Značení motorů FIAT
160 A 6.000 a 160 A 6.046. Součastná administrativní buzerace u některých
zastupitelů Fiat CR mě neumo?nila výměnu karoserie Tempra 1,9TD SW,r.v.92 za
r.v.93 pro neshodu v typu motoru. Proto by mě zajímal ten nepřekonatelný rozdíl.
Děkuji,a pokud někdo znáte stránky na toto téma,děkuji i za
ně
Tempra SW 1,9TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
katalyzátor.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
si přečti můj příspěvek v diskusi "jak poznat nový od starého". Pak zjistí? ?e
nejsi sám a ?e to je opravdu na :dead hobo: Tady ti nepomů?ou servisáci, tady ti
nepomů?ou na technický, tady ti nepomů?e firma, tady si nepomu?e? sám. Já taky
nevím co s tím.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
několik. Jak psal Rat21 je s katalyzátorem, bez katalyzátoru a je?tě je verze
59kW. Nevíte někdo, co je to zač ta verze 59kW?
Kdy? jsem odjednával nějaké
díly na 1,9TD, tak v katalogu je verzí asi 6, přitom některé se vyráběly pouze
několik měsíců...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
lancii..ten motor vypadá na pohled stejně...
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
59 kW mám já na lancii..ten motor vypadá na pohled
stejně...
A má taky intercooler?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
turbodieslová devátenáctistovka s intercoolerem
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hrozné caviky s přestavbou. Májí oproti ostatním automobilkám velké nároky na
shodu karoserie a motoru. Nevyplatí se tahat ze zahraničí star?í Fiaty ne? 7
let.-( Měl jsem Uno 1l a byl problém sehnat papíry co by schválil fiat. Raději
jsem se toho zbavil.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak rozdíl mezi 66kW Teprou a 59kW Prismou je v typu hlavy motoru. Ale jde to s úpravou přehazovat mezi sebou.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud jde o výměnu motoru je nejlepší si ho za 20Kč vyřadit z evidence (dokud auto jezdí) a pak vyměnit, potom už se na něj na technický moc nedívají.
Jinak rozdíl mezi 66kW Teprou a 59kW Prismou je v typu hlavy motoru. Ale jde to s úpravou přehazovat mezi sebou.
jake konkretni rozdily jsou v hlavach 59 a 66kw?
nekdo tady psal ze 59kw ma mensi typ kompresoru turba.
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud jde o výměnu motoru je nejlepší si ho za 20Kč vyřadit z evidence (dokud auto jezdí) a pak vyměnit, potom už se na něj na technický moc nedívají.
Jinak rozdíl mezi 66kW Teprou a 59kW Prismou je v typu hlavy motoru. Ale jde to s úpravou přehazovat mezi sebou.
jake konkretni rozdily jsou v hlavach 59 a 66kw?
nekdo tady psal ze 59kw ma mensi typ kompresoru turba.
Ano, to je pravda..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.