Je to normální že mi nesedí ventily

Více
16 roků 5 měsíců zpět #1 od vlkodlak
Koupil sem nové výfukuve ventyly,ty sedej v poho,ale nesedí mi sací ventily,fakt už nevim co stim a je tejden před srazem :( poradí někdo,nebo pomůže?????????Díky

Fiat Brava 1,9TD100
Fiat Punto 1,2 60 rv.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #2 od Dan
Jak moc ti nesedí?

FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #3 od TooM-As
jak nesedí ? popiš/nafoť problém , a napiš svůj motor.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #4 od Charles
Vlkodlak si koupil myslim tipo 1.6 OHC....nevim jak je možné, že nesedí ventily, fotka řekne určitě více

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #5 od Jenda
Domnívám se,že ventily sou sice nové,ale sedla v hlavě sou stará a tak budou chtít ty sedací plochy (sedla) zabrousit pod jemnou brusnou pastou.
Další možnost je špatná obědnávka zboží. :idea:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #6 od Dresik
Má 1.6 55kW

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #7 od TooM-As
je potřeba napsat jestli jenom netěsní , neno přímo nesedí velikostí. u ohc motoru moc neporadím ten jsem nikdy neměl každopádně ventily zabrousit určitě.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #8 od vlkodlak
Odpověděl vlkodlak pro téma ventily
Ty nové ventily jsem seřídil(výfukové)Ale sací ventily prostě neměly vuly mezi vačkou a tou mističkou.Nejvetší kravinu sem udál že sem si nepoznačil mističky a přeházel je atak sem musel je přehazovat do té doby dokud nepásly tam kam maj,Ale stejně sací ventyly neměly vůly atak sem je decentně líznul pod mističkou a už mi vše ukazuje hodnoty jaké mají bít :) Tad to jdu složit na motor a uvidíme :D

Díky všem za pomoc :D jdu na to a písnu jestly to fachá nebo roztočim flexu a bude :twisted: ( Ne to bych neudělal :D )

Fiat Brava 1,9TD100
Fiat Punto 1,2 60 rv.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #9 od vlkodlak
Odpověděl vlkodlak pro téma ventily
Takže srdce oživeno :D sice trochu tukaj ventyly,ale snad si sednou,jinak nevim jestly do srazu stihnu všechny upravy co mám naplánované :cry: Ale na sraze sem pečenej vařenej už v pátek :twisted: Díky za rady :)

Fiat Brava 1,9TD100
Fiat Punto 1,2 60 rv.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #10 od TooM-As
hele tobě asi nějaká ventilová vůle resp. že má mít určitou velokost nic neříká že ? v těch zdvyhátkách jsou podložky , a ty se daj vyndat .zespodu je na nich jejich tloušťka. Fakt mě zajíma cos tam lízal . to jako že jsi brousil ventil nahoře ? nezbláznil jsi se ? tady na fóru bylo mnohokrát probíráno nastavení ventilové vůle a je tam vše docela prodrobně vysvětleno.
prč myslíš že vetily klepou ? Pokud prozkoumáš mou diskuzi o přestavbě uvidíš co takovej ventil dokáže . a to taky jen trochu klepali ..

Hlavu jsou doufám snížil flexou :lol:

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #11 od Dresik
Ona se hlava flexou nesnižuje ? :lol: :lol: Zrovna sem do tý mojí pákrát zaříz :total:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #12 od TooM-As

Ona se hlava flexou nesnižuje ? :lol: :lol: Zrovna sem do tý mojí pákrát zaříz :total:


no běžně se snižuje na nějakých speciálních strojím který jsem nikdy neviděl ani nevím jak se jmenujou, Každopádně naši naši hodní spoluobčané při ůpravách svých "hustokrutě" votuzených 120 zjistili že když se hlava vezme flexou má to pak takový výkon (jede to jak kráva) že to často ten motor zničí. tak proto se to ai běžně nedělá :-D

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 5 měsíců zpět #13 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Je to normální že mi nesedí ventily
:driver:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #14 od Jenda
emm,hlava se zabrušuje na fréze.Podložky se zabrušujou na magnetce akorát s tím rozdílem,že se nesmí sundat jejich povrchová tvrdost ze strany kde dosedá vačka,pak je to měký jak máslo a vačka si udělá lehce hravě svojí drážku,což má za následek,že podložka se přestane otáčet v té mystičce a vačka se začne opotřebovávat.Po nějaké době vačka KO.
A proto sem si raději sundal víka a přeměřil vačku,kolik má.Výsledek 35mm na třech elipsách(nebo jak to nazvat) a jeden má 34mm.Jde to změřit posuvkou.

Pokud ty podložky už někdo brousil,tak na nich čísla nenajdeš,jelikož se zabrušujou zespoda.Pak zbejvá jedině přeměřit mikrometrem,nebo při nejhorším digitální posuvkou.
PS:Ty podložky se pod vačkou otáčejí,aby opotřebení bylo rovnoměrné a aby to dlouho vydrželo. Mechoš mi povídal,že seřízení ventilů s podložkama by se mělo dělat jednou za životnost motoru,ale tomu moc nevěřím.At napíší zkušenější :wink:

Unás v servíse za seřízení ventilů chtěji 3000Kč a ještě říkal,že se to taky nemusí povéct napoprvé,že prej ty podložky si posílaj někam brousit a že to nemusej trefit.To je mi servís :roll: :roll: :roll:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #15 od TooM-As
Jezis ale proc tady resite brouseni podlozek? Ve fiatu je prodavaj do 100 koruny.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.496 sekund
Powered by Kunena fórum