Nestartuje TEMPRA 1.9Tds
Myslim, ze mam zle zapojeny starter respektive starter mozno dobre ale z relatka tenky cerveny kabel neviem kam ide.
Na starter +(hruby cerveny, zlty), kostra a jeden modry.
Neviete mi niekto poradit? alebo aspon napisat ako mate zapojene veci do starteru a pod.?
Mozno mi bude stacit keby ste mi povedali kable z relatka kam mate zapojene.
FIAT TEMPRA 1.9Tds 66Kw 1993
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Keby ste mohli popisat ako to mate zapojene alebo foto urobit.
diki
FIAT TEMPRA 1.9Tds 66Kw 1993
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Cez relátko velmi slabo točí motor - to znamená, že se točí? Startéru vyjede pastorek a otáčí motorem ale pomalu?Zdar chlapy, mam taky problem. Nedavno som menil spoj. lamelu samozrejme sa od motora museli odpojit niektore veci. Prevodovka je spet ale nestartuje auto. Cez relatko velmi slabo toci motor.
Myslim, ze mam zle zapojeny starter respektive starter mozno dobre ale z relatka tenky cerveny kabel neviem kam ide.
Na starter +(hruby cerveny, zlty), kostra a jeden modry.
Neviete mi niekto poradit? alebo aspon napisat ako mate zapojene veci do starteru a pod.?
Mozno mi bude stacit keby ste mi povedali kable z relatka kam mate zapojene.
Z toho by se dalo odvodit, že "ovládací napětí" na startér přichází a neřešil bych klíček + tenký na startéru. V tom okamžiku zbývá jenom kontakty na baterii ( +- ), očko s tlustým červeným na startéru, kostra na motoru ( na frémě převodovky ) a nakonec by musel být v loji startér.
Pokud se ale ani neotočí - nevyjede pastorek ( žádná reakce na klíček ), což nepopisuješ, tak je problém skutečně jinde. Kdyžtak doupřesni jak to je
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale je problem asi inde lebo ked otocim klucom starter ani nehne vobec nezopne rele
FIAT TEMPRA 1.9Tds 66Kw 1993
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teď bych zkusil tedy vyřazovací metorou, sice trochu prasečina, ale neboj se toho Odpoj slabej červenej od startéru, vezmi drát přímo od baterky + a štrejchni s ním o ten odpojený kontakt na startéru. Jestli se bude startér normálně točit, tak je ok a budeš pokračovat v hledání od spínačky do pojistkovky a dále.
Nelekni se, jestli to začne startrovat, tak to začne i vibrovat, tak abys neucuknul s tím + vodičem z aku na kostru nebo tak něco...kdyžtak si to tam připoj konektorem ke startéru a na druhé straně ťukni oholeným vodičem na baterii. Hlavně si vyřaď!
Pokud to točí se startérem, tak víš, že napájení a ukostření startéru + samotný startér jsou ok a chybka bude jinde.
Když od začátku, tak sejmout oplastování volantu ( 2 šroubky zespod ) a pro lepší manipulaci odšroubuj spínací skříňku ( 2 malé šroubky zboku, ten druhý velmi špatný přístup, ale jde to. Musíš šroubovákem trochu pod úhlem ). Vedou tam 2 konektory. Do jednoho více drátů, do druhého 3 dráty. Jeden je přívod ( myslím, že prostřední, druhý je startér a třetí elektrovýzbroj a výstroj auta. Tebe tedy zajímá přívod a startér. Pokud je na přivodu +12V ( jakože asi je, bo kontrolky Ti to rozsvítí ne? ) tak vezmi jenom drátovou propojku a zasuň jí mezi prostřední ( přívod )+ jeden boční ( kdyby ses trefil do toho nesprávného tak se nic neděje, akorát to rozsvítí kontrolky ). Když se trefíš do toho správného, tak by měl začít točit startér. Jestli začne točit, tak je chyba ve spínačce. Jestli nezačne točit, tak je chyba ve vedení - drát spínačka -> startér. Buď najdi chybu kde je přerušený anebo natáhni nový, starý odpoj a je to.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale este raz priamo z baterky na starter ide cerveny a cierny(hrube).
Potom je tam rele z ktoreho ide na starter modry a k tomu cervenemu(hrubemu) aj zlty. Lenze ja neviem kam mam napojit cerveny z relatka lebo na starter pravdepodobne uz nejde. Ale podla neakej shcemy disloveho TIPA tam ide nieco na zavice
Ten cerveny kabel treba niekde zapojit a neviem kam preto som sa pytal ako to mate vy.
FIAT TEMPRA 1.9Tds 66Kw 1993
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čili posloupnost je následující : Spínací skříňka přívod -> odchod do startéru -> konektor na startéru -> startuji -> když startuji -> jedu dál do žhavícího relé -> "signál" vypne žhavení.
Závisloti vedou od startéru do relé žhavení a ne z relé žhavení do startéru. Čili pro pokusy tenhle drát můžeš klidně odpojit a vůbec si ho nevšímej - ten o kterém mluvíš Ty.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zaujimave lebo kabel sa stratit nemohol. Zavice zavia normalne aj prud je v starteri aky ma byt len proste relatko nezopne a starter nerostoci.
FIAT TEMPRA 1.9Tds 66Kw 1993
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Červený tlustý od baterie.
Červený tenký od klíčku.
Modrý ovládací do žhavícího relé. ( připojený ke konektoru červeného tenkého od klíčku )
Pokud máš na startéru jenom jeden tlustej, tak Ti tam ten jeden chybí a je jasné, že to nereaguje na klíček. Zkus pohledat, jestli ho někdo neodpojil a nezamotal někam do svazku když se dělala ta spojka aby nepřekážel. Nejlépe se Ti asi bude hledat když půjdeš cestou od žhavícího relé, protože ten právě vede přímo do toho konektoru, který když najdeš a napíchneš na startér tak začneš startovat
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA 1.9Tds 66Kw 1993
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na startér se žádná kostra nepřipojuje. Pošlu Ti jak to vypadá cca na obrázku.Kostra neni na prevodovku ale na starter pripojena
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Uz mi to slape, len musim kupit novu baterku lebo henta je na srot.
Ja to mam zapojene takto a ide to.
Starter: na srob na + cerveny hruby (baterka) cerveny tenky (relatko) pod nimi modry na steker. na kostru srob cerny hruby(co ma byt medzi motorom a prevodovkou) a zlty z relatka)
Akurat nemam baterku este takze to nemozem nikde zhasnut a uz som najazdil 80Km len ta baterka
Chlapi dakujem
FIAT TEMPRA 1.9Tds 66Kw 1993
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.