Automatický sytič

Více
14 roků 10 měsíců zpět #1 od Ram512
Automatický sytič vytvořil uživatel Ram512
Co sepíná automatický sytič a jak poznám že je zapnutý ? Kolik má mít motor otáček při zapnutém sytiči mam pocit že mi sytič nezapíná. Ráno po nastartování auto škube. Otáčky mám tak 1100-1200

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #2 od Kůrkyn
Odpověděl Kůrkyn pro téma Re: Automatický sytič
Jestli máš otáčky takhle, tak to funguje. To škubání může dělat probitý palec v rozdělovači. Stojí asi stovku. Tím začni.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #3 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Automatický sytič
Jo je to v pořádku, já to mám podobné, těch 1200 je normální. Ale škubání může dělat spousta věcí...svíce, kabely, víčko, palec a nebo i už zanesený vzduch. filtr :)

fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=19706

To jsem fotil asi minutu po nastartování a to už tak o 200 otáček spadlo ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #4 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Automatický sytič
pokud ti otáčky pa pár minutách klesnou tak sytič funguje. Nebudu psát na kolik, protože každý to má trochu jinak já mám nějakých cca 800 ot volnoběhu a na sytič to vystřelí k 1500 jen impulz, nahoru a hned to spadne na cca 1200. Když to nevystřelí na 1500 (stává se mi to) tak se nepustí dobíjení - nesepne altík - nevím jak to tam je udělaný, nějaký stykač možná...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #5 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: Automatický sytič
stykač nevím nevim,ty se do aut nemontovali :lol:


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #6 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Automatický sytič
nesmíš mít představu o stykači jako krabici 10x10x15 cm co máš doma v rozveděči :lol:
relé už těch 40-60A nepřenese, to už musí být něco mohutnějšího, proto "stykač" stejně jako třeba na starteru se tomu neříká relé, možná že to není správný vyraz...
Někdo vzdělanější v autoelektrice mě třeba opraví

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • obelix
14 roků 10 měsíců zpět #7 od obelix
Odpověděl obelix pro téma škubání motoru
škubání motoru může dělat i lambda nebo špatný čidlo teploty vzduchu,přikláním se i k tomu palci v rozdělovači nebo i víčko už může být hotový k výměně.můžeš skontrolovat i ukostření motoru a pod.,po výměně lamdy a toho čidla vše OK.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #8 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Automatický sytič
Pokud vím, tak alternátor v tipu už žádné relé nemá, ale jen regulátor, kterej reguluje budící vinutí aulternátoru. Tudíš se žádnej vysokej proud nespíná, ale je přímo paralérně napojen s bateriíí a startérem.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.381 sekund
Powered by Kunena fórum