spatne definovatelny problem s motorem
Mam "malinky" problem. Vcera vecer mi nejak zlobilo auto. Dojel jsem domu. Hrozne lilo (nevim jestli to na to ma vliv, tak to radsi uvadim). Stal jsem na kopci pred zavorou a kdyz jsem se chtel rozjet, zmacknul na plyn, tak to chciplo:( nastartoval jsem, fungovalo. zastavil jsem, slpanul na plyn, a chciplo to... pak to zas jelo... udelal to jeste jednou a nechal jsem auto stat.
Pozdeji jsem se k nemu vratil. Zase to fungovalo. Tak jsem kouknul do motoru, abych zjistil cim by to mohlo byt.
Objevil jsem, ze zrejme ta trubicka, jak je na ni ten valecek s napisem "CARB" nejak pousti vzduch (nebo mozna primo ten valec). Ale nevim, treba to je necim jinym.
Mohlo by to byt zpusobene tim. Zalepil jsem to provizorne izolepou, aby to nesycelo a zatim ok. Co to vlastne je za vec?
Napada nekoho neco jineho, cim by to mohlo byt?
Diky za rady a odpovedi. MT.
8O
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Nejdřív ten motor
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mam 1.4 (1372) 51kW benzin, auto r.v. 1990.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Další jsou hadice kolem podtlaků nejen do jednotky vstřiků ale všechny zkoukni jestli není něco vypadlé.
Nejhorší eventualita je špatný potenciometr škrtící klapky, ten se taky takto projevuje když se loučí. Je to černá placka na levé straně vstřikovačky, vede do toho široký obdelníkový konektor. Pokud ji budeš oddělávat je dobrý si přesně označit polohu abys ji mohl správně vrátit, dá se tím rozhodit režim motoru, nejvíc se to projevuje na volnoběžných otáčkách ale vzroste i spotřeba atd.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
EDIT: jo, koukám pan Fiala má stříkačku z 1988, tak sorry.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a jak poznam, ze ten potenciometr je rozbitej?
a co ten valec CARB? co je v nem? (nechce se mi ho jen tak rozebirat)
zatim moc dekuji za odpovedi. MT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Předsedo, proč pan Fiala? JiFi jen a pouze JiFi jo a máš pravdu mám jednobodovou stříkačku
Protože mám pamatováka a jak si jednou něco zafixuju.... v Praze taky pořád z metra vystupuju na Moskevský a Lenince, nějak se mi ty nový názvy nelíběj
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
válec? co takhle foto?
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...
a co ten valec CARB? co je v nem? (nechce se mi ho jen tak rozebirat)
...
Je v tom jen sítko.Řídící jednotka na základě podtlaku posouvá předstih.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.