Tipo 1,4iE r.v 95 chcipne po 5km

Více
14 roků 10 měsíců zpět #1 od jamk1
Ahojte, ak viete pomozte, lebo ja to auto asi podpalim. Stoji ma cas a peniaze. Takze moj problem. Nastartujem bez problemov. Ci teple, ci studene. Po najazdeni cca 5km odrazu strati vykon a nereaguje na pridavanie plynu. Na volnobeh bezi v poriadku. Ostanem stat, vypnem zapalovanie, asi po dvoch minutach nastartujem a bez problemov idem dalej Po asi 5km sa vsetko zopakuje znovu. Nereaguje na pridavanie plynu. Vypnem zapalovanie, postojim a znovu nastartujem...
Vamenene sviecky, kable, hlava rozdelocaca, palec rozdelovaca, zapalovaci modul, benzinovy filter, vcera benzinova pumpa v nadrzi. Snimac hornej uvrate a ocistene vsetky zemniace kable.
Ze by potenciometer skrtiacej klapky? Ako ho preskusat? Aky ma mat odpor? Dakujem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #2 od Jenda
napadá mě jediná věc,vyměn relátko co je na stříkačku,nebo co vede na čerpadlo v nádrži.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #3 od jamk1
Jenda, ak mas na mysli tie dve relatka, ktore su v motorovom priestore na deliacej priecke motora s kabinou pod takym plastovym krytom, tak tie boli uz davneksie menene, ked som mal este minuly rok problem s benzinovym cerpadlom. Ja stale podozrievam bud ten potenciometer na skrtiacej klapke, alebo....bordel v nadrzi, ktory po tych 5km ucpe privod k benz pumpe a ta nedava palivo. Ked motor odstavim, bordel od sacieho otvoru cerpadla odpadne, rozptyli sa v nadrzi a auto sa da zase nastartovat. Lebo ine uz naozaj asi nepripada do uvahy.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #4 od michal_tipar
poťák to bude dělat buď stále nebo vůbec, nemá důvod začít blbnout po pěti kilometrech...
Vyzkoušet nejde (jde, ale blbě se to vysvětluje), jednodušší je ho vyndat ven a prohlédnout dráhy, třeba pomocí lupy, jestli nejsou proškrábané až na podklad. Důležité je vrátit ho přesně do původní polohy, je možný , že když se netrefíš dost přesně tak to má vliv na spotřebu - ale nemám to ověřený...
Jak dlouho musíš stát aby jelo, je možný, že musí trochu zchladnout motor nebo tak něco, nebo hned otočíš klíčkem a jedeš dál?
Mě blbnul poťák tak, že taky přestávalo auto jet, ale bylo to naprosto nepravidelný a pak třeba nešlo natočit, nebo šlo natočit, ale nesměl si přidat plyn jinak motor zdechnul. To mi přijde jako jiné chování než popisuješ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #5 od jamk1
Ono ked sa to dostane do tohoto stavu, tak na volnobeh ide OK,ale vobec nereaguje na pridavanie plynu. Teda reaguje tak, ze sa motor dusi. Ale nechcipne. Staci tak na minutu, najviac dve vypnut motor, potom zapnem zapalovanie, motor okamzite naskoci a idem zaase tych spominanych 5 km, nhez sa dostane do stavu ze nereaguje na plynovy pedal.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #6 od JiFi
co filtr vzduchu? ucpanej? cidlo teploty vzduchu? ale mozna placam, kdyz tak to smazu

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #7 od jamk1
Vzduchovy filter novy,ale to cidlo teploty som nepozeral To je pravda. Ale za by sa za tie maximalne dve minuty tak ochladilo? Vyskusam urcite.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #8 od jirk
Podívej se opravdu do nádrže,kdysi jsem měl podobný problém s nečistotou v nádrži a lezl jsem po celém autě,než jsem to objevil.Sundat nádrž a vyčistit ji není zas tolik práce,třeba budeš mít po problému.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #9 od simir
Přidám se také se svým názorem:
Mám sice motor 1,6DOHC, ale možná to půjde i u tebe - až ti to udělá, zkus odpojit konektor od potenciometru škrtící klapky - pokud to půjde, je problém v něm. Já jsem ho měl též vadný, blbnul když byl studenej, že motor ani nenastartoval. Chvíli jsem jezdil bez něj (nevím, jak řídící jednotka poznala, kolik mám "plynu" - taky to žralo asi 16l/100km).
Ale jako pravděpodobnější bych spíš viděl odvětrání nádrže - to bych zkusil první - až zdechne, tak vyšroubuj víčko nádrže, zda nebude nasávat vzduch. Podle mě po těch 5km se vytvoří v nádrži takovej podtlak, že pumpa není schopná vysát benzín - a po minutě se tlak vyrovná (přes víčko nebo někudy).

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #10 od Charles
No tak já bych zkusil opravdu, jestli se nedělá podtlak v nádrži. Je to ale ošetřené ventilkem, který je kousek od palivového čerpadla na kousku hadičky. Ten ventilek pouští vzduch do nádrže, ale nepustí nic ven (je to vlastně malá zpětná klapka) a když se to zacpe prachem a podobně, přestane to chodit a může to dělat tohle.
Nebo to může být ten potenciometr, ale není mi zcela jasné, proč by to dělalo po těch 5km vždy a za každé teploty.
Asi bych šel po benzínových hadičkách a podobně. Filtr jsi měnil, ale klidně se tam mohlo dostat nějaké to smítko přes filtr a třeba zacpat mikrosýtko na vstřikovacím ventilu.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #11 od crusy
Takže to vypadá na čidlo otáček motoru...Je na právé straně na frémě převodovky..Zkus sehnat..pujčit jiný co to udělá.Čidlo se samo o sobě zahřívá nehledě na okolní teplotu motoru.Těma ujetýma Km by to odpovídalo..Je fakt,že většinou nejde motor pár minut natočit....Ale zkusil bych to....
obchod.autokelly.cz/detail.aspx?PrimaryC...Path=EPS%201.953.003

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #12 od tommy
Taky myslím,že to bude dělat,ten podtlak v nádrži nebo čidlo na převodovce


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #13 od JohnyPetnik
z mého pohledu to můžou být dvě věci (ale můžu se taky mýlit):

1. Halův snímač obrátek motoru ( měl jsem s ním problém, ale motor chcípal nepravidelně. Když snímač blbne, RJ nedostane informaci o tom,že se "motor točí" a vstřik ti nepustí palivo, tudíž nenastartuješ. Výměna v mém připadě toto vyřešila)

2. čidlo teploty motoru ( RJ vyhodnotí špatný údaj z čidla jako že je motor přehřátý a přestane dodávat palivo, tudíž ti motor chcípne). Dle mě to má souvislost s čidlama na teplotu, odpovídá tomu hlavně to, že ti to dělá za relativně stejnou dobu 5-ti minut kdy se motor zahřeje na určitou teplotu.

jakmile Ti motor chcipne, vlítni pod kapotu, zhoď vzduchový filtr a koukni, jestli Ti injektor vstřikuje palivo :wink:

TIPO 1.4 OHC - r.v. 1990 - první Tipo a kéž by nebylo i poslední
Začínám Tipkařit a každá dobrá rada nad zlato =)
od května 2010 už néní Tipo, bylo odejito

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #14 od pegas77
s tím čidlem otáček na motoru jsem si za 7 let co mám TIPO užil 2x poprvé to studený startovalo a teplý ne, nějak jsem dojel a zpátky hodiny čekání a nebo pěšky pak to chcíplo i po cestě a pak už to bylo mrtvý určite, když jsem to popisoval v servisu tak mi neporadili až pak mě napadlo pořádně pročíst knížku a milé čidlo změřit a odpor nebyl 900Ohm ale nekonečno, koupil jsem čidlo a pak na první natočení motor chytl následně když jsem hlásil v servisu tak řekl že je to běžný problém

podruhý se to stalo asi 3 roky na to a to tak že jedu a najednou motor chcipl a už nenaskočil a čidlo bylo úplně mrtvý


a podobné problémy se chcípajícím motorem jsem měl s relátkem palivovýho čerpadla, i po očištění kontaktů prostě delalo potíže, poklepání na skříňku kde relátko je pomohlo a nakonec jsem jedno fungl nový náhodně sehnal za 20kč (v servisu jej po mesíci nesehnali)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #15 od eifel
Ten snimac otacok by to mohol byt. Dnes som mal podobny problem. Sksuam skusam a zrazuked som sa dotkol jednych kablikov, ktore boli zalomene, motor zdochol. Ja som mal nastastie len zlomene kabliky. Tie som zaletoval a vsetko bolo OK.

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.494 sekund
Powered by Kunena fórum