Automatický sytič
15 roků 6 měsíců zpět #1
od Ram512
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
[/URL
Automatický sytič vytvořil uživatel Ram512
Co sepíná automatický sytič a jak poznám že je zapnutý ? Kolik má mít motor otáček při zapnutém sytiči mam pocit že mi sytič nezapíná. Ráno po nastartování auto škube. Otáčky mám tak 1100-1200
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #2
od Kůrkyn
Odpověděl Kůrkyn pro téma Re: Automatický sytič
Jestli máš otáčky takhle, tak to funguje. To škubání může dělat probitý palec v rozdělovači. Stojí asi stovku. Tím začni.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #3
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Automatický sytič
Jo je to v pořádku, já to mám podobné, těch 1200 je normální. Ale škubání může dělat spousta věcí...svíce, kabely, víčko, palec a nebo i už zanesený vzduch. filtr
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=19706
To jsem fotil asi minutu po nastartování a to už tak o 200 otáček spadlo
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=19706
To jsem fotil asi minutu po nastartování a to už tak o 200 otáček spadlo
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
15 roků 6 měsíců zpět #4
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Automatický sytič
pokud ti otáčky pa pár minutách klesnou tak sytič funguje. Nebudu psát na kolik, protože každý to má trochu jinak já mám nějakých cca 800 ot volnoběhu a na sytič to vystřelí k 1500 jen impulz, nahoru a hned to spadne na cca 1200. Když to nevystřelí na 1500 (stává se mi to) tak se nepustí dobíjení - nesepne altík - nevím jak to tam je udělaný, nějaký stykač možná...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #5
od tommy
1.6ie 93"
Odpověděl tommy pro téma Re: Automatický sytič
stykač nevím nevim,ty se do aut nemontovali
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
15 roků 6 měsíců zpět #6
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Automatický sytič
nesmíš mít představu o stykači jako krabici 10x10x15 cm co máš doma v rozveděči
relé už těch 40-60A nepřenese, to už musí být něco mohutnějšího, proto "stykač" stejně jako třeba na starteru se tomu neříká relé, možná že to není správný vyraz...
Někdo vzdělanější v autoelektrice mě třeba opraví
relé už těch 40-60A nepřenese, to už musí být něco mohutnějšího, proto "stykač" stejně jako třeba na starteru se tomu neříká relé, možná že to není správný vyraz...
Někdo vzdělanější v autoelektrice mě třeba opraví
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- obelix
15 roků 6 měsíců zpět #7
od obelix
Odpověděl obelix pro téma škubání motoru
škubání motoru může dělat i lambda nebo špatný čidlo teploty vzduchu,přikláním se i k tomu palci v rozdělovači nebo i víčko už může být hotový k výměně.můžeš skontrolovat i ukostření motoru a pod.,po výměně lamdy a toho čidla vše OK.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #8
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: Automatický sytič
Pokud vím, tak alternátor v tipu už žádné relé nemá, ale jen regulátor, kterej reguluje budící vinutí aulternátoru. Tudíš se žádnej vysokej proud nespíná, ale je přímo paralérně napojen s bateriíí a startérem.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.456 sekund