1.8 4x4 TURBO a už nechci slyšet že to nejde

Více
17 roků 5 měsíců zpět #1 od TooM-As
[code:1]http://www.pp-racing.hr/galerija.php?id=39&ispis=1[/code:1]


tak a jak to udělám taky ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #2 od hovi
zajímavej projekt , to turbo bych taky bral , co chceš konkrétně udělat ? turbo nebo 4x4, nebo obojí??? :D

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #3 od TooM-As
no mít dílnu a tipo navíc tak do toho jdu . ale jelikož tu dílnu zatím nemám tak nemůžu. ale jinak chtěl bych skusit dát turbo na 1.6 DOHC jen naprosto nevím jak bych to udělal . ještě jsem neměl možnost pořádně si nějakej turbo motor prohlédnout ani rozebrat takže fakt nemám páru jak je to tam vše vyřešený (jinak funkci turba chápu)

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #4 od hovi
no já dílnu mam , tedy spíš máme autoopravnu , takže pro mě to problém neni , já se hrabu v autech denodeně , ale to turbo neni zase tak těžký tam přidělat, potřebuješ jen upravit svody vejfuku a vejfuk , aby si tam mohl dát to turbo a pak už stačí udělat jen ovládání , to se dělá podtlakem a pak už stačí jen dát na jednu stranu turba třeba sportovní filtr a drudou stranu navedeš do sání a je to :D možná to budu dělat s kámošem na WV sciroccu , tak sem zvědavej , jak to bu chodit

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #5 od mt-tuning
a co riadiaca jednotka? ako to chces riesit ohladne nastavenych hodnot pri vacsom pretlaku v sani?

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #6 od temprař
Ty vogo tak to snad ani není možný co Ti lidi na tom světě vymýšlej :)
To musí jet brutálně

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #7 od Honza
jde to ano, ale řekni mi kde seženeš 4kolky- tempra SW 4*4 je ojedinělej kousek, většinou i vylágrovanej, lancia dedra integrale (pozor nezaměnit s deltou , tam je jiná zandí náprava u delty) začíná být velice ceněná a tak je škoda ji zkurvit..


co se týče přidání turba na motor- beze změn map, nebo použitícelý ŘJ za turbovou to bude hodně velkej kompromis cena/výkon takže i dobř eudělanej seriovej motor s pár úpravičkama pojede líp než jen tak nabastlený turbo s oblbnutou jednotkou.. a na 1.6 DOHC dávat turbo- kup rovnou deltu HF turbo a použij motor z ní...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #8 od amores perros
kuci me to video nejde stahnout..:-( taky bych rad videl jak jim to slape

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #9 od hovi
jo jasně že když upravíte jednotku , přímo pro turbo , tak to pojede mnohem líp , než když se tam jen dá a bude řízený jen podtlakem ze sání , ale já říkal , že je snadné ho tam zabudovat ale nezvedne to tolik výkon , jako když bude na něj upravená řídící jednotka, to máte pravdu. A s tou úpravou motoru taky souhlasim , je lepří uparavit motor samostně , než tam cpát turbo , někdy to s tim turbem ani nemá takovej výkon , jak upravený samostatný motor

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #10 od rat21

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #11 od TooM-As

jo jasně že když upravíte jednotku , přímo pro turbo , tak to pojede mnohem líp , než když se tam jen dá a bude řízený jen podtlakem ze sání , ale já říkal , že je snadné ho tam zabudovat ale nezvedne to tolik výkon , jako když bude na něj upravená řídící jednotka, to máte pravdu. A s tou úpravou motoru taky souhlasim , je lepří uparavit motor samostně , než tam cpát turbo , někdy to s tim turbem ani nemá takovej výkon , jak upravený samostatný motor


no ale jak jsme viděli zrovna na tomhle tipu tak to ten výkon asi má :D
mě by spíš zajímalo (čistě ze zájmu , dělat to nechci protože na závodění už mam GT) konkrétní montáž toho turba na tu 1.6 DOHC . to se napojí na sání před nebo za bstřikovací jednotku ? A co tomu řekne ta klapka v sání ? vydrží takovej tlak ? nebo na to jsou ty blow off (nebo jak se jim řiká) ventily ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #12 od hovi
napojuje se to normálně za filtr a je tam pak eště i ten blow -off ventil a tam zase neni tak moc velkej tlak na tu klapku , ta klapka to určitě vydrží , ale spíš bude mít ten motor pak menší výdrž , podle mě on tam bude mít i lepší písty, čepy a ložiska a možná i klikovku , protože nevim , jestli by tohle obyčejná sériovka vydržela , asi těžko že :D

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #13 od TooM-As

napojuje se to normálně za filtr a je tam pak eště i ten blow -off ventil a tam zase neni tak moc velkej tlak na tu klapku , ta klapka to určitě vydrží , ale spíš bude mít ten motor pak menší výdrž , podle mě on tam bude mít i lepší písty, čepy a ložiska a možná i klikovku , protože nevim , jestli by tohle obyčejná sériovka vydržela , asi těžko že :D

nu jestli to neni tak těžký tak to si asi seženu škodovku na pokusy :twisted: :twisted:

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #14 od hovi
no škodovka je dobrá v tom, že nemá řídící jednotku , tak jestli to budéš dělat , tak sem zvědavej , jak to pošlape , tedy , jestli to ten motor vydrží :D

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #15 od TooM-As

no škodovka je dobrá v tom, že nemá řídící jednotku , tak jestli to budéš dělat , tak sem zvědavej , jak to pošlape , tedy , jestli to ten motor vydrží :D

teď před zkouškama na to stejně nemám čas ale taky by mě to zajímalo.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.504 sekund
Powered by Kunena fórum