1,6 DOHC netáhne
16 roků 1 měsíc zpět #1
od Baf
TIPO 1,6 I-E ,66kw
1,6 DOHC netáhne vytvořil uživatel Baf
text níže, nešel mi sem vložit kvůli nějakému odkazu, který tam není...
TIPO 1,6 I-E ,66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 měsíc zpět #2
od Baf
TIPO 1,6 I-E ,66kw
Odpověděl Baf pro téma netáhne 1,6 DOHC - chod motoru
zdravím všechny Tipaře,
chtěl bych se vás zeptat, jak vám jezdí 1,6 DOHC (66kw). Nějaké řeči, na jaký rychlostní stupeň vyjedete kopec, max. rychlost, kdy přeřazujete, atd.
Mně se zdá, že jsem úplně bez krouťáku. Na 1. a 2. rychlostní stupeň to jede, potom to ale končí. Nejhorší je kopec. Mírnej ale dlouhej kopec jezdím na 3ku (zhruba 46km/h) a jsem rád. Dnes jsem se svezl Seatem Marbellou (0,9l 33kw tuším) a do toho samýho kopce to jelo v pohodě a hlavně mnohem rychleji. Nebyl tam ten pocit, že se to každou chvílí zastaví a že už to nemůže. A když se koukám na maximální rychlosti, co tu jsou na fóře napsaný, tak to je pro mě hodně nedosažitelný cíl. Max jsem z toho dostal 142km/h a dál to nejelo. Kde může být chyba? Co se týče spotřeby, tak jsem naměřil 7,4l +/- 0,5l. Na neutrálu si drží zhruba 800ot/min. Prostě nevykazuje žádný známky poškození. Ani olej moc nežere (nepozoruji jeho větší úbytek). Co se týče zvuku, tak z něho nejdou žádné pazvuky. Jen hodně řve už při 3 500ot/min. Proto v poslední době raději řadím pod touto hranicí. Výfuk mám nový, ten, co se dával od výroby (s katalyzátorem). Žádné amatérské úpravy. Svíčky jsem vyčistil a utáhl. Trochu mě zaráží, když jsem je vytahoval, tak byly mokré od neznáme kapaliny (zřejmě chladící kapalina)- ve válcích???
Díky za vaše názory
chtěl bych se vás zeptat, jak vám jezdí 1,6 DOHC (66kw). Nějaké řeči, na jaký rychlostní stupeň vyjedete kopec, max. rychlost, kdy přeřazujete, atd.
Mně se zdá, že jsem úplně bez krouťáku. Na 1. a 2. rychlostní stupeň to jede, potom to ale končí. Nejhorší je kopec. Mírnej ale dlouhej kopec jezdím na 3ku (zhruba 46km/h) a jsem rád. Dnes jsem se svezl Seatem Marbellou (0,9l 33kw tuším) a do toho samýho kopce to jelo v pohodě a hlavně mnohem rychleji. Nebyl tam ten pocit, že se to každou chvílí zastaví a že už to nemůže. A když se koukám na maximální rychlosti, co tu jsou na fóře napsaný, tak to je pro mě hodně nedosažitelný cíl. Max jsem z toho dostal 142km/h a dál to nejelo. Kde může být chyba? Co se týče spotřeby, tak jsem naměřil 7,4l +/- 0,5l. Na neutrálu si drží zhruba 800ot/min. Prostě nevykazuje žádný známky poškození. Ani olej moc nežere (nepozoruji jeho větší úbytek). Co se týče zvuku, tak z něho nejdou žádné pazvuky. Jen hodně řve už při 3 500ot/min. Proto v poslední době raději řadím pod touto hranicí. Výfuk mám nový, ten, co se dával od výroby (s katalyzátorem). Žádné amatérské úpravy. Svíčky jsem vyčistil a utáhl. Trochu mě zaráží, když jsem je vytahoval, tak byly mokré od neznáme kapaliny (zřejmě chladící kapalina)- ve válcích???
Díky za vaše názory
TIPO 1,6 I-E ,66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 měsíc zpět #3
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
Killer on The Road
Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: 1,6 DOHC netáhne
Ahoj, přesně tyhle příznaky jsme měl já, akorát že mě to žralo 16litrů na sto. Měl jsem lambda sondu v tahu a taky čidlo teploty nasávaného vzduchu. Další problém byl potenciometr škrtící klapky, měl vyjetou dráhu a v určité poloze pedálu plynu se auto chovalo, jako kdybych neměl nohu na plynu
do kopce jsem jel i na dvojku a v otáčkách, abych ho vyjel. Rozhoupat to na 140km/h bylo na hodně dlouhý čekání.
K tomu kdy řadím, to jsem ti už myslím psal, držím ho kolem 4000-4500ot. a docela často mu na dvojku dám až do 7000ot. Spotřebu mám kolem 8 litrů. Maximálku jsem neměřil, ale 170km/h jsem dal bez problémů. K tomu výfuku ti řeknu to, že jsem jezdil s upravenym a teď s originálem. S tím origo to auto jede podstatně méně, jde hůř za plynem.
pokud jsi vyndal svíčky a byly mokré, tak ve válci jedině od benzínu, chladící kapalina být ve válci nemůže, pouze pokud by se ti ztrácela voda a auto kouřilo bíle. Jakou barvu mají ty svíčky když jsi je vyndal? Jsou černé nebo bílé? Správná barva svíček je taková cihlově hnědá.

K tomu kdy řadím, to jsem ti už myslím psal, držím ho kolem 4000-4500ot. a docela často mu na dvojku dám až do 7000ot. Spotřebu mám kolem 8 litrů. Maximálku jsem neměřil, ale 170km/h jsem dal bez problémů. K tomu výfuku ti řeknu to, že jsem jezdil s upravenym a teď s originálem. S tím origo to auto jede podstatně méně, jde hůř za plynem.
pokud jsi vyndal svíčky a byly mokré, tak ve válci jedině od benzínu, chladící kapalina být ve válci nemůže, pouze pokud by se ti ztrácela voda a auto kouřilo bíle. Jakou barvu mají ty svíčky když jsi je vyndal? Jsou černé nebo bílé? Správná barva svíček je taková cihlově hnědá.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 měsíc zpět #4
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
Killer on The Road
Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: 1,6 DOHC netáhne
Tady jsem vyfotil pro porovnání lambdu, co jsem vyndal z auta nefunkční a pak pro proovnání skoro novou, má najeto asi 5000km

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.053 sekund