spatne definovatelny problem s motorem

Více
15 roků 5 měsíců zpět #1 od modretipo
Cau chlapi.

Mam "malinky" problem. Vcera vecer mi nejak zlobilo auto. Dojel jsem domu. Hrozne lilo (nevim jestli to na to ma vliv, tak to radsi uvadim). Stal jsem na kopci pred zavorou a kdyz jsem se chtel rozjet, zmacknul na plyn, tak to chciplo:( nastartoval jsem, fungovalo. zastavil jsem, slpanul na plyn, a chciplo to... pak to zas jelo... udelal to jeste jednou a nechal jsem auto stat.
Pozdeji jsem se k nemu vratil. Zase to fungovalo. Tak jsem kouknul do motoru, abych zjistil cim by to mohlo byt.

Objevil jsem, ze zrejme ta trubicka, jak je na ni ten valecek s napisem "CARB" nejak pousti vzduch (nebo mozna primo ten valec). Ale nevim, treba to je necim jinym.

Mohlo by to byt zpusobene tim. Zalepil jsem to provizorne izolepou, aby to nesycelo a zatim ok. Co to vlastne je za vec?

Napada nekoho neco jineho, cim by to mohlo byt?

Diky za rady a odpovedi. MT.
8O :( :x

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #2 od michal_tipar
musíš nejdřív napsat co máš za motor. Příčin může být hafo, stačí nějaké čidlo, které dává špatný signál...
Nejdřív ten motor :!:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #3 od modretipo
Jee, tak to se omlouvam. Jsem to v zapalu uplne zapomnel :roll:
Mam 1.4 (1372) 51kW benzin, auto r.v. 1990.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #4 od Předseda
Mohl by to být podtlak pod rozdělovač, ta hadička pokud saje falešný vzduch by mohla být příčina. Čtrnáctka je jednoduchoučký motůrek, taky jsem ho měl, nemá naštěstí moc věcí které se můžou pos*at.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #5 od michal_tipar
čtrnáctka vstřikovaná? Zkus čidlo teploty chladící kapaliny nalevo vzadu na motoru je modrá kostka konektoru, tak ji vypoj jestli se to zklidní. Motor pojede v nouzovém režimu, ale pojede pravidelně.
Další jsou hadice kolem podtlaků nejen do jednotky vstřiků ale všechny zkoukni jestli není něco vypadlé.
Nejhorší eventualita je špatný potenciometr škrtící klapky, ten se taky takto projevuje když se loučí. Je to černá placka na levé straně vstřikovačky, vede do toho široký obdelníkový konektor. Pokud ji budeš oddělávat je dobrý si přesně označit polohu abys ji mohl správně vrátit, dá se tím rozhodit režim motoru, nejvíc se to projevuje na volnoběžných otáčkách ale vzroste i spotřeba atd.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #6 od JiFi
pokud je to strikacka tipoval bych to taky na ten podtlak, hadici vymen za novou

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #7 od Předseda
1372 z 1990 je karburátor, ne? Teda já aspoň měl, s ručním sytičem. Nejsem si úplně jistý jestli je taky i. e.

EDIT: jo, koukám pan Fiala má stříkačku z 1988, tak sorry.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #8 od JiFi
Předsedo, proč pan Fiala? :lol: :lol: :lol: JiFi jen a pouze JiFi :lol: :lol: jo a máš pravdu mám jednobodovou stříkačku

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #9 od modretipo
mam na aute napsano "agt cat.i.e"...

a jak poznam, ze ten potenciometr je rozbitej?
a co ten valec CARB? co je v nem? (nechce se mi ho jen tak rozebirat)

zatim moc dekuji za odpovedi. MT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #10 od Předseda

Předsedo, proč pan Fiala? :lol: :lol: :lol: JiFi jen a pouze JiFi :lol: :lol: jo a máš pravdu mám jednobodovou stříkačku


Protože mám pamatováka a jak si jednou něco zafixuju.... v Praze taky pořád z metra vystupuju na Moskevský a Lenince, nějak se mi ty nový názvy nelíběj 8)

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #11 od JiFi
takze má stříkačku

válec? co takhle foto?

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #12 od modretipo
ok. poslu zitra. dneska to nezvladnu. myslim ten valecek na te hadici. vede to napravo v motoru (vedle ostrikovaci kapaliny) do takove stribrnozelezne veci..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #13 od JiFi
jakmile posles, neni problem, klidne i na email, poslu ti SZ s adresou a doresime vyfot komplet cely prostor pod kapotou a pak detail toho valecku v miste kde je

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
15 roků 5 měsíců zpět #14 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: spatne definovatelny problem s motorem
Mám pocit že je to podtlak pro zapalování digiplex.Ale určitě projdi všechny podtlakové hadice v motoru,není to na škodu mít jistotu.Mě taky kolísá volnoběh a chystám se na to.Jináč by možná neuškodila kontaktolová kůra na všechny el.zásuvky na čidlech a projít taky všechny kostry,ono totiž na tipu nikdy nevíš co je tam za problém v elektrice.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #15 od remarque

...
a co ten valec CARB? co je v nem? (nechce se mi ho jen tak rozebirat)
...


Je v tom jen sítko.Řídící jednotka na základě podtlaku posouvá předstih.

FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.475 sekund
Powered by Kunena fórum