"drncání" při rozjezdu

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od Předseda
Když se rozjíždím na křižovatce na jedničku, auto mi občas zadrncá, takový drk-drk-drk i když pouštím spojku co nejcitlivějc. Napřed jsem myslel, že hrabe, ale to se mi nezdá (to bych se musel rozjíždět na plný kotel). Může to být odcházející spojka?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od stiglitz
No to bych skoro řekl že jo. Jaká je vůbec životnost spojky?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od jirkaR

No to bych skoro řekl že jo. Jaká je vůbec životnost spojky?


no to je různý slyšel jsem spoustu názorů kámoš měl spojku na fáčku 220 tis a pak to prodal ,dokonce udájně vydrží i 400
já tam mám asi taky původní ale jistota v tom není
záleží jak jezdíš a jakou značku máš

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od Jenda
Spojka může bejt v pořádku,ale může to bejt vyhřátej talíř na setrváku,vyhře je se a malinko se zvlní.To by mohlo bejt ono.Pak de do háje i lamela.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od Předseda
čili to pak znamená vyměnit spojku a vyměnit setrvák? nebo ho stočit na soustruhu?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od Augustin

Spojka může bejt v pořádku,ale může to bejt vyhřátej talíř na setrváku,vyhře je se a malinko se zvlní.To by mohlo bejt ono.Pak de do háje i lamela.

Zrejme mas na mysli pritlacny kotouc ne?

Nejlepsi je se podivat na to, jak to vypada a vymenit co je treba. V kazdem pripade pocitej s vymenou loziska a mozna i lamely. Podle stavu pritlacaku se rozhodnes i o jeho vymene. Je otazka, zda i ten pritlacak, podle toho, zda chces to auto mit na delsi dobu nebo to pak pustit do sveta.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od Augustin

No to bych skoro řekl že jo. Jaká je vůbec životnost spojky?


no to je různý slyšel jsem spoustu názorů kámoš měl spojku na fáčku 220 tis a pak to prodal ,dokonce udájně vydrží i 400
já tam mám asi taky původní ale jistota v tom není
záleží jak jezdíš a jakou značku máš

No to muze byt, ale v pripade, ze nekdo spise jezdi dlouhe trasy (po dalnici), kde se nemusi tak radit. Ve meste a se stylem stale seslapnute spojky (vetsinou tak jezdy zeny :roll: ) to nevydrzi ani 100tis km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od Předseda
Stejně už se na spojku delší čas chystám, protože slyším jak to ložisko hučí, čili asi půjde celá sada, jen mě zajímalo jestli to drncání může mít taky příčinu ve spojce, nebo byste tipli něco jinýho. Díky.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #9 od Jenda
Ano,měl sem na mysli přítlačný kotouč,pozná se to až po rozebrání.Já když sem jednoho dne udělal takovej razantnější rozjezd,tak 2ku už sem zařadil a nehnul se z místa.Po rozborce sem zjistil,že lamela je utržená a přítlačák byl fialovej,změřil sem rovnost kotouče a zdál se dobrý,nezvlněný.Ale přes to sem koupil komplet sadu i s přítlačákem abych měl klid. :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od Dresik
Já připomenu ještě mojí zkušenost, kdy tohle dělal špatný silentblok mezi převodovkou a nápravnicí.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od JohnRoss
taky se přikláním spíše k silentblokům, z vlastní zkušenosti, tak to skákalo při rozjezdu, po delším čase to začalo i bouchat a pak už jsem to nevydržel a vyměnik všechny tři silentbloky, protože byly v háji.

Zacloumej na stojícím autě s motorem a uvidíš. Nebo ať ti nekdo zkusí se zataženou ručkou rozjet trochu na jedničku a měj otevřenou kapotu. Když se motor hodně vychyluje, tak to dělá.... drk-drk-drk PŘI ROZJEZDU.

můj názor
SILENTBLOK (Y).

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #12 od Předseda
Díky za rady. Jeden silentblok pod motorem jsem měnil v létě (vpravo vpředu po menší nehodě, když mi s tím žena vyskočila na obrubník), je možný že ostatní budou taky v háji.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #13 od Dresik
tenhle je mezi kostí převodovky a nápravnicí a tím je právě skoro u podlahy a díky němu se to tak všechno přenáší..rázy a vibrace...

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #14 od Předseda
Ještě bych se zeptal jak se k němu dostává? Zespoda? Musí převodovka ven?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #15 od Dresik
nene.. je k tomu parádní přístup..z převodovky vede taková "kost", která se silenblokem přidělaná zespoda na nápravnici. Takže akorát zvednout auto. Na kosti jeden šroubek a na nápravnici dva.. :wink:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.494 sekund
Powered by Kunena fórum