VAE ventil

Více
18 roků 2 měsíců zpět #1 od temprař
VAE ventil vytvořil uživatel temprař
Zdravím profíky. Chtěl jsem se Vás zeptat na to,z jakého důvodu vedou do VAE ventilu 2 vodiče. Je tam snad nějaká cívka z elektromagnetem, který přitahuje ten váleček,který se pohybuje uvnitř. Při nastartování studeného motoru a odpojení toho konektoru se vypne sytič a motor má tendenci chcípnout. K čemu jsou teda ty dráty. Mám 2.0 8V. Díky za všechny rady a odpovědi.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #2 od Vlastík
Odpověděl Vlastík pro téma Re: VAE ventil
Koukni do galerie do alba OSTATNÍ dal jsem tam dokumentaci i toho VAE ventilu :sun:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #3 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: VAE ventil
Děkuju ti. Nemáš to v trochu větší formě. Nemůžu to skoro přečíst

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #4 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: VAE ventil

Zdravím profíky. Chtěl jsem se Vás zeptat na to,z jakého důvodu vedou do VAE ventilu 2 vodiče. Je tam snad nějaká cívka z elektromagnetem, který přitahuje ten váleček,který se pohybuje uvnitř. Při nastartování studeného motoru a odpojení toho konektoru se vypne sytič a motor má tendenci chcípnout. K čemu jsou teda ty dráty. Mám 2.0 8V. Díky za všechny rady a odpovědi.


2 vodiče- přeci + a -..je to na něm i označený..co jsem dneska študoval jeho funkci (měl jsem ho napojenej na zdroj 0-12v plynule nastavitelenej) tak podle vstupního napětí se otvíral buďto víc nebo míň... čímž simuluje částečne funkci škrtící klapky, takže automaticky udržuje volnoběh po studeným startu (volnoběh za tepla se šteluje šroubem na klapce, kterej otvírá/zavírá obtokovej kanál)

sytič se v žádným případě nevypne..jen tam nejde žádnej vzduch-nebo ej ho tam natolik málo aby s větší dávkou paliva se ten motor udržel.. takže za

a) koukni na šroub na klapce, jak moc je zašroubovanej - já sem ho měl tak cca 3-4 mm pod hranou a to bylo moc, teď ho mám zároven a volnoběh sice drží 1000 ot/min, ale nemám problm s chcípáním , případně s houpáním otáček

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #5 od Vlastík
Odpověděl Vlastík pro téma Re: VAE ventil
přímo v galerii maš zvětšeni!!!!!!!! pak to přečteš :!:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #6 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: VAE ventil
A chci se zeptat jestli vám něco říká tato součástka, je to asi taky nějaký ventil nebo snímač spíš. Pokusím se ho nějak popsat: je přídělanej ze předu na motoru na hlavě, je docela masivní cca 10cm vysoká a 4cm v průměru, na vrchu koncovka s 6 dráty, vede od něj kovová trubka někam do sání, která je opletena nějakým azbestovým opletem.
Starší motory to asi nemaj..., ale doufám že máte někdo alespoň tušení co to muže bejt zač :?

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #7 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: VAE ventil
Myslím si že je to nějaké vedení,které informuje ŘJ o teplotě výfukových plynů. Já mám toto ,co ty popisuješ udělané u dvoulitru. Konec té trubky je připojen k výfukovému svodu 1. válce. Ale nevím,jestli toto myslíš. :roll:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #8 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: VAE ventil
já to ještě okouknu.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #9 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: VAE ventil

Myslím si že je to nějaké vedení,které informuje ŘJ o teplotě výfukových plynů. Já mám toto ,co ty popisuješ udělané u dvoulitru. Konec té trubky je připojen k výfukovému svodu 1. válce. Ale nevím,jestli toto myslíš. :roll:


tohle co myslíš je EGR ŘJ neinformuje o ničem... jen díky rozdílu tlaků před a za klapkou mechanicky vyhodnocuje zatížení motoru a pokdu není plný zatížení, nebo studenej motor, tak občas nějaký ty vejfukový plyny pustí do sání....

u 1.8 a 2.0 motorů byl totiž EGR pouze mechanicky řízenej u TD a možná novejch "malorážek" byl elektronicky spešl řídící jednotkou v mot. prostoru...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #10 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: VAE ventil
Jasně. Díky. Zase jsem o něco chytřejší :wink:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #11 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: VAE ventil
Hele tak sem na to kouka asi to bude taky nějakej ventil a hodně se to okolo zahřává a matky okolo sou orezlé jako u vejfuku tak si myslím že to bude taky nějakej tan EGR, jestli to nemaj jen nafťáci :? a jde to přímo do sání a přesně 5 kablíků :? :? :?

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #12 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: VAE ventil

Zdravím profíky. Chtěl jsem se Vás zeptat na to,z jakého důvodu vedou do VAE ventilu 2 vodiče. Je tam snad nějaká cívka z elektromagnetem, který přitahuje ten váleček,který se pohybuje uvnitř. Při nastartování studeného motoru a odpojení toho konektoru se vypne sytič a motor má tendenci chcípnout. K čemu jsou teda ty dráty. Mám 2.0 8V. Díky za všechny rady a odpovědi.


2 vodiče- přeci + a -..je to na něm i označený..co jsem dneska študoval jeho funkci (měl jsem ho napojenej na zdroj 0-12v plynule nastavitelenej) tak podle vstupního napětí se otvíral buďto víc nebo míň... čímž simuluje částečne funkci škrtící klapky, takže automaticky udržuje volnoběh po studeným startu (volnoběh za tepla se šteluje šroubem na klapce, kterej otvírá/zavírá obtokovej kanál)

sytič se v žádným případě nevypne..jen tam nejde žádnej vzduch-nebo ej ho tam natolik málo aby s větší dávkou paliva se ten motor udržel.. takže za

a) koukni na šroub na klapce, jak moc je zašroubovanej - já sem ho měl tak cca 3-4 mm pod hranou a to bylo moc, teď ho mám zároven a volnoběh sice drží 1000 ot/min, ale nemám problm s chcípáním , případně s houpáním otáček


už mi to zase chcípá mám zkusit ten šroub na škrtící klapce ale jak poznám že je to správně nastavený?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #13 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: VAE ventil

JirkaR napsal: už mi to zase chcípá mám zkusit ten šroub na škrtící klapce ale jak poznám že je to správně nastavený?



ten VAE jsi čistil. Možná tam bude bordel a ten váleček v tý dutině se nebude pohybovat


Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #14 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: VAE ventil

už mi to zase chcípá mám zkusit ten šroub na škrtící klapce ale jak poznám že je to správně nastavený?

_________________

ten VAE jsi čistil. Možná tam bude bordel a ten váleček v tý dutině se nebude pohybovat

[/quote]

no nedávno jsem ho komplet rozebral a vyčistil :?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #15 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: VAE ventil
tak vyzkoušej,jesi ti funguje ta cívka. Demontuj ho a oddělej ten spodní kryt,jak jsou k němu připojeny ty dvě hadice. Vem si nějaký 12V zdroj ze silnějším proudem - aby byl schopen tu cívku nabudit a aby se ten váleček pohnul. Ten zdroj musí mít velkou proudovou rezervu. Jestli ji nemá,tak se ti nic neotevře a bude to brát nedostatečný proud.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.492 sekund
Powered by Kunena fórum