motor 1.6 8v
15 roků 7 měsíců zpět #1
od pustys
FIAT MEZI BOHY PŘIJAT....
motor 1.6 8v vytvořil uživatel pustys
Zdravím tak jsem tady zas a mám na vás dotaz :-k našel jsem za baterkou podtlak a k němu vedou 3 dráty hnědobíly,černý a zelený a hadička která je napojena na potlak z posilovače brzd nevím k čemu slouží tak kdyby mi někdo poradil byl bych moc
rád no...
No aještě vedle nádobky na servo jsem našel takovou nádobku je z ní jen jeden vývod a ten není zapojený nevím no kam jej zapojit není k němu žádný konektor jen hadička o průměru 10 a

No aještě vedle nádobky na servo jsem našel takovou nádobku je z ní jen jeden vývod a ten není zapojený nevím no kam jej zapojit není k němu žádný konektor jen hadička o průměru 10 a
FIAT MEZI BOHY PŘIJAT....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
Killer on The Road
Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: motor 1.6 8v
no tak k prvnímu dotazu...to je převodník podtlaku, aby se ti na palubce přepínal ekonoměr (economy vs power)
To druhé je součást EGR (systém zpětného sání výfukových plynů), ale to neřeš, stejně to máš urezlé z výfuku jako asi každej. Není to k ničemu potřeba, spotřebu to nijak neovlivňuje.
Co tam máš další?
To druhé je součást EGR (systém zpětného sání výfukových plynů), ale to neřeš, stejně to máš urezlé z výfuku jako asi každej. Není to k ničemu potřeba, spotřebu to nijak neovlivňuje.
Co tam máš další?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.036 sekund