Cidlo na tlak a teplotu oleje.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #1 od PavelM
Zdravim, dal jsem si do Tipa 1.6ie (jednovacka) pristrojovku z 2.0 16V a chtel bych si zapojit i cidlo na tlak a teplotu oleje. Jak jsem na to koukal, tak budu muset udelat nejakej adapter, kterej pridelam misto cidla na kontrolku oleje a do nej dam vsechny ty cidla.
Chtel jsem se zeptat kde se nachazi cidlo tlaku a teploty oleje na motoru 1.9TD, mam jeden k dispozici na dily, tak bych si ty cidla vyndal..
Pripadne jestli se da pouzit cidlo na teplotu vody i na olej. Dik vsem za info. :wink:

Jeste by me zajimalo, jesti ma nekdo zapojeny i ty 3 kontrolky vedle toho check panelu. Je to kontrolka vstriku, chladici kapaliny a mnozstvi vody v nadobce na ostrikovace..

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #2 od Tipo19TD
Tipo 19 TD nemá čidlo pro budík na tlak oleje a teplotu oleje. Budík na teplotu vody se dá použít na teplotu oleje jen má olej v prům. tak o 10 Stup. víc.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #3 od TooM-As
OHC nemá víc výstupů na čidla ? omrkni to pořádně bejvaj tam záslepky. Jinak použij tohle speedpro.cz/redukce-pripojeni-cidel-budiku-p-1062.html , dává se to pod filtr oleje. myslíš že některé TD čidla měli , a pokud né tlaku oleje tak aspoň teploty. to by mělo být stejný.

U toho 3 pin konektoru jsi se trošku splet , není to kontrolka vstřiku ale kontrolka chybějícího oleje , zbytek máš správně. nevím jaký maj ohc nádobky ,ale jsou na to potřeba jiné nádobky s čidlama (nevím zda se to čidlo dá montovat dodatečně).ale zbastlit by se snad dalo ..

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #4 od PavelM

OHC nemá víc výstupů na čidla ? omrkni to pořádně bejvaj tam záslepky. Jinak použij tohle speedpro.cz/redukce-pripojeni-cidel-budiku-p-1062.html , dává se to pod filtr oleje. myslíš že některé TD čidla měli , a pokud né tlaku oleje tak aspoň teploty. to by mělo být stejný.

U toho 3 pin konektoru jsi se trošku splet , není to kontrolka vstřiku ale kontrolka chybějícího oleje , zbytek máš správně. nevím jaký maj ohc nádobky ,ale jsou na to potřeba jiné nádobky s čidlama (nevím zda se to čidlo dá montovat dodatečně).ale zbastlit by se snad dalo ..


Jj znam, dokonce jeste trosku levnejc www.highperformanceparts.cz/adapter-pod-...vy-filtr-3416unf.390 Neni to spatny, ale na zkousku mi bude stacit doma delanej adapter, pokud se to neosvedci, nebo zbydou nejaky grose, tak je to pekny reseni. :wink: Kouknu jeste jestli tam neni nejaka zaslepka. Jinak na TD aspon GT je budik i cidlo na tlak oleje fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=15215 Mam doma jeste motor z Lancie HF turbo a tam by taky mohlo bejt nejaky cidlo.
Koukal jsem na nadobky z auta, ze kteryho jsem bral tu pristrojovku a nic tam nebylo. :roll: Bud uz to nekdo menil, nebo to je treba v moturku? No neco vymyslim. A ta kontrolka na chybejici olej se zapojuje kam? Dik

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #5 od Tipo19TD
Tu redukci můžeš udělat teoreticky z kostky na brzdy. Vem to čidlo a skoč do mototechny nech si vyskládat brzdový kostky a zkoušej většinou jsme dávaly ze škodovek a cena je někde okolo 50Kč.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #6 od Charles
No podle mě to každé TD nemá, teda tempry to určitě neměly, a tipo asi podle výbavy a palubky (v DGT palubce jsem ho ještě neviděl). Já jsem ho v TD měl a čidla byly na držáku motoru pod palivovym čerpadlem. Závity jsou naštěstí stejný jako na čidla pro kontrolku.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=992
Ale Pavle, ber to tak, že pokud budeš mít budík, nepotřeboval bys čistě teoreticky kontrolku. To čidlo rozepne, pokud ti to natlačí víc jak 0,3Baru a to je prakticky nula na budíku. Já o tomhle uvažuju teď také.
Jak jsi psal o dělanym adaptéru, tak ten by taky měl normálně fungovat, protože pascalův zákon funguje i v oleji (takže je ve všech místech kapaliny stejný tlak) ;)
Ale nejsem si jist, jestli by to fungovalo na čidlo teploty oleje, protože tam je asi potřeba určitý průtok, aby se podle toho čidlo chovalo. Ale v tom adaptéru by byl jen tlak bez průtoku. Další možností je, že to měří teplotu bloku a ta teplota odpovídá teplotě oleje. Ale asi moc kecám, měl bych jít spíš spát :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #7 od PavelM
Adapter neni problem, mame doma soustruh, frezu, vrtacku i zavitniky 8)
Nemate nejaky foto toho cidla? Ja jsem vyndal jedno z toho TDcka, bylo v tom drzaku motoru, naproti filtru, ale vypada spis jako cidlo oleje pro kontrolku.
Jinak Charles, mas pravdu, taky jsem nad tim uz premejslel, ze bych nepotreboval kontrolku na olej, kdyz bych mel budik, ale kontrolky si snaz vsimnu, kdyz sviti, nez budiku.. To ze to bude merit blbe teplotu mam strach taky, ale dokud se to nezkusi, tak je to jen teorie. Ted potrebuju schrastit cidla a udelat adapter.

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #8 od PavelM

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #9 od TooM-As

A ta kontrolka na chybejici olej se zapojuje kam? Dik


Zapojuje se do toho 3pinu . A jestli jsi myslel kam se šroubuje , tak do olejovýho čerpadla ale pouze u DOHC motorů. OHC , TD a D nevím nezkoumal jsem).

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 týdnů zpět #10 od pegas77
tak jsem sehnal čidlo tlaku oleje za rozumnou cenu,



http://www.lada-dily.cz/produkty/detail-produktu/lada--cidlo-tlaku-oleje--820826.html

takže už jen redukci (rozdvojku) na místo původního spínacího čidla a zajistit kalibraci a teplotu oleje asi vynechám nebo místo ní dám ekonoměr který mám mechanický z původní palubky a zatím mi jen visí na palubce (už mám čidlo podtlaku z digitálu)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.587 sekund
Powered by Kunena fórum