Dusí se a ŽERE
16 roků 4 měsíců zpět #1
od mijo7
Dusí se a ŽERE vytvořil uživatel mijo7
Zdravím Itali!!!
Mám problem ze svím típkem 1.4ie mám ho asi půl roku a vše vždy v 100%stavu a ted náhle mě to žere 11L. 100km a nejedeto!!!
Mám problem ze svím típkem 1.4ie mám ho asi půl roku a vše vždy v 100%stavu a ted náhle mě to žere 11L. 100km a nejedeto!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Dusí se a ŽERE
No jak jsi četl v sousednim tématu Katky, tak čidla nebo lambda sonda....a použij vyhledávání, toto se tu řešilo už tolikrát a je to stále dokola
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #3
od mijo7
Odpověděl mijo7 pro téma Re: Dusí se a ŽERE
díky za radu ale jaké čidla a kde je mám hledat tam nikdo nepíše.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #4
od Charles
1) čidlo teploty nasávaného vzduchu je viděl po sundání airboxu na vstřikovacím ventilu
2) čidlo teploty vody je na parohách sání zespodu
3) lambda sonda je na prvním dílu výfuku před katalyzátorem
4) čidlo otáček motoru je na převodovce, otáčky setrváku...ale to asi na spotřebu nemá vliv
5) udělej kostry v motorovém prostoru...přejdi kostřící body, očisti to, dost často mají různé vlivy na motor (chod, spotřeba, nefunkčnost různých věci)...jsou pod baterkou na nosníku, pak na druhé straně na nosníku, pod palubovkou, na sacích parohách, na převodovce...pěkně odšroubovat, odrbat smirkem a prostříkat kontaktolem
Nevim jestli jsem ti pomohl, kdyžtak se ptej dál
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Dusí se a ŽERE
díky za radu ale jaké čidla a kde je mám hledat tam nikdo nepíše.
1) čidlo teploty nasávaného vzduchu je viděl po sundání airboxu na vstřikovacím ventilu
2) čidlo teploty vody je na parohách sání zespodu
3) lambda sonda je na prvním dílu výfuku před katalyzátorem
4) čidlo otáček motoru je na převodovce, otáčky setrváku...ale to asi na spotřebu nemá vliv
5) udělej kostry v motorovém prostoru...přejdi kostřící body, očisti to, dost často mají různé vlivy na motor (chod, spotřeba, nefunkčnost různých věci)...jsou pod baterkou na nosníku, pak na druhé straně na nosníku, pod palubovkou, na sacích parohách, na převodovce...pěkně odšroubovat, odrbat smirkem a prostříkat kontaktolem
Nevim jestli jsem ti pomohl, kdyžtak se ptej dál
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #5
od mijo7
Odpověděl mijo7 pro téma Staálí problém
Vyčistil jsem všechny čidla a nechal jesem je od elektrykáře přeměřit a měli by být ok.i lamda sondu jsem vyměnil a furt je to stejné.všiml jsem si že mám šílený tlak v přívodu benzínu je to normální když jí sundám že to stříka až tři metry daleko.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #7
od mijo7
Odpověděl mijo7 pro téma Tipo 1.4 ie
Čerpadlo jsem měnil auto jede . když mu dupnu na volnoběch tak jde do plnejch ale když tam je kvalt tak se to v 2500ot. důsí a nechceto jet!!!už mě nic nenapadá
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #8
od Charles
timhle jsi mi nahrál, a povim ti, že mě tohle stejné dělal potenciometr škrtící klapky, musel jsem pořád mít nohu na podlaze, aby to aspoň trošku jelo, ale ono to nechtělo jet, trvalo dlouho než se to rozhoupalo...pak jsem měl "díru" v plynu, to jsem poznal během jízdy, že když jsem pedál sešlápnul tak do 3/4 kroku, tak to auto jako kuckalo a ani to netáhlo, ani nezpomalovalo, prostě to nedělalo nic
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Tipo 1.4 ie
když mu dupnu na volnoběch tak jde do plnejch ale když tam je kvalt tak se to v 2500ot. důsí a nechceto jet!!!už mě nic nenapadá
timhle jsi mi nahrál, a povim ti, že mě tohle stejné dělal potenciometr škrtící klapky, musel jsem pořád mít nohu na podlaze, aby to aspoň trošku jelo, ale ono to nechtělo jet, trvalo dlouho než se to rozhoupalo...pak jsem měl "díru" v plynu, to jsem poznal během jízdy, že když jsem pedál sešlápnul tak do 3/4 kroku, tak to auto jako kuckalo a ani to netáhlo, ani nezpomalovalo, prostě to nedělalo nic
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #10
od Charles
vydřená odporová dráha uvnitř = vyměnit za jiný
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Co stím potenciometrem může být?
vydřená odporová dráha uvnitř = vyměnit za jiný
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #12
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Dusí se a ŽERE
mijo7
Nez pujdes po elektrice nemas mokry nebo ucpany vzduchovy filtr.Jinak promereni potaku jsem tu uz nekde psal a je to i v sekci download.
Radek
Nez pujdes po elektrice nemas mokry nebo ucpany vzduchovy filtr.Jinak promereni potaku jsem tu uz nekde psal a je to i v sekci download.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #14
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Dusí se a ŽERE
on nepsal podtlaku, ale poťáku, jako potenciometru....to je co říkám stále, pište s diakritikou a velkými písmeny předejde se nedorozuměním
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #15
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Dusí se a ŽERE
Ty mas cidlo podtlaku pro rizeni v digiplexu.
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.506 sekund