Sahara u Temprz, co je krabička B837 u spolujezdce?

Více
15 roků 2 měsíců zpět #1 od hrabi
Ahoj Fiatisti,

potřeboval bych identifikovat krabičku B837, nacházející se vezpod palubky na straně spolujezdce. Je to černá krabička (oválná, cca 15 cm šíře), z které vybíhají tři hliněná žebra (těmi se strká do palubky). Jde do toho jeden napájecí kablík a jeden slabší. Foto v dalším příspěvku.

Asi kvůli ní mi přestal běžet větrák u sahary (Fiat Tempra 1.6, rv 1995, plná digitalní klima - větrák má napájení, při uzemění běží), natekla tam kapotou voda. Předtím ale zase nevypínala, takže ono tam může být v hájí ještě cokoliv. V Brně v autorizovaném servisu staré díly nevedou, jinde (co jsem zkusil) se tomu vyhýbají - můžete doporučit nějaký vhodný servis, a dobře zásobené vrakoviště, náhradní díly?

díky.

Fiat Tempra r.v. 1995, 1.6ie/66KW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #2 od hrabi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #3 od alain
To ze saharou u chladiče nemá nic společného.Je to regulátor ventilátoru topení k té digi klimě.A proč ti nejede sahara spálil jse ti asi odpor který je na chladiči u vrtule.černá krabička.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #4 od Předseda
Jinak doporučuju pročíst moje vlákno o sahaře, řešil jsem to tam celkem dost.

> ODKAZ <

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #5 od hrabi
alain: díky, umístěním je to logické, jen klima vcelku fungovala (občas nevypínala, občas divně chrochtala, ale topila-chladila) a servisák (z Fiatu) říkal, že to je nějak propojené a určitě to dělá tohle. Navíc se přestal točit přibližně v době, kdy tam natekla voda. Ten odpor zkusím. A proč se předtím vůbec nevypínala - mohl to dělat termospínač, nebo v čem bývá problém?

Předseda: pročetl jsem, koukám že pojistkování je docela švanda, 60A pojistku jsem nenašel, zapátrám ještě pořádně. 12V na ventilátor jde, ale ty dráty jdou strašně rychle do nějakého hadičky, ta jde do další, to celé jde někam dovnitř a vůbec netuším, kde to pak hledat...

Nevíte o nějaké elektrodokumentaci pro saharu a digitální klimu (Fiat Tempra 1.6, rv. 1995). Nějaké jsem tu našel, zatím jim moc nerozumím, ale přesto mi nějak nesedí do toho, co v autě vidím.

Fiat Tempra r.v. 1995, 1.6ie/66KW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #6 od alain
Sahara má svůj okruh přes čidlo na chladiči + odpor + relé to musí jet při určité teplotě chladiče,ají když klíma je pokažená, do toho je zapojena klíma jako by paralelně když jede klíma tak by měla spínat sahara nezávisle na teplotě motoru.Jinak digi má 4 čídla na hlídaní teploty.1 je v zrcátku venku u řidiče a zbývající 3 jsou v autě jedno na okno druhé na prostor v autě a poslední na nohy.A pokud ti to někdy nevypínalo tak možná některé vadné čidlo a nebo přidřená spojka na kompresoru klímy.Zkus to pořádně zahřát a uvidíš jestli ti jede sahara.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #7 od hrabi
čidlo a odpor bude někde na masce chladiče (co jsem tu čtením pochopil), kde najdu relé (vypadá skoro jako ten odpor, akorát vyšší)?

Klimatizaci mám teď vyřazenu (vyhozený ten regulátor, ono to ke všemu ještě vybíjelo baterku), tím nevypínáním u klimy myslím, že jsem zmáčkl OFF a ono nic. A občas za jízdy se to zase samo vyplo a nic (jednou při -20 to obzlváště nepotěšilo). Pokud tohle nehaprovalo, tak se chovala dobře. To (doufám) vyřeší, až seženu nový regulátor.

Ale primární je sahara, kdysi ji roztáčel i spínač (čudlík) pod ruční brzdou, teď ne, řekl bych pojistka, jen nevím která (pod palubkou je v pohodě). Fungovala (vybavuji i dvojrychlostně), pak začala běžet stále a asi jednorychlostně ("vypínal" jsem vyndáním cca 20A zelené pojistky pod kapotou u řidiče - a marně zkusil pár servisů) a nakonec neběží vůbec.

Fiat Tempra r.v. 1995, 1.6ie/66KW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #8 od alain
Mrkni na tempru 1.6.číslo 7 je to čídlo
Soubor přílohy:


A tempru 1.8.a tady je to č.5.
Soubor přílohy:


Je tam to čídlo ají ten odpor.A relé na saharu je v pojistkové skříni.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #9 od Předseda
Jinak s tím haprováním - klimák mi dělal podobný psí kusy - sám se zapínal a vypínal, někdy nešel vypnout tlačítkem a musel jsem chcípnout motor, občas se na displeji objevovaly nesmyslný znaky a různě se přepínaly režimy. Mohl za to špatný kontakt - hlavní napájení - v tunelu, za rádiem. Někdo z toho totiž vyvedl proud právě na napájení rádia a dráty pak spojil jen tak, že je zamotal do sebe.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #10 od hrabi
Relátek je tam příliš, E7 je klimatizace? Prohodil jsem s jiným, ale nic. E4 mi tam dokonce úplně chybí, má nějakou funkci?!

Zkusil jsem odpor - nic nenaměřeno. Bohužel jsem zapoměl změřit po zahřátí. Má i za studena mít rozumné hodnoty (tak do 10M ohmu)?

čídlo - třípinové - zem (černý), bílý (na tom je 1V - k čemu to??) a červený (7V - po spojení se zemí nic; vyzkratuji-li ten odpor - je tam 12V - po spojení se zemí se ventilátor točí).

Pustil jsem motor, po 3min se teplota ještě pořádně nehla, ale hadičky se začaly zahřívat - takže v prdeli termostat? Po necelých deseti minutách ještě teplota nešla k 70, tak jsem to vzdal (čekání na sepnutí). Jinak mi auto "vaří" už po 90 (červené je u 130), tak bych řekl, že je blbě zkalibrován ukazatel - je to možné?

Fiat Tempra r.v. 1995, 1.6ie/66KW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.432 sekund
Powered by Kunena fórum