POMOOC - NESTARTUJE ZA STUDENA

Více
17 roků 6 měsíců zpět #1 od scoty-granturismo
Ja viem že týchto tém je tu už veľa ale ja si chcem sledovať tu moju aktuálnu,,

sa mi vyskitol jeden problem ráno ked idem do práce ked je okolo 2stupnou vonku tak nastartujem otacky vyskocia na 2000 zase na 1000 a 2000 a ZDOCHNE ako keby vobec neisiel sitic no cez den po obede ked som ho startoval bolo vonku asi 18 stupnou a chytil v pohode aj sitic drzal otáčky prečo alebo čo tomu je navyne???čidlo??


DAKUJEM.... :!:

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #2 od temprař
nevím,jestli by to mohlo být tím,že by mohl být nějakým způsobem zatuhlý mechanismus VAE ventilu - což je ventil který ti propouští buď více anebo méně vzduchu a tím si ŘJ řídí volnoběh za studena.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #3 od jirkaR
jo taky myslím ten vae ventil je pěknej prevít kéž by se dal koupit někde nový tak do 1000,- Myslím že s ním mají snad problém všechny 2.0

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #4 od temprař
mno jo , máš pravdu. Studený motor klasika - 1800 otáček - pak padá na 1200. já ho rozdělal ale špatně seřídil takže sem tu Tempru musel startovat pod plynem a nechal ji tak minutku běžet tak na těch 1000 otáček abych se pak mohl rozjet.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #5 od temprař
joooo a nový stojí tak kolem šesti táců :evil: :evil: :evil: :evil:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #6 od jirkaR
np právě- rozdělával jsem ho taky jde to dobře ale seřídit je traga než se vždycjy rozjedu tak ho nechám minutku proběhnout a pak je to v poho tohle mi dělá jen když je teplo

ale v zimě je to ok prtotože se ten ventil víc otevře

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #7 od temprař
mne to právě že dělalo více problémů v zimě. Zapl jsem zapalování,aby čerpadlo načerpalo benál,zešlápú jsem plyn až na podlahu a startoval. Jakmile motor naskočil tak jsem plyn pustil a jemně ho zešlápl aby tam měl nějakývh těch 1000 otáček. Ale takto jsem to řešil jen když byl ten VAE v hajzlu. pak tak po minutce jsem se teprve rozjel,protože rozjezd ze studeným motorem byla tragedie. S teplým to již bylo good. to jsem startoval bez plynu. Když byl VAE good tak sem to stratoval normálně bez plynu ale ten motor točil nějakých 1800 otáček za studena a to je dost - přece jen tyto motory jsou sviňě. Tak jsem radši startoval z odpoejným VAE aby to mělo jen tak těch 900 - 1000 otáček ze saešlápnutým plynem - Fuj. Už mne bolí prsty. :lol:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #8 od jirkaR

mne to právě že dělalo více problémů v zimě. Zapl jsem zapalování,aby čerpadlo načerpalo benál,zešlápú jsem plyn až na podlahu a startoval. Jakmile motor naskočil tak jsem plyn pustil a jemně ho zešlápl aby tam měl nějakývh těch 1000 otáček. Ale takto jsem to řešil jen když byl ten VAE v hajzlu. pak tak po minutce jsem se teprve rozjel,protože rozjezd ze studeným motorem byla tragedie. S teplým to již bylo good. to jsem startoval bez plynu. Když byl VAE good tak sem to stratoval normálně bez plynu ale ten motor točil nějakých 1800 otáček za studena a to je dost - přece jen tyto motory jsou sviňě. Tak jsem radši startoval z odpoejným VAE aby to mělo jen tak těch 900 - 1000 otáček ze saešlápnutým plynem - Fuj. Už mne bolí prsty. :lol:


to bylo vyčerpávající radši bych chtěl 2.0 karbec a byl by klid

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #9 od temprař
vože ? 2.0 karbec jak jsi na to přišel - u Fiatu ....

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #10 od jirkaR

vože ? 2.0 karbec jak jsi na to přišel - u Fiatu ....


no kdyby existoval to vím že není :P

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #11 od temprař
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #12 od jirkaR
to si mě hezky vytlemil :lol:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #13 od temprař
ale tož. Snad sem tolik nestalo. Nemyslel jsem to ve zlém

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #14 od jirkaR

ale tož. Snad sem tolik nestalo. Nemyslel jsem to ve zlém

,


já vím.. :lol:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #15 od scoty-granturismo
no a nejaka foto toho vae,,,?????/color]

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.469 sekund
Powered by Kunena fórum