Vícepólový konektor u předřadného odporu

Více
16 roků 9 měsíců zpět #1 od sendador
Dneska jsem vyndaval predradny odpor (chtel jsem ho vymenit za jiny, protoze mi jede vetrak jen na 4) a zjistil jsem, ze z konektoru je utrzeny jeden drat - krajni cerny (jsou tam dohromady 4). Co s tim? Mam ho tam napajet? Nejsem v elektrice vubec zbehly, navic kdyz lezim pod palubkou, tak se tam neda skoro nic delat :?

Pak by me zajimalo, na co ten drat je? Myslel jsem, ze jde k jednomu z tech odporu a pak by jel vetrak treba jen na 2, 3, 4. Ale toci se furt jen na 4.

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #2 od Jenda
Když de jenom na 4 tak to znamená,že jde jen na přímo,ten odpor je mimo provoz.Měl jsem to u Citroena AX,tam šel taky jen na přímo.Ale já ten odpor měl schořelí,použil sem odpor ze Š120 a makalo to zase na 3 rychlosti.Nevím zda by to šlo použít i u tipa,Tipo má rychlosti 4.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #3 od sendador

Když de jenom na 4 tak to znamená,že jde jen na přímo,ten odpor je mimo provoz.Měl jsem to u Citroena AX,tam šel taky jen na přímo.Ale já ten odpor měl schořelí,použil sem odpor ze Š120 a makalo to zase na 3 rychlosti.Nevím zda by to šlo použít i u tipa,Tipo má rychlosti 4.


Jo to je mi jasny, ze to jde mimo ten odpor. Proto jsem ho menil. S tim novym to jede taky jen na 4, ale predpokladam, ze je to tim vytrzenym dratem. Tak by me zajimalo, jak to spravit a jestli je ta moje domnenka spravna.

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #4 od oBzB
Černý drátek je kostra (černý bývá většinou kostra), ty ostatní jsou jednotlivý rychlosti. Bez kostry to nemůže jet, takže jsi možná vyhodil peníze za odpory zbytečně

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #5 od boubik
Co tě ty odpory stály? Jsou tam 3 velké a jeden malý napříč. Teď jsem to měl rozdělané a opticky vypadají naprosto bez vady, jak nový, ale větrák taky jede jen na 4, tak počítám že jeden (nebo více) budou vadný. Chci vyměnit rovnou všechny, proto mě zajímá cena. Existuje někde soupis o které přesně jde (abych si je mohl koupit dopředu?) Mám Tipo r.v. 1993, 1.4i.e. Dík.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #6 od sendador

Černý drátek je kostra (černý bývá většinou kostra), ty ostatní jsou jednotlivý rychlosti. Bez kostry to nemůže jet, takže jsi možná vyhodil peníze za odpory zbytečně


No ale snad tam musi jit ten drat nejak pridelat nebo ne? Je akorat upadlej z toho konektoru.

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #7 od sendador

Co tě ty odpory stály? Jsou tam 3 velké a jeden malý napříč. Teď jsem to měl rozdělané a opticky vypadají naprosto bez vady, jak nový, ale větrák taky jede jen na 4, tak počítám že jeden (nebo více) budou vadný. Chci vyměnit rovnou všechny, proto mě zajímá cena. Existuje někde soupis o které přesně jde (abych si je mohl koupit dopředu?) Mám Tipo r.v. 1993, 1.4i.e. Dík.


Koupil jsem celej ten blok od jednoho kluka za 150.

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #8 od Charles

No ale snad tam musi jit ten drat nejak pridelat nebo ne? Je akorat upadlej z toho konektoru.


No a jak vypadá ten konektor ? Zkus fotku, třeba se to dá naletovat a nebo se sežene jinej v elektrosoučástkách ;) myslim is že tohle by se sehnat dalo

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #9 od sendador

No ale snad tam musi jit ten drat nejak pridelat nebo ne? Je akorat upadlej z toho konektoru.


No a jak vypadá ten konektor ? Zkus fotku, třeba se to dá naletovat a nebo se sežene jinej v elektrosoučástkách ;) myslim is že tohle by se sehnat dalo


To je on.


Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #10 od Charles
Pokud bys to ještě nafotil z druhý strany (myslim kam se to zastrkuje), tak ti to řeknu více...ale takhle to vypadá na klasickej feston konektor, ale nevim jestli samec nebo samice a ten se prodává všude, jen bys tenhle vybagroval ven, přidělal na drát novej a celý to zastrčil do toho bakelitu....většina těchto konektorů má takovej zpětnej doraz a ten musíš uvnitř nějak šroubováčkem zamáčknout a pak ten konektor vyndáš ven ;) chce si to vyhrát, ale myslim si že to v klidu půjde 8)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #11 od sendador
Z druhe strany vypada takhle. Kde by se dal koupit? Nahradni dily Fiat nebo v elektru nebo jinde?


Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #12 od Charles
jo tak to je jasný, to jsou klasický samice feston konktoru a daj se koupit asi ve všech elektrosoučástkách, ten starej z toho plasu vyndáš pomocí šroubováku a místo něj tam zasuneš novej připojenej se kabelu ;) to jde pěkně a neměl by to být problém, není potřeba kupovat celou tu kostku, stačí jen ten jeden konektor :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #13 od Kounect
Charles neber to osobně, jenom poupravim, kdyby to někdo někdy sháněl třeba na netu, není to feston ale faston.

( z anglického fast = rychle; on= na ).

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #14 od Charles
jo v pořádku, já nevim jak se to píše, ale tohle nemá podle mě cenu kupovat na netu, protože to stojí tak 2 koruny :) a maj to snad v každých elektrosoučástkách ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #15 od Kounect
Dobrá, nejde o hledání na internetu, ale asi by bylo dobré vědět skutečný název. Toť vše.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.486 sekund
Powered by Kunena fórum