auto zdechlo a nejede
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Však to tady na foru popisuju...
Na jiným foru mě tvrdí že je špatný snímač otáček kliky,a nejen tam!
Zkusím to.
Mám stejný motor jako ty.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale k tématu, já bych postupoval pěkně po pořádku asi nějak takhle...
1) spíná a tlačí čerpadlo? ano x ne
- ne: špatné relé, kostra nebo signál od řj, případně mechanick závada v podobě ucpané hadice
2) hází jiskru? ano x ne
- ne: čidlo otáček, kostra nebo nějaký kabel u cívky
3) vstřikuje benzín na klapku? ano x ne
- ne: čidlo otáček, jde napětí na vstřik. ventil, poškozený regulátor tlaku paliva, vypálené relátko nebo pojistka
4) není někde jinde upadlý nebo zlomený drát? ano x ne
5) zkusit čidla teploty vody
6) funguje krokomotorek volnoběhu?
7) potenciometr škrtící klapky
kontakt na odporu na pravém podběhu
no a při tom všem pěkně s kontaktolem v ruce projít všechny možné spoje, konektory, čokolády a kdo ví co vše tam kde je
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Já k tomu přidám jen jednu maličkost, sundej filtr a koukni v jaké poloze je klapka při startování, musí být jen maličko přiotevřená (krokáč reaguje na elektronický sytič), pokud je otevřená hodně (třeba do poloviny), tak nehledej dál a jdi hned po poťáku, ten dává informaci o poloze klapky, pokud je špatná tak krokáč moc otvírá a auto nenastartuje ani omylem...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hele Karle hezkej formulář
No snažil jsem se to neokecávat, aby to bylo přehledné, protože když někdo napíše odstavec s 30 řádky, tak se ve třetině už ztratíš
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kdyz zapnu klicek cerpadlo dolaci benzin nastartuji zdecne to a cerpadlo zas tlaci benzin jako kdyz chci nastartovat myslim si kdyz nastartuji a zdechne to tak cerpadlo by nemelo tlacit ale drzet furt benzin pripada mi jako by to vycuclo benzin jen to co natlaci a tak cerpadlo nestiha tim paden to dotlaci zas do plna je to mozny a to mam cerpadlo s filtren novy o vy na to
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
co my na to? Je to v pořádku...pokud začneš startovat, tak vstřik pustí benzín a poklesne tlak v soustavě, proto dá řj povel čerpadlu, aby zase tlačilo...pokud jde motor, tak čerpadlo jde taky stále a protože čerpadlo tlačí mnohem více než motor spálí, tak se to vrací přepadem zpět do nádrže.
No Charlesi vis ze nemas pravdu tak to fakt nefunguje.
Celkem by mne zajimalo odkudpak vznikla ta povera, ze si rj testuje u techto starych aut tlak paliva.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.