baterie
18 roků 3 měsíců zpět #1
od Anonymní
Mam problem s baterii normalne pri jizde jedu a baterka nesviti vsechno v pohode ale potom zastavil sem u pumpy a potom baterka vubec neotocila motorem uplne mrtva a musel sem to nastartovat pres kabely dojel sem domu a druhy den rano sem jel pryc a normalne vsechno v poradku potom co sem tam dojel tak za 30 min sem zas neodjel a zas pres kabely. co s tim muze byt?ale nejvetsi zahada je ze to zacalo z niceho nic a jeste kdyz sem startoval a neslo to a klicek sem podrzel dyl tak to zacalo troubit nikam sem nesahal a dneska mi zacalo vypina radio.A ted vecer sem to zkusil nastartovat a zase v poradku..Je to baterie?nebo zkrat?dobijet to musi to by to nedelalo takhle nepravidelne ne?moc dik za jakoukoliv radu..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #2
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: baterie
No tak za prvé točil startér?
Za druhé jaké je napětí na baterce při nastartovaném motoru?
Za třetí jaké je napětí na baterce při vyplém motoru?
Jestli nebude zdrada někde v elelektronice...
Za druhé jaké je napětí na baterce při nastartovaném motoru?
Za třetí jaké je napětí na baterce při vyplém motoru?
Jestli nebude zdrada někde v elelektronice...
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #4
od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: baterie
Starter otoci tak max 1/2 otacky a nekdy ano to ne. Ale pristrojovka, radio, svetla vsechno de ikdyz to se starterem nehne. Ono to zaclo delat o ty doby co sem z baterie sundal + pol. muze to mit na to vliv?nebo jen nahoda?A koukal sem na to jestli to je dotazeny na baterce a je a ja sem opravdu vubec nic jinyho nedelal.To napeti nevim ale zkusim to dneska zmerit.A proc to troubilo?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #5
od premek_k
Odpověděl premek_k pro téma Re: baterie
Zkontroluj uhliky a komutator ve starteru.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #6
od reyen
Odpověděl reyen pro téma Re: baterie
Koukni na pripojeni silného kabelu k alternátoru mam taky Tempru a ten kabel se tam pekne ohyba a muze mit spatny kontakt..me to taky vypinalo radio az to na konec chciplo....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #7
od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: baterie
Tak sem zmeril napeti na baterce a pri vypnutym motoru je 13V a pri volnobehu napeti skace jak noty na buben 2V,11V,6V atd...to je v poradku?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #8
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: baterie
To je blbost skákat to tahle nemůže! Čím to měříš???
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #9
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: baterie
No - to je pravda, ale šel bych po kabelech, protože jestli ti to skáče při volnoběhu takhle mohlo by to tímhle bejt. Přikláním se k reyenovi. Nevím nevyznám se ale jestli je ten kabel v háji tak to vysvětluje tohle skákání napětí...Ne? Když je v pr... baterie tak se to projevuje podle mých zkušeností jinak, spadne ti i po tom co to například sundáš z nabíječky napětí a ráno už se nechytáš. A napětí padá rychle, mě to dělalo volt za třičtvrtě hodiny.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #10
od JaH
JaH
Fiat Tempra combi S.W. 1,8i, 1994
Odpověděl JaH pro téma Re: baterie
Tomu že multimetrem (patrně laciným digitálním) při běžícím motoru (zapalování je zdroj rušení) naměřím nesmysly bych se nedivil.
Spíš bych se podíval jestli při startování pohasnou kontrolky a poslechl si jestli cvakne elektromagnet co zasouvá pastorek a ovládá silový spínač pro motor startéru. jestli kontrolky nepohasnou a současně elektromagnet necvakne, zkontroloval bych ten faston kterým je připojen. Mně to jednou zničehonic přestalo startovat a po zahýbání s fastonem to fungovalo normálně.
Spíš bych se podíval jestli při startování pohasnou kontrolky a poslechl si jestli cvakne elektromagnet co zasouvá pastorek a ovládá silový spínač pro motor startéru. jestli kontrolky nepohasnou a současně elektromagnet necvakne, zkontroloval bych ten faston kterým je připojen. Mně to jednou zničehonic přestalo startovat a po zahýbání s fastonem to fungovalo normálně.
JaH
Fiat Tempra combi S.W. 1,8i, 1994
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #11
od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: baterie
sel sem po tech kabelech z baterky a kabel - jak je ukostrenej tak to tam bylo dost zaolejovany, vycistil sem to a zahejbal sem snad se vsim co tam je a jeste mi to nekykslo tak jeste uvidim. jo a ten multimetr je z baumaxu a pri startu zhasnou kontrolky a cvakne to, to je v poradku.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #12
od JaH
JaH
Fiat Tempra combi S.W. 1,8i, 1994
Odpověděl JaH pro téma Re: baterie
Jestli je to tak, tak to bych se zaměřil na ten + pól baterky (co si předtím kdysi odpojoval). Sundal bych tu třmenovou svorku z toho kolíku, vyzkoušel, jestli se ten kolík neviká (ten vývod může být poškozen i uvnitř v baterce). Pak všechno pořádně opucovat (až na kov), zkontrolovat zda ta třmenová svorka dobře přiléhá v ploše na ten kolík a pak teprve dotáhnout.
Jinak místo, kde je velký přechodový odpor mohu jednoduše lokalizovat pomocí žárovky. Připojím ji přímo na svorky akumulátoru (baterky) a umístím tak, abych na ní viděl ze sedadla řidiče. Pokud při startu pohasnou kontrolky ale žárovka nikoliv, je jasné, že závada není v baterce ale je v ukostření baterky. Pokud pohasne obojí, je buď špatná baterka ( a to buď vybitá a nebo po smrti), nebo je velký přechodový odpor v jedné z připojovacích třmenových svorek, a nebo je zkrat někde ve vinutí motoru startéru.
Jinak místo, kde je velký přechodový odpor mohu jednoduše lokalizovat pomocí žárovky. Připojím ji přímo na svorky akumulátoru (baterky) a umístím tak, abych na ní viděl ze sedadla řidiče. Pokud při startu pohasnou kontrolky ale žárovka nikoliv, je jasné, že závada není v baterce ale je v ukostření baterky. Pokud pohasne obojí, je buď špatná baterka ( a to buď vybitá a nebo po smrti), nebo je velký přechodový odpor v jedné z připojovacích třmenových svorek, a nebo je zkrat někde ve vinutí motoru startéru.
JaH
Fiat Tempra combi S.W. 1,8i, 1994
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #13
od jirkaR
stále si nemůžu zvyknout na tu tvou novou fotku nechceš tam dát zase to bílí
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: baterie
To je blbost skákat to tahle nemůže! Čím to měříš???
stále si nemůžu zvyknout na tu tvou novou fotku nechceš tam dát zase to bílí
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #14
od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: baterie
Tak vsechno sem zmeril ocistil a vse se zdalo byt v poradku. a ted sem jel cca 30min zastavil sem u pumpy potom sem otocil klickem a kontrolka baterky nesvitila..ale auto nastartovalo.dojedu domu a 5 min pred domovem mi vypina radio a zhasina cela pristrojova deska zastavim u baraku a chci nastartovat a s motorem mi to ani nehne...je mozny aby to delalo treba spatne zapojeny radio?sem z toho jelen,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #15
od lepa
Fiat Tipo 1.4 i.e., 51kW, r.v.91
Odpověděl lepa pro téma Re: baterie
No nejsem teda auto elektrikar, ale rekl bych, ze je to altik a ze nedobiji nebo dobiji spatne. Preci jestlize prijedes domu, rikas asi pul hodky a uz ti vsechno pohasina, tak dojedes na baterku. Pres noc nebo po chvilce se zase baterka ozivi a znovu nastartujes. Ale zase je divny, ze ta baterka uz neni vystavena. Fakt nevim. Nebo zkus si pujcit od nekoho baterku aspon na den, jak to bude jezdit po tom.... nechci spatne radit.
Fiat Tipo 1.4 i.e., 51kW, r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.701 sekund