Volnoběžné otáčky 1.6. (DOHC), stříkačka, 66Kw
1.6. DOHC 90 Klisen, r.v.1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Další možnost je, že je zaseklý krokomotorek, který řídí proudění vzduchu přes obtokový ventil, je stále otevřený a proto tolik otáček. Mě to dělalo také a letělo to až někam ke 3000ot.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6. DOHC 90 Klisen, r.v.1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Doraz plynu je na vstřikovačce vzadu vpravo (když stojíš před autem). Budeš asi muset sundat airbox, aby jsi se tam dostal.
Ale nejprve, než takhle cokoliv mechanicky upravovat, bych vyzkoušel to, co tipům pomáhá a to je kontaktolová kúra a očištění koster. Kup si kontaktol (já používám od würtha) a v celém motorovém prostoru s tím přejdi všechny konektory co uvidíš. Rozpojit, prostříknout a potom tak 2x zase rozpojit a spojit, aby se očistil ten oxid, co tam bude.
Pak očisti kostřící body v motorovém prostoru a pod palubní deskou. Návod i s popiskem tu je na foru jako nějaký článek. Když nebudeš vědět jak, tak se pokusím ti popsat, kde jsou ty konektory a kostry.
S tímhle mám zkušenosti, a nejen u svého tipa, že se zlepší chod motoru, zlepší se i starty a ustálí se volnoběh.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6. DOHC 90 Klisen, r.v.1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Krokomotorek je takový ten váleček vzadu na stříkačce, jde k němu konektor tvaru čtverce se 4mi kabely. Ale na něj opatrně při vyndávání, mohlo by se ti stát, že ti praskne ta část, kde je závit a to je pak na mašli. Blbě se sháněj po vrakáčích, novej se koupit nedá.
Udělal jsi tu kontaktolovou kúru?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=15758
a toto je za studena, po cca minutě běhu, když bylo venku asi 15°C:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=19706
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6. DOHC 90 Klisen, r.v.1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Takhle to vypadá za tepla:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=15758
a toto je za studena, po cca minutě běhu, když bylo venku asi 15°C:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=19706
Charlesi co ta kontrolka dobíjení???jak to že svítí???
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Díky za info a fotky. Kontaktovou kůru jsem ještě neprovedl. Mam ted týden volna takže se do toho asi pustím. Zkusím tomu vonoběhu pomoci předstihem. Nechci to ale moc přehnat protože se mi po seřízení předstihu zlepšil chod motoru a snížila spotřeba. Zajímalo mě ještě pár věcí. Mohu se tě ještě na něco zeptat? Vidím že se ve Fiatu vyznáš. Díky Jakub
Kbyby náhodou ti ten krokomotek prask mám další 2 dak bych asik jeden určo prodal kdyby náhodou no!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak krokomotorek na 1.6DOHC a tvou 1.6ie je úplně jinej. Na dvouvačce to je takovej kovovej váleček, který škrtí vzduch, co saje motor... kdežto ty máš takovej plochej, kterej tlačí na klapku a nechává ji pootevřenou. Ale volnoběh máš teda vysokej, 1200 je opravdu hodně.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já doufám, že až to poskládám a konečně to pojede, tak, že mi to vydrží aspoň rok a půl, pak plánuju jiné auto.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.