Za studena nedrží otáčky

Více
15 roků 1 měsíc zpět #1 od Martin11
Za studena nedží otáčky, chcípá a při jízdě škube. je to 1.4ie. Startuje za studena bez problémů. Když se motor ohřeje, vše je ok. Poradí mi někdo, kde je chyba? Díky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
15 roků 1 měsíc zpět #2 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Za studena nedrží otáčky-
Mne to začalo dělat taky. To by mně zajímalo proč.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #3 od Martin11
vyzkoušel jsem už všechno možný a nic. Myslím jestli nebude v čudu krokový motorek. Zatím nemám jiný abych to vyzkoušel.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #4 od gabisto
Mne to robi tiez, sice mam karbec, ale...

Pred startovanim musim "naslapat" benzinu do motora, dat sytic a potom startovat... ale neudrzi sa to. Umiera, skapina to... Meneny motor :wink:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #5 od pegas77
mi to ted taky dela , jako by se jeden valec flakal ci co, mozna nekde tece olej kam nema nebo nevim (nejake cidlo teploty) i dnes ráno, po nastartování chvilku přidržet plyn a minutku vydržet moc nezrychlovat pak už naprosto OK, a asi tak když hned zapnu svetla tak je ta tendence schcipnout po nastartovani citelnejsi (veskery kostry a konektory ocisteny v půlce prázdnin)
(1,6i jednovačka)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #6 od Charles
Tohle je asi nemoc jednovaček či co....ale je pravda, že já s tím mám porblémy v létě taky, ale nevim proč, začalo to dělat po výměně palivového filtru za nový. Teď po tom ochlazení to je dobrý, po startu 1500ot. a drží, nijak nehoupe a s rostoucí teplotou se volnoběh snižuje až na těch 800ot. při plnym ohřátí.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #7 od ivo_PN
Odpověděl ivo_PN pro téma je to jednoduche!
Pani!
Mne to robilo na tempre 1,6i.e to isté.
Nemenil som žiadne čidla ani motoceky ani podobne sprostosti. Za studena sa mi otacky pohybovali od 650 do 900 otaciek. za tepla drzali 750-800.
Vyriesilo sa to samo ked som sa pohral s nadstavenim dorazov a vole plynu na skrtiacej klapke... teda pod sanim co je tam ta sustava pak . Jednoducho posotahovat poskusat, a s imbusom nadstavit dorazy a treba dbat na to ze ked je plyn pusteny musi byt volnobezny ventil zatlaceny. nie vsak moc. :lol:
Vsetko s citom. Takisto treba nadstavit aj druhy doraz hore. (ten vecsi)
Pretoze ked to nespravite, casom sa vam to rozladi znova.
A len tak pre zaujimavost, skuste pri nastartovanom motore troska pridat plyn a zaroven stlacit volnobezny ventil. Co to bude robit?! Nepodoba sa to na to kolisanie otacok za studena?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #8 od petr1978
No u DOHC mi to dělalo také. Nikdy jsem nepřišel na to proč. Teď mám jiný motor, jiné řízení a mám podobný problém. Za studena to nemůžu dostat přes 900, což je celkem málo.
Jinak u 1.4 stříkačky to dost často dělá čidlo teploty nasávaného vzduchu. Je hned na vstřikování. Píše to chytrá kniha a taky už jsem se s tím setkal osobně. U Karburátoru bych to tipnul na přisávání falešného vzduchu do sání. Koknul bych na hadičky kolem sání jestli nejsou děravé, spochřelé a podobně. To můž být i u stříkačky. Když je špatné složení směsi, motor prostě namá šťávu. Do nastavení klapky bych moc nevrtal, nemění se pokud do toho někdo neodborně nešťoural :)
Pak další problém můžou dělat svíčky a kabely. Pokud kabely probíjí za studena, jiskra je slabá a vynechává. Pokud jsou svíčky zanesené, je to podobné. Stalo se mi, že jsem namontoval svíčky s více kontakty a od té doby jsem mě problém se startváním za studena. Svíčky s více kontakty způsobí jiné proudění směsi benzín-vzduch kolem zápalného místa a tím špatné prohořívání směsi obzvláště za studena. Pokud na to nen motor stavěný a ejsou doporučeny výrobcem auta, je to vždy risk.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #9 od gabisto
Prisavanie falosneho vzduchu? Dobra poznamka... Ale nejako mi to nepasuje, nerozumiem tomu celkom, lebo vzdy ked naslapem na prazdno plynovym pedalom stavu do motora, tak chyta, chvilu vrci, ale keby som sa onho nepostaral, tak zase sam umre... Proste NENI MOZNE nastartovat a mat proste nastartovane :wink:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #10 od Charles
Gabi, já zase nerozumim tomu tvému našlapání benzínu....to jako šlapeš na pedál a až pak startuješ či ako?
Ale mě to příjde jako nesmysl, vždyť přece karbec nemá čerpadlo v nádrži, aby se ti tam udělal tlak a přes pedál se něco nahnalo do sání. Ale naopak to přisávání bych viděl jako reálnou možnost....

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #11 od gabisto
Hej,Karle, presne ako hovoris... jeden automechanik mi to tak ukazoval a cuduj sa svete, funguje to... Skutocne to funguje.

Podfukovanie... No mozem sa na to pozret, ale... Neviem kde. Airbox je dobre nasadeny, aj tesnenie tam dobre sedi... mozno nejake hadicky, pozrem sa, uvidim...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #12 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: Za studena nedrží otáčky

Gabi, já zase nerozumim tomu tvému našlapání benzínu....to jako šlapeš na pedál a až pak startuješ či ako?
Ale mě to příjde jako nesmysl, vždyť přece karbec nemá čerpadlo v nádrži, aby se ti tam udělal tlak a přes pedál se něco nahnalo do sání. Ale naopak to přisávání bych viděl jako reálnou možnost....


No Karle mas zakladni nedostatky v stare technice. Rika ti neco pojem akceleracni pumpa?

Hele Gabisto funguje ti termoventil? Podivej se do Jak na to str76-78

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #13 od Charles

No Karle mas zakladni nedostatky v stare technice. Rika ti neco pojem akceleracni pumpa?


NE :oops:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #14 od petr1978
Přisávání vzduchu jsem myslel až za karburátorem, nebo na přírubě s karburátorem. Vlastně že ti to přisává vzduch, nejde přes karbec, pak je v karburátoru nedostatečný průtok aby to nasálo a rozprášilo správně množství benzinu.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 dní zpět #15 od Skyline
ted mi tohle začalo dělat na sedicim :( jak se vohřeje tak drží volnoběh ale tak 1000 toček a potom jakoby se ještě zapl sytič a volnoběh de na nějakejch 1200-1300, skoušel sem to štělovat nějak ale žeby nějaký zlepšení to nevim, těď tu pročítám všelijaký příspěvky tak snad najdu rozhřešení...

Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.521 sekund
Powered by Kunena fórum