Signál centrálu je + nebo - ?

Více
16 roků 1 měsíc zpět #1 od BlackJack
Chci si přikoupit dálkové zamykání, ale nevím jestli signál z motorků je kladný nebo záporný? Pak taky, které kabely mám připojit jako zamykání a odemykání?

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #2 od Charles
Nejsem si tím stoprocentně jistej, ale nemění se náhodu u motorků + a - .... a tím potom ten motorek na jednu stranu zamkne a přepolováním se zase odemkne :idea:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #3 od BlackJack
Možná jsem to napsal tak, že jsi to nepochopil. Ale jde mi o to, že povel k tomu, aby se otevřeli dveře, dává spínač polohy v zámku. Vedou z něj 2 kabely - jeden určuje zamklou polohu a druhej odemklou polohu zámku. Já, když do nich budu pouštět proud, tak budu simulovat otevírání a zavírání klíčkem (protnu spínač a ten vydá signál k zavření všech dvěří). Ale jde mi to, jestli kabelem vede napětí +12V nebo přepíná kostru ... ?

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #4 od Funman
Ahoj, centrál je spínaný mínusem nebo-li kostrou...

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #5 od BlackJack

Ahoj, centrál je spínaný mínusem nebo-li kostrou...

Hele .. díkes moc, právě teď jsem vzal do ruky dálkový centrál s úmyslem to tam jít napasovat. Ušetřil jsi mi práci s hledáním pravdy :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #6 od Funman
Není zač... Na jaře jsem si ho taky montoval, takže jsem tehdy dost nad tím bádal. Takže proč se o poznatky nepodělit? :lol:

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #7 od BlackJack
Safra ... po rozmontování plastů jsem po delším bádání objevil ty dva kabely, které potřebuju. Jenže dálkové CZ posílám na reklamaci, protože nejde signál z jednoho kabelu - otevírání dveří. Mimotoho jsem nalezl imobilizační mašinku nad pojistkovou skříní. Veze z ní víc kabelů, než z toho dálkového ovládání. Nechtěl bych to zapojovat.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13846
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13848

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #8 od Funman
No tak to naštve...

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #9 od Augustin
Treba je to jen klamani telem...ty draty jsou tam jen naoko :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #10 od BlackJack
No tak závada objevena. Příčinou byl náraz proudu do DO, který vypálil 2 obvody na plošném spoji. Sem spoje spájkoval a budu doufat, že to rozchodím. Ta kraxna nemá na přívodu +12V pojistku!!! Navíc jsem se díval a nemá ani na výstupech pro blinkry diody. Už nevím co od toho můžu čekat .. že by to šlo otevřít dálkovým ovládáním od televize? .. nedivil bych se :lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #11 od Augustin

No tak závada objevena. Příčinou byl náraz proudu do DO, který vypálil 2 obvody na plošném spoji. Sem spoje spájkoval a budu doufat, že to rozchodím. Ta kraxna nemá na přívodu +12V pojistku!!! Navíc jsem se díval a nemá ani na výstupech pro blinkry diody. Už nevím co od toho můžu čekat .. že by to šlo otevřít dálkovým ovládáním od televize? .. nedivil bych se :lol:

Cos koupil to mas...komu neni radno... :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #12 od Funman
Já tam u toho mého taky neměl ty diody. Musel jsem si je sehnat. Ale zase jsem měl pro změnu pojistky na přívodu a taky na těch výstupech na blinkry...

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #13 od BlackJack
Akce úspěšně zakončena. Centrál namontovaný a funkční. Chtěl jsem si jako druhou funkci dát klakson, ale pak jsem od toho upustil a nechal ji na blinkrech. Pojistkovku a diody jsem tam pochopitelně vrazil. A když už jsem byl v tom vrazenej, tak jsem si LEDkama podsvítil tlačítka stahování oken :wink:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13893
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13889

Kdyby se do toho chtěl někdo taky pustit, tak můžu pomoct. Kabely si lehce ještě pamatuju.

Centrál je řízený mínusovým(-) impulsem. Kabely ke kterým budete dálkové připojovat mají modrou (zavírací) a bílou (otevírací) barvu. Najdete je nalevo od pojistkovky - vystupují z řidičových dvěří. Jestli je i přesto nemůžete najít - ztrácíte se v těch kabelech, tak jednoduše rozpojte konektory a zkuste zamykat, dokud nerozpojíte kabel centrálu.
Nepouštějte do těchto kabelů kladný pól! Pokud si chcete ověřit zda jsou to naše dva hledané kabely, spojujte s kostrou pouze.
Napájení pro dálkový centrál vyveďte například ze spínače bzdového pedálu. Ukostření dle libosti. Pokud omylem dojde při montáži ke zkratu, přepálíte pojistku 20A (žlutá) se symbolem klakson.
Zbývá jen napojit blinkry. Ujistěte se, že vývod blinkrů je opatřen diodami. Pokud ne, doporučoval bych dovybavit (je sice pravda, že relé v nesepnutém stavu nepropouští proud, ale čert to vem - jistota je jistota). Kabely mají barvu modrou a modrou s černým pruhem. Vedou z levé páčky spolu s dalšími kabely v molitanové omotávce.
Mohlo by to být snad všechno .. případně odpovím na dotazy =)

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #14 od JohnRoss
myslím, že není potřeba rozebírat půl auta, s multimetrem se dá vše připojit po odmontování dvou šestek matek na pojistkovém bloku a jeho sklopení, z tama vedou krásně všechny káble jak od centrálu, tak blinkry a v neposlední řadě i napojení (odpojení) palivového čerpadla jako protiúnosového systému....atd.atd.

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #15 od BlackJack
Nevidím zase tak velkej rozdíl jestli zapojím centrál na kabel od pojistkovky vzdálený 20cm nebo 5cm. Přišlo mi jednodušší sahat na kabely, které jsou po ruce, než odšroubovávat pojistkovku a hledat kabely poslepu v tom celém moři kabelů. Jestli tomu teda dobře rozumím :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.519 sekund
Powered by Kunena fórum