co myslíš je EGR ŘJ neinformuje o ničem... jen díky rozdílu tlaků před a za klapkou mechanicky vyhodnocuje zatížení motoru a pokdu není plný zatížení, nebo studenej motor, tak občas nějaký ty vejfukový plyny pustí do sání....
u 1.8 a 2.0 motorů byl totiž EGR pouze mechanicky řízenej u TD a možná novejch "malorážek" byl elektronicky spešl řídící jednotkou v mot. prostoru...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zdravím profíky. Chtěl jsem se Vás zeptat na to,z jakého důvodu vedou do VAE ventilu 2 vodiče. Je tam snad nějaká cívka z elektromagnetem, který přitahuje ten váleček,který se pohybuje uvnitř. Při nastartování studeného motoru a odpojení toho konektoru se vypne sytič a motor má tendenci chcípnout. K čemu jsou teda ty dráty. Mám 2.0 8V. Díky za všechny rady a odpovědi.
2 vodiče- přeci + a -..je to na něm i označený..co jsem dneska študoval jeho funkci (měl jsem ho napojenej na zdroj 0-12v plynule nastavitelenej) tak podle vstupního napětí se otvíral buďto víc nebo míň... čímž simuluje částečne funkci škrtící klapky, takže automaticky udržuje volnoběh po studeným startu (volnoběh za tepla se šteluje šroubem na klapce, kterej otvírá/zavírá obtokovej kanál)
sytič se v žádným případě nevypne..jen tam nejde žádnej vzduch-nebo ej ho tam natolik málo aby s větší dávkou paliva se ten motor udržel.. takže za
a) koukni na šroub na klapce, jak moc je zašroubovanej - já sem ho měl tak cca 3-4 mm pod hranou a to bylo moc, teď ho mám zároven a volnoběh sice drží 1000 ot/min, ale nemám problm s chcípáním , případně s houpáním otáček
už mi to zase chcípá mám zkusit ten šroub na škrtící klapce ale jak poznám že je to správně nastavený?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
JirkaR napsal: už mi to zase chcípá mám zkusit ten šroub na škrtící klapce ale jak poznám že je to správně nastavený?
ten VAE jsi čistil. Možná tam bude bordel a ten váleček v tý dutině se nebude pohybovat
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
už mi to zase chcípá mám zkusit ten šroub na škrtící klapce ale jak poznám že je to správně nastavený?
_________________
[/quote]ten VAE jsi čistil. Možná tam bude bordel a ten váleček v tý dutině se nebude pohybovat
no nedávno jsem ho komplet rozebral a vyčistil
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.