tak jsem měnil střiky a je to na h...
15 roků 6 měsíců zpět #1
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
tak jsem měnil střiky a je to na h... vytvořil uživatel jirkaR
tak jsem dnes cca 4 hodky měnil vstřiky za jiný a vvyčištění a co se nestalo ted to jde jako na 2 válce a neudrží hodnoty benzín přes ně jde to jsem zkoušel tak nevím kde je chyba.
jinak ty původní byly 1660 3x a 1x 1650
a tyhle jsou uplně jiný čísla přitom je to ze stejného motoru
poradte co s tím mám dnes špatnej den a fakt se mi už nedaříííí
jinak ty původní byly 1660 3x a 1x 1650
a tyhle jsou uplně jiný čísla přitom je to ze stejného motoru
poradte co s tím mám dnes špatnej den a fakt se mi už nedaříííí
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #2
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: tak jsem měnil střiky a je to na h...
Hele, nemohu sloužit, stará garda je pryč, já to nikdy nedělal, je to povzdech, ale ubývá nás, je to tak.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #3
od TooM-As
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Odpověděl TooM-As pro téma Re: tak jsem měnil střiky a je to na h...
mrknu se t co mám v 8V sání za vstřiky.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #4
od alain
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Odpověděl alain pro téma Re: tak jsem měnil střiky a je to na h...
Podívej se na řj toho motoru odkud jsi to bral může být jiná a proto to nejede.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #5
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: tak jsem měnil střiky a je to na h...
jsem to zkoušel tu řd a nic ale na jednom vstřiku je 1650 a na tamtech 3350 ale je to divný když je to ze stejnýho motoru no nechal jsem vyčistit ty původní tak uvidíme
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #6
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: tak jsem měnil střiky a je to na h...
hotovo dal jsem tam původní a vyčištěné a je to ok -- děkuju radkovi za pomoc !!!
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #7
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: tak jsem měnil střiky a je to na h...
Neni zac a to doslova.
Co se tyka tech co jsi vyndal tak jsem prohledal databanku a asi vim odkud pochazi. Ale do dvoulitru se nedavaly alespon jsem o tom nenasel zminku. Ony se totis radi v jednotce 8F vzdy dve a dve paraelne k sobe a timpadem se tam s tim odporem asi pocita a ony se otevrou.Kdezto v tvem pripade se jen pooteviraly. Jen ze zajimavosti opis mi cislo z te jednotky.
Tak pardon davaly se do dvoulitra v Crome a do Lancii. Zvlastni to Tipo bylo asi zase nejaka skladacka.
Jinak ormalne byly v 1.8 s jednotkou 8F.
Co se tyka tech co jsi vyndal tak jsem prohledal databanku a asi vim odkud pochazi. Ale do dvoulitru se nedavaly alespon jsem o tom nenasel zminku. Ony se totis radi v jednotce 8F vzdy dve a dve paraelne k sobe a timpadem se tam s tim odporem asi pocita a ony se otevrou.Kdezto v tvem pripade se jen pooteviraly. Jen ze zajimavosti opis mi cislo z te jednotky.
Tak pardon davaly se do dvoulitra v Crome a do Lancii. Zvlastni to Tipo bylo asi zase nejaka skladacka.
Jinak ormalne byly v 1.8 s jednotkou 8F.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #8
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: tak jsem měnil střiky a je to na h...
tak je to 3370
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.364 sekund