klimatizacia
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Možná ti pomůžu.
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ps..problemy tipu-zle startuje,spatny chod motora,spatny tah,velka spotreba,kolisanie otacok a pod.ako som kupil tuto modelovo novsiu cromu nepoznam...
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mam ,,automatic heating system,, ma to dva zelene dyspleje,a pod nimi su dva velke prepinace-pod prvym dis.je pridavanie sili vzduchuu ,v strede je automatik,a pod druhym dis.pridavanie teploty v stupnoch.vedla je prepinac kontroli vonkajsej teploty.dalsi rad spinacov je nizsie,spinanie smerovania vzduchu..stop,chladny-s predu,spredu+nohy,nohy,z vrchu+zdola,nohy,okna..cidlo teploty je pry volante z prava.potrebujem vediet zapojenie konektorov pod palubkov.ja som klimu uz vytiahol von a idem tam dat inu..z lancii...tolko som si nepoznacil co kde ide..dikes..
ps..problemy tipu-zle startuje,spatny chod motora,spatny tah,velka spotreba,kolisanie otacok a pod.ako som kupil tuto modelovo novsiu cromu nepoznam...
Tak chlape zastavim tě dřív, než to rozrejpeš!!! To co máš ty není klimatizace, ale automatický topení - takže to chladit nebude! Jak tam máš napsáno Automatic heating system u klimy by bylo Automatic air conditioner. Schválně se podívej, ale určitě tam nebudeš mít kompressor;druhý (velký) chladič - je před chladičem na vodu;od něj dvě tlusté tlakové hadice;výparník do kabiny;atd.
Takže jestli ti to jen topí a udržuje nastavenou teplotu tak je to OK.
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Snad ví jestli tam má kompresor ne?....
No podle toho co píše tak asi ne-e... On totiž každej kdo to nezná a vidí tlačítko "automatic" tak si myslí že je to klima. Klima má velké čtvercové tlačítko "AUTO" narozdíl od automatického topení kde je tlačítko "automatic"....
Mám Cromu a předělával sem to z toho automatickýho topení na automatickou klimu, tak vím o čem mluvim - no však uvidíme až sem zase písne...
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Musíš mít: kopressor;přední chladič a hadice;výparník do kabiny+hadice (ten výparník přijde misto toho "lavoru" co je před motorem ventilace;el.magnetický ventil na přidání volnoběhu po zapnuti klimy;jinou servo pumpu (má delší hřídel);klíňák navíc;kabinový filtr;asi 3 relátka navíc; a hlavně zadní držák motoru (prochází jím pravá poloosa) aby se na něj dal přidělat kompressor. Je nejlepší si to nafotit namontovaný na autě a pak přehodit do svýho.Musel sem tahat asi 4 dráty navíc a předělat ventilátor chladiče (u auta s klimou je zapojenej jinak a musí se spouštět s klimou.Potom je dobré si z auta ještě vzít altík,ten je na klimě taky o dost silnější. Schéma klimy někde mám a jak ho najdu,tak ti ho pošlu i s barvama kabelů. Nejhorší práce je tam všechno namontovat, elektrický zapojení už je brnkačka. Doporučuji ti knihu JAK NA TO - Fiat Croma, ( www.kopp.cz ) je tam taky dost info o autě a co a jak....
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
.Fakt pakárna,,toho sa nebojim,,
Musíš mít: kopressor;přední chladič ;výparník do kabiny(ten výparník přijde misto toho "lavoru" co je před motorem ventilace;el.magnetický ventil na přidání volnoběhu po zapnuti klimy----kde sa nachadza ten ventil????ten asi nemam!!!;jinou servo pumpu (má delší hřídel)ta servo pumpa sa neda nejak obist??hodne klim vydim robenych cez dlhsii klinak;klíňák navíc;kabinový filtr;asi 3 relátka navíc---tie rele sa pridavaju niede uz do hotovej petice alebo to treba dodat z ineho auta???; a hlavně zadní držák motoru (prochází jím pravá poloosa) ----ten drzak bude problem,Cromi nie su beznym javom na srotovyskach....aby se na něj dal přidělat kompressor. Je nejlepší si to nafotit namontovaný na autě a pak přehodit do svýho.Musel sem tahat asi 4 dráty navíc a předělat ventilátor chladiče (u auta s klimou je zapojenej jinak a musí se spouštět s klimou---mam komplet chladic z lancie themy (nie je tam termostat ale je tam nejaka skatulka na chladici,ktora je asi alektricky potak co riadi otacky) s kadial su aj ostatne dieli Climi.Potom je dobré si z auta ještě vzít altík,ten je na klimě taky o dost silnější---altik nemam iny,ale nebude problem. Schéma klimy někde mám a jak ho najdu,tak ti ho pošlu i s barvama kabelů--bi bilo super..problem budem mat zohnat hadice,tu su na kazdom aute prerezane. Nejhorší práce je tam všechno namontovat---montaz vyparnika je hracka,vymontoval som dva...praca tak 20 min,s chladicom to nebude o nic tazsie,,ja sa bojim akorat montaze kompresora..., elektrický zapojení už je brnkačka. Doporučuji ti knihu JAK NA TO - Fiat Croma, ( www.kopp.cz ) je tam taky dost info o autě a co a jak....
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA 1.8 iE SLX 77 kW rv.94 95 000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když to tady tak čtu, tak bych do toho teda nešel ani náhodou. Omlouvám se za následující dotaz mimo téma, ale kde vzít tu příručku Tempra? Třeba v pdf.
nie je to take zlozite. ked postavis 2 auta vedla seba, z jedneho to odmontujes, do druheho namontujes. vyberat kurenie je piplacka
take 2-3 dni casu, najlepsie v dielni s pomocnikom, originalnou literaturou
a katalogom nahr. dielov
este je riziko, ze ked tie stare diely klimy poskladas, ze to prestane tesnit a podobne
ale do auta, ktore za 2 roky zhnije a pojde do srotu, sa to neoplati robit.
ak mas auto, ktore je bez hrdze, v perfektnom stave, ma skutocnych 100tkm a miluje ho cela rodina, tak preco nie ?
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když to tady tak čtu, tak bych do toho teda nešel ani náhodou. Omlouvám se za následující dotaz mimo téma, ale kde vzít tu příručku Tempra? Třeba v pdf.
originalne prirucky by mali mat v (a len v!) oficialnych servisoch FIAT. Pokial si ich staly zakaznik , urcite Ti dovolia si v nich nieco nastudovat
na zapade sa tymito knihami obchoduje. Stane sa obcas, ze FIAT predajca krachne, a knihy sa predaju
V PDF verzi asi nie su, lebo FIAT ich dodaval v papierovej podobe (TEMPRA, TIPO, PUNTO 1)
Na druhej strane su Etzold a Haynes dost dobre napisane knihy na bezne opravy
Mozno existuju ruske knihy v elektronickej podobne pre TIPO. Nasiel som na Vectru 1
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.