Jak spávně měřit kompresi

Více
15 roků 6 měsíců zpět #1 od remarque
Ahoj všem,
před několika měsíci jsem si pořídil měřič komprese,tak mě zajímá,jak ji spávně měřit.V příručce Jak na to jsem našel následující postup:
1.Zahřát motor na provozní teplotu,
2.Vyšroubit všechny svíce,odpojit zapalovací cívku a vstřikování benzínu(v knize sice píšou o odpojení pal.čerpadla :?: ,ale v mém případě bylo nejjednoduší vytáhnout kontektor od vstřiku),
3.Několikrát protočit motor startérem,
4.Do otvoru pro svíčku zašroubit kompresiometr,sešlápnout naplno plyn a asi 8x otočit motorem (startérem samozřejmě).

No a tady jsem jaksi narazil na problém, 8x otočit u mého motoru rozhodně nestačí, protočil jsem to 15x a tlak měl stejně ještě tendenci stoupat (nutno dodat,že tam bylo už okolo 12barů).
Takže jak dlouho s tím mám vlastně točit?a není to taky známka závady,když tlak stoupá příliš pomalu?

FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #2 od jipaf
domnívám se, že tlaky, buď tam jsou OK nebo KO, nějaké stoupající či klesající asi né, to není kolo aby jsi to postupně tzv napumpoval...
ten přístroj jsi kupoval nový?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #3 od remarque
Ten přístroj je nový a myslím,že je v pořádku vzhledem k tomu,že i ve zmiňované příručce je napsáno: "Motor necháme asi osmkrát otočit do okamžiku,kdy přestane tlak ve zkušebním přístroji stoupat."

Ty máš snad jiné zkušenosti?Myslíš,že by se tam měl max. tlak ukázat ihned?

FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #4 od Michael!!!

Ten přístroj je nový a myslím,že je v pořádku vzhledem k tomu,že i ve zmiňované příručce je napsáno: "Motor necháme asi osmkrát otočit do okamžiku,kdy přestane tlak ve zkušebním přístroji stoupat."

Ty máš snad jiné zkušenosti?Myslíš,že by se tam měl max. tlak ukázat ihned?


Zdravím tak já když jsem měřil kompresi,nejčastěji na praxi s mistrama tak jsme ten motor nenechaly zahřát na provozní teplotu a hned jsme měřily,dále jsme točilky motorem tak dloho dokud tam nebylo úplně nejvíc co to dá!!!tak že třeba i 10x možná i víc!!!...a když jsme se to učily každej zvlášt na zkušební fabii tak to každému ukázalo něco malinko jiného!!!...byl tam nepatrný rozdíl ale byl,ono záleží jak moc to přislačíš a jak dlouho se to točí atd!!!Tak jsme to dělaly my!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #5 od Dresik
jak rikas. Odsroubovat svice, odpojit privod benzinu a protocit motorem. Tlak by se mel ukazat hned, zadne stoupani. Tesni to poradne? Je to na zavit a nebo nejaky obyc gumovy konus?
Za tepla jsou tlaky jine nez za studena, bacha na to. Takze merit i za studena

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #6 od remarque

...Tesni to poradne? Je to na zavit a nebo nejaky obyc gumovy konus?...


Je to na závit,ale z výroby tam byl o-kroužek,který jsem při prvním zašroubení roztrhl takže je možný,že problém je v tady (samotný závit je podle mě moc krátký na to aby sám o sobě těsnil)
Chtěl jsem to vyměnit za nějaký plochý těsnění,ale nejde to.Asi si nechám na soustruhu vytočit novou redukci přímo dělanou pro ploché těsnění...

FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.337 sekund
Powered by Kunena fórum