Vytahování oken (v el.) vynechává

Více
18 roků 5 měsíců zpět #1 od pavelZet
Zdar, asi nejsem jedinej, komu blbne vytahování (i spouštění) předních oken (která sou v elektrice).

popis: po stisknutí tlačítka je slyšet sepnutí relátka (který se vypne až s puštěním (vypadá zdravě)) a okno se pohybuje asi 4cm. potom se zastaví a dál jede až asi za 5sec. blbnou mi tak obě přední okna, i když u řidiče je vytahování zjevně silnější a rychlejší.

víc to asi blbne teď v létě. tipnul bych si na nějakou chybu v dorazu.
(ale co sem měl kdysi okna v el. ve škodovce, tak tam jely pořád, doraz neblbnul, ale okna to tahalo snad minutu jak byly motorky slabý a vyčvachtaný)

po promazání té trubičky (chodu) vazelínou to asi měsíc jelo perfektně. ale potom to zase blbne.

chce to nový motorky nebo je chyba jinde? bojím se investice do nových motorků :cry: díky moc za rady

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #2 od Pavel
Podle mě bude chyba v ŘJ el. oken. Je to proudově omezené (ne žádné dorazi) je možné že to zažlo blbnout, ale nevím jak to opravit :cry:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #3 od pavelZet
já sem myslel, že přímo v těch motorcích bude nějaký "tepelný omezovač", který se zahřívá podle spotřeby a při překročení teploty vypne. až schládne, zase o kousek popojede... tudíž to vidím na motorky. ale je to jen úvaha... (s drahou realizací)

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #4 od Max-el
prostříkni bovden, ve kterym vede spirála, nějakym olejem. třeba WD nebo Konkor

v motoru nic neni, měl sem ho rozebranej :wink:

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #5 od nuni
Motorky si vyzkousej na primo,jen + a -,ale ty budou nejspis v poradku.Nejvetsi bordel delaji relatka v ridici jednotce stahovani.Nekdy staci jen vycistit a vystrikat spinaci kontakty tech relatek.

tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #6 od pavelZet
tak teď sem ty dveře rozdělal a zkouším..
- přímo +/-12V na motorek z baterky... dělá to přesně to samé: blbne
- postřehl sem, že když se motorek zastavuje, tak v něm lupe (něco jako relátko)

takže to vidím buď na špatný a slabý motorek, nebo to okno bude vedeno nějak křivě nebo špatně a někde možná dře nebo se o něco opírá. je fakt že na něm bývají dost vertikální čmouhy.

prošplíchávat sem to už zkoušel, ale to pomohlo asi na měsíc :(

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #7 od Pavel
V motorech opravdu nic není a to sem je něměl rozebrané 8) , ale měl sem rozkuchnou ŘJ oken a tam sou viditelné proudové obezovače :wink:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #8 od nuni
Zkus jeste vytahnout celou stahovacku ven a podivej se,jestli se ti nevysypaly loziskovy kulicky v motorku.Moc se mi to sice nezda,ale pokud se v tom uz nekdy nekdo vrtal,tak je to mozne.Taky je mozne ze mas tu stahovacku moc napruzenou.Zkus povolit srouby na uchyceni stahovacky a najit spravnou polohu.

tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #9 od Max-el
Já ten problém měl taky. Asi mi napršelo do motůrku. Prostě to neběží. Okno se zasekávalo a nešlo úplně dolů. Motůrek sem rozebíral, ale to nepomohlo. Když je vyndanej, tak běží dobře. Když je na něm okno, tak se zasekává. Vyřešil to nevej motůrek.

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #10 od pavelZet
tak chlápek ve fiatu mi tvrdil že to musí být v řídící jednotce. a na to že na 12V přimo na motorku mi to stále blblo mi jen říkal že je to divný. pořád mi tu ŘJ chce vyměňovat :/

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #11 od Max-el
nedávej to do autorizovanýho servisu (předpokládam že na něj záruku nemáš :lol: ) , to mam lepší zkušenosti se soukromníkama v malých městech. Když to dáš nějakýmu šikovnýmu autoelektrikáři, tak možná i jenom poradí :wink:

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #12 od pavelZet
tak včera sem u toho seděl s baterkou do 23h a už to je ok :) (teda snad na dlouho) 8O

vydělal sem motorek úplně ven, dal na něj 12V a zase vynechával. chvíli se točil a přestal, točil a přestal... rozdělal sem ho:
- v jedné části (ta u modré hadičky s vedením) se vysypaly kuličky z ložiska a nic jinýho tam ani k vidění nebylo (jen piplačka s dáváním kuliček zpět) - doporučuju nechat zastrčený bovden
- ale v pruhé části to bylo zasr... bordelem. a v tom krytu byl i proudový omezovač - taková červená malá potvůrka. takže pomohlo pročistění. jinak by to asi chtělo vyměnit ten omezovač.

ještě sem to promazal. každopádně teď to chodí (a snad dlouho ještě bude). 6500 za novej motůrek a kdovíco za ŘJ vnucovanou fiatem ušetřeno :)

určitě ty problémy bývají všelirůzně, ale jak sem problém popisoval na začátku, tak takto se vyřešil.

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 4 měsíců zpět #13 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Podobne

tak včera sem u toho seděl s baterkou do 23h a už to je ok :) (teda snad na dlouho) 8O

vydělal sem motorek úplně ven, dal na něj 12V a zase vynechával. chvíli se točil a přestal, točil a přestal... rozdělal sem ho:
- v jedné části (ta u modré hadičky s vedením) se vysypaly kuličky z ložiska a nic jinýho tam ani k vidění nebylo (jen piplačka s dáváním kuliček zpět) - doporučuju nechat zastrčený bovden
- ale v pruhé části to bylo zasr... bordelem. a v tom krytu byl i proudový omezovač - taková červená malá potvůrka. takže pomohlo pročistění. jinak by to asi chtělo vyměnit ten omezovač.

ještě sem to promazal. každopádně teď to chodí (a snad dlouho ještě bude). 6500 za novej motůrek a kdovíco za ŘJ vnucovanou fiatem ušetřeno :)

určitě ty problémy bývají všelirůzně, ale jak sem problém popisoval na začátku, tak takto se vyřešil.


Mne to sem tam robi nieco podobne uvidim ked to niekedy budem robit ci to je ono...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 4 měsíců zpět #14 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Re: Podobne

tak včera sem u toho seděl s baterkou do 23h a už to je ok :) (teda snad na dlouho) 8O

vydělal sem motorek úplně ven, dal na něj 12V a zase vynechával. chvíli se točil a přestal, točil a přestal... rozdělal sem ho:
- v jedné části (ta u modré hadičky s vedením) se vysypaly kuličky z ložiska a nic jinýho tam ani k vidění nebylo (jen piplačka s dáváním kuliček zpět) - doporučuju nechat zastrčený bovden
- ale v pruhé části to bylo zasr... bordelem. a v tom krytu byl i proudový omezovač - taková červená malá potvůrka. takže pomohlo pročistění. jinak by to asi chtělo vyměnit ten omezovač.

ještě sem to promazal. každopádně teď to chodí (a snad dlouho ještě bude). 6500 za novej motůrek a kdovíco za ŘJ vnucovanou fiatem ušetřeno :)

určitě ty problémy bývají všelirůzně, ale jak sem problém popisoval na začátku, tak takto se vyřešil.


Mne to sem tam robi nieco podobne uvidim ked to niekedy budem robit ci to je ono...


PS cim sa da nahradit kolik ktory je vo vrchnej casti okien takzvany vodiaci kolik nemam ho tam a sem tam sa mi okno vzprieci cim to nahradim alebo neviete mi neikto povedat dlzku ako ma byt velky?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #15 od pavelZet
Odpověděl pavelZet pro téma Re: Podobne

tak včera sem u toho seděl s baterkou do 23h a už to je ok :) (teda snad na dlouho) 8O

vydělal sem motorek úplně ven, dal na něj 12V a zase vynechával. chvíli se točil a přestal, točil a přestal... rozdělal sem ho:
- v jedné části (ta u modré hadičky s vedením) se vysypaly kuličky z ložiska a nic jinýho tam ani k vidění nebylo (jen piplačka s dáváním kuliček zpět) - doporučuju nechat zastrčený bovden
- ale v pruhé části to bylo zasr... bordelem. a v tom krytu byl i proudový omezovač - taková červená malá potvůrka. takže pomohlo pročistění. jinak by to asi chtělo vyměnit ten omezovač.

ještě sem to promazal. každopádně teď to chodí (a snad dlouho ještě bude). 6500 za novej motůrek a kdovíco za ŘJ vnucovanou fiatem ušetřeno :)

určitě ty problémy bývají všelirůzně, ale jak sem problém popisoval na začátku, tak takto se vyřešil.


Mne to sem tam robi nieco podobne uvidim ked to niekedy budem robit ci to je ono...


PS cim sa da nahradit kolik ktory je vo vrchnej casti okien takzvany vodiaci kolik nemam ho tam a sem tam sa mi okno vzprieci cim to nahradim alebo neviete mi neikto povedat dlzku ako ma byt velky?


no jestli myslíš ten modrej bovden, co vede z motorku, tak je asi tak dlouhej jak ten plech (prostě na kapacitu lanka). jinak vedení okna bych asi řešil na vrakáčích (jestli na to máš čas) nebo u nějakýho prodejce s neznačk. fiat díly.

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.468 sekund
Powered by Kunena fórum