Topení hadice 1.7d
Jak poznám co je přívod a zpátečka
Dejme tomu,že od radiátoru od ventylu je přívodní do topení,Ale má vést z hlavy,nebo s termostatu?
Jde mi oto,že v knize jak na to je ovzdušnovací šroub napsanej na zpátečce,ale já ho mám podle mě na přívodu k topení.
To bych pak nemohl nikdy dobře ovzdušnit.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
třeba budeš chtřejší
nd.blog.cz/b/bobmoto.blog.cz/obrazky/19410407.jpg
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vždyt pumpa běží,tak proč?
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
je zpátečka ke chladiči už po 5 minutách teda odhadem.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tie hadice su aj tak ohnute aby sa nedalo zamenit.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Možná je to tím,se někde strácí voda není tam tlak a potom se to nedostane do topení.
Uvidíme zítra.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já jenom vím,že před bouračkou to fungovalo,akorát jsem vyměnil termostat s TD a z1.7d sem ho dal zase do TD a na TD nebyla žádná změna.Nevím,proč to tedkon netopí.Ten termostat sem měl i v hrnci a připadalo mi,že brzo otvírá,neměl jsem teploměr.Zítra musím koupit nové pásky na hadice,přes noc se mi stratilo asi 2 litry vody.
Možná je to tím,se někde strácí voda není tam tlak a potom se to nedostane do topení.
Uvidíme zítra.
když mluvíš o te stratě vody taky se připojím,měnil sem destilku za fridex,nalil necelých 5l,a jezdil,zezačátku mi prosakoval chladič,nasypal sem tam nějaký utěsnovač a jezdil,nic neteklo,ale cca po 14 dnech mi začala problikávat kontrolka hladiny v nadržce,tak sem vodu dolil,a po cca 2 dnech to samé,tak mám podezření na fouklé těsnění pod hlavou,jenomže teplota je furt na 70-80C,olej to žere furt stejně,a emulze se žadná na výčku ani na měrce nedělá,tak sem stoho jelen,jedíné co mě sere že za tepla to chytá někdy na 3 valce,a pod autem žadná kaluž není,asi to brzo hodím do šrotu
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
olej byl čistej,v nádržce snad ani neubejvalo ,ovzdušnoval jsem několikrát ,netopilo to ,jednou jo,pak zase né ale furt se tvořili bubliny a pořád tam byl vzduch.
Taky byla teplota na těch 70-80
Někdy to udělá ta víměna fridexu.Já jsem jednou vyměnil fridex ve favoritu a začala mi tejct pumpa.Ten novej fridex měl ty lepší vlastnosti až to rozežralo pumpu.Byl asi agresivnější.
U TD to mohlo bejt těsnění,ale tady u tý mojí 1.7d je těsnění OK to vím.
já si myslím,že někde netěsněj hadice,dával jsem tam použitý pásky a někudy to přes noc uteče.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
suhlasim, na tej pumpe je teplota a mensi unik sa odpari, pri zastaveni tam zase prisava vzduch, preto sa zavzdusni system.pánové pokud měníte chlad.kapalinu a strácí se vám voda tak jak popisujete, tak si natočte auto otevřte přední haupnu a podívejte se (baterkou,nejlépe,jinak tam není vidět)na vodní pumpu(respektive pod ní,mezi řemenici a pumpu)ze spoda je díra do vodní pumpy a kdyš netěsní na vrtuly to třecí těsnění(ve vod. pumpě) tak při nastartovaném motoru tam tudy teče voda.mě tímto způsobem odešlo také čerp. 8O
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vyměnil jsem i naftovej filtr,to by ste nevěřili,jak ten motor ožil.
Taky bude v háji asi čidlo na teplotu,vyleze to jen na 60.Jen doufám,že to není termostat.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.