Za studena nedrží otáčky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pred startovanim musim "naslapat" benzinu do motora, dat sytic a potom startovat... ale neudrzi sa to. Umiera, skapina to... Meneny motor
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
(1,6i jednovačka)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne to robilo na tempre 1,6i.e to isté.
Nemenil som žiadne čidla ani motoceky ani podobne sprostosti. Za studena sa mi otacky pohybovali od 650 do 900 otaciek. za tepla drzali 750-800.
Vyriesilo sa to samo ked som sa pohral s nadstavenim dorazov a vole plynu na skrtiacej klapke... teda pod sanim co je tam ta sustava pak . Jednoducho posotahovat poskusat, a s imbusom nadstavit dorazy a treba dbat na to ze ked je plyn pusteny musi byt volnobezny ventil zatlaceny. nie vsak moc.
Vsetko s citom. Takisto treba nadstavit aj druhy doraz hore. (ten vecsi)
Pretoze ked to nespravite, casom sa vam to rozladi znova.
A len tak pre zaujimavost, skuste pri nastartovanom motore troska pridat plyn a zaroven stlacit volnobezny ventil. Co to bude robit?! Nepodoba sa to na to kolisanie otacok za studena?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak u 1.4 stříkačky to dost často dělá čidlo teploty nasávaného vzduchu. Je hned na vstřikování. Píše to chytrá kniha a taky už jsem se s tím setkal osobně. U Karburátoru bych to tipnul na přisávání falešného vzduchu do sání. Koknul bych na hadičky kolem sání jestli nejsou děravé, spochřelé a podobně. To můž být i u stříkačky. Když je špatné složení směsi, motor prostě namá šťávu. Do nastavení klapky bych moc nevrtal, nemění se pokud do toho někdo neodborně nešťoural
Pak další problém můžou dělat svíčky a kabely. Pokud kabely probíjí za studena, jiskra je slabá a vynechává. Pokud jsou svíčky zanesené, je to podobné. Stalo se mi, že jsem namontoval svíčky s více kontakty a od té doby jsem mě problém se startváním za studena. Svíčky s více kontakty způsobí jiné proudění směsi benzín-vzduch kolem zápalného místa a tím špatné prohořívání směsi obzvláště za studena. Pokud na to nen motor stavěný a ejsou doporučeny výrobcem auta, je to vždy risk.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale mě to příjde jako nesmysl, vždyť přece karbec nemá čerpadlo v nádrži, aby se ti tam udělal tlak a přes pedál se něco nahnalo do sání. Ale naopak to přisávání bych viděl jako reálnou možnost....
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podfukovanie... No mozem sa na to pozret, ale... Neviem kde. Airbox je dobre nasadeny, aj tesnenie tam dobre sedi... mozno nejake hadicky, pozrem sa, uvidim...
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Gabi, já zase nerozumim tomu tvému našlapání benzínu....to jako šlapeš na pedál a až pak startuješ či ako?
Ale mě to příjde jako nesmysl, vždyť přece karbec nemá čerpadlo v nádrži, aby se ti tam udělal tlak a přes pedál se něco nahnalo do sání. Ale naopak to přisávání bych viděl jako reálnou možnost....
No Karle mas zakladni nedostatky v stare technice. Rika ti neco pojem akceleracni pumpa?
Hele Gabisto funguje ti termoventil? Podivej se do Jak na to str76-78
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Karle mas zakladni nedostatky v stare technice. Rika ti neco pojem akceleracni pumpa?
NE
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.