Cidlo teploty nasavaneho vzduchu.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #1 od duro7
Zdravim neviete nahodou ako sa prejavi nefunkcnost tohoto cidla.Dufam ze pisem spravne je to cidlo umiestnene na sacom potrubi spredu.Motor 1,8 77kw.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #2 od Dvoři
měl jsme ten samej problem u stejnnýho motoru..Nefunkčnost se mi projeliva cukáním hl. za studena při popojiždkach nebo při delší jízdě na 1ku nebo 2ku

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #3 od duro7
Ahoj sa pytam preto lebo ten konektor ktory je na tom kabliku ktory vedie do toho cidla tam drzi velmi slabo a ked som ho chytil tak mi zostal.Som myslel ci to nema spojitost s kolisajucimi otackami ktore obcas mam na volnobehu a pri vyradeni rychlosti.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #4 od Dvoři
tak to nevímale tohe kolísaní mi zase dělal ponenciometr na škrtíčce

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #5 od duro7
vedel by sim poslat foto kde je presne ten potenciometer na tej skrtiacej klapke nech som mudrejsi a da sa to vymenit samostatne alebo staci precistit.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #6 od Dvoři
když pujdes po trubce od filtru tam tam kde ti končí tak je jako směrem do kabiny takkovej hajzl a jede k nemu drát ale nemš to jen tak to seštelovat...Odpoj ho a uvidíš co ti to bude dělat pomalinku přidávej plyn a když tu bude mít hned na začátku snahu chcípnout tak pootoč mechanicky škrtičkou (tím vetším šroubem co je kolmo nahoru) a uvidíš jestli se to zlepší mě to pomohlo...Jestli ovšem to cukání je způsobeno tímhle...Nejdřív zkus mrknou na svíčky nakou mají barvu

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #7 od duro7
Ono to kolisanie zatial prestalo ale niekedy sa to objavi a to v blbej chvili a niekedy to scipne za jazdy ked vyradim rychlost a otacky padnu moc dole je to blbe lebo nejde ani servo a to mi to urobilo na kruhaci tak to bolo super.Ale tie sviecky sa chystam riesit aj z kablami.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #8 od Dvoři
kolísání otáček bych fat viděl na ten potenciometr na škrtící kladce už jsi jí našel nebo chceš poslat to foto dyžtak ho zkus jen dotáhnout já ho mel taky povolený nebo ho odpoj uplně

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #9 od duro7
No ako som opravil ten konektor tak to prestalo ale dik za typ,mozno sa to este objavi ale dufam ze nie:) dam vediet.diki za ochotu lebo tychto motorov je tu dost malo tak som rad ze sa ozval niekto kto ho ma a poradil.

Fiat Tipo 1,8 GT 3dv. Modráák:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #10 od Dvoři
nemáš zač hl. že šlape jak má :wink:

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.061 sekund
Powered by Kunena fórum