LAMBDA
FIAT TEMPRA 1.8 iE SLX 77 kW rv.94 95 000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U nás Ti spravia STK s emisiami za 15E do vačku + samozrejme cca 40 E poplatky, známky apod.
Samozrejme ak máš rozšľahané brzdy a hrdzavú karosériu, resp. veci ktoré súviasia s bezpečnosťou, neprejdeš ani s úplatkom. Za emisie by bez úplatkov u nás pohorelo každé druhé auto.
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA 1.8 iE SLX 77 kW rv.94 95 000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Katík je dražší, já mám taky univerzální, tenkrát jsem dával trojku i s montáží, to znamená kat, asi dvacet čísel roury, protože byl kratší oproti originálu a svaření, je to tři roky, teda bude to v říjnu.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
koupit lambdu se prej vyplatí už kvůli spotřebe, než strčit do kapsy a pak mít vyšší spotřebu.. ale spočítej si kolik strčíš někomu do kapsy za emise a kolik stojí katík? za tu cenu katíku by jsi měl na kapesné možná i na 10 roků emise v poho, kat na spotřebu nemá vliv
Tu posledni vetu ti rekl kdo?
Jinak nevim za kolik ti delaji emise v trinci ale ver ze za cenu jednoho uni katiku urcite neudelas 5 emisnich zkousek neoficialne.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
česko těšíňák se ozval, a kór ti se svibice
přečti si to ještě třebas i několik kráte, psal jsem a velmi dobře vím co jsem tím myslel:.... za tu cenu katíku by jsi měl na kapesné možná i na 10 roků emise ....
byly tam slovíčka MOŽNÁ I
tudíž záleží kde a od koho, taky za kolik koupí kat tím kapesným bylo myšleno něco do kapsy na pivo aby to prošlo, né pokaždé a každému přispěješ stejně (na pivo)
ps: jinak nebaví mě některé lidi poučovat, když už si konečně něco přečtou, aby taky pochopili význam toho co čtou... jinak pro některé by tady asi měly být smajlíky vyobrazující lopatu, jako podejte mi to polopatisticky a možná že to i snad pochopím
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak ten zacatek reakce byl na toto tvrzeni kat na spotrebu nema vliv. Todle by mne fakt zajimalo kde se zrodilo.
Pokud se chces navazet tak tak cin v mire slusneho chovani a svemu veku. Ja osobne jsem ti od zadni casti tela neodpadl a nepatrim ani mezi mladsi cleny tve rodiny. Tak trosku pribrzdi ve svem vyjadrovani vuci me osobe.
Je sice pro mne zahadou odkud vis kde bydlim, ale ver ze jsem si todle misto k stastnemu zivotu nevybral dobrovolne. Potreboval jsem bydlet a cena a velikost bytu rozhodla. Neni pro mne jako cloveka samotare jednoduche bydlet ve meste gor kdyz pochazim z vesnice.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
je mi opravdu líto že musíš bydlet v paneláku, ale jsem názoru, že lepší panelák než třebas nádraží..
a teď k věci, za určitých podmínek ano, má katík všeobecně vliv na spotřebu a to jako i na celkovou jízdu, např když ho tam nemáš vůbec, nebo když je zanesený sazemi,( to když místo benzínu jezdíč na brikety nebo na hnědé uhlí),
jinak pokud ty máš káblík od katíku do řj? a jeho nefunkčnost ti zvyšuje spotřebu?
nebo že je na tolik na těsno průchozí plynů, že když na sebe naváže poslední splodinu tak se tím pádem stane neprůchozí?
jinak nevím jak ty, ale mi na minulé tempře odešel kat mezi dvěma emisema a ani jsem nevěděl kdy a podle spotřeby to nepozná žádný běžný uživatel
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Byt tebou tak to neriskuji. Mohl bych te sni pretahnout pres hrb vis za co.Ja ti lopatu zitra privezu
Jinak je to prvni sjezd z D5 za tunelem. Vjedes do mesta druha svetla doleva(je to 4 proudovka) naproti Tesca doprava a dojedes na nakladni vratnici c 8(v mirne pravotocive zatacce u nejake ubytovny). Tam si te odchytim.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já jsem povahou v celku tichý, zakřiknutý a nikde se nesnažím vyčnívat z davu, s každým se snažím vyjít, občas je sice pravdou, že s někým musím vyběhnout...
je mi opravdu líto že musíš bydlet v paneláku, ale jsem názoru, že lepší panelák než třebas nádraží..
a teď k věci, za určitých podmínek ano, má katík všeobecně vliv na spotřebu a to jako i na celkovou jízdu, např když ho tam nemáš vůbec, nebo když je zanesený sazemi,( to když místo benzínu jezdíč na brikety nebo na hnědé uhlí),
jinak pokud ty máš káblík od katíku do řj? a jeho nefunkčnost ti zvyšuje spotřebu?
nebo že je na tolik na těsno průchozí plynů, že když na sebe naváže poslední splodinu tak se tím pádem stane neprůchozí?
jinak nevím jak ty, ale mi na minulé tempře odešel kat mezi dvěma emisema a ani jsem nevěděl kdy a podle spotřeby to nepozná žádný běžný uživatel
ano pokud je ucpany dela problemy casty to jev u starsich aut.
U tech novejsich je to trosku slozitejsi neb se hlida funkce katu dvemi lamdami.Tam je to reseno tak ze se bere odezva na dvou stejnych lambdach jedna je umistena pred druha za katalizatorem. Podle delky mezi odezvou pred a za se urcuje pruchodnost. Dale se vyhodnocuje i celkovy prubeh na techto dvouhladinovych sondach a jelikoz je znama i chemicka reakce v katu tak se da urcit jestli katuje jak ma. Todle ma treba nova marea ci punto tak kolem roku 2000.
U jeste novejsich aut jsou pouzity i sirokopasmove lambdy kde se uz meri presne obsah zbytkoveho kysliku a dle toho se vyhodnocuje funkcnost.
No a pak jeste existuje jeden zpusob kdy je zadni lambda spolecna ze snimacem NO a tam uz je jasny zpusob jak a zceho se vyhodnocuje funkcnost katu.
Takze ano existuje elektricky zpusob jak urcit jestli funguje kat ci ne.
No ve vsech pripadech to znamena ze se rj snazi nastavit optimalni emise pokud to jde jinak zahlasi chybu.Tim ze se snazi snizit emise tak ochuzuje smes a timpadem i vykon coz ve vysledku znamena ze noha na plynovem pedalu provadi patricnou odezvu a auticko vice papa. Staci takhle?
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to další pokračování je sice poučné, rád si ho několikkráte přečtu abych si alespoň něco z toho zapamatoval, ale řeč byla o tempře z 94.. tak nevím, ale jak říkám, ten článek zní velmi rozumně
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud je ucpaný.. ??? katík funguje nebo nefunguje tím pádem váže na sebe nebo neváže(pouští) nikdy na sebe nenaváže tolik aby se stal neprůchozím, tím pádem by nedojel ani na emise
to další pokračování je sice poučné, rád si ho několikkráte přečtu abych si alespoň něco z toho zapamatoval, ale řeč byla o tempře z 94.. tak nevím, ale jak říkám, ten článek zní velmi rozumně
Jeste jsi nevidel pricpany ci ucpany kat?
Ja ho uz potkal vicekrate. Extrem je potalne ucpany sazemi ci pokud se rozsype predni cast a ucpe tu zadni mene porezni cast. Auto se pak chove pri pricpanem hodne lenive pri ucpanem po nastartovani po chvilce chcipne neboli chove se stejne jak pri oblibene zabave dorustajici mladeze kdyz nacpou do vyfuku jabko ci jiny spatne pruchozi predmet.
Jinak o cem byla rec. Ptal jsi se mam-li ji od katu draty. Ja ti pouze odpovedel. Ja nemam Tipo z roku 94 a auto kterym zrovna ted jezdim ma 2 sirokopasmove lambdy.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.