problémy volnoběh DOHC
pánové, nemá někdo radu, co s tim volnoběhem? Já už jsem fakt bezradnej...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ehm psal jsem palivovej filtr....netěsnost tam není, protože na rozdíl od všech ostatních tipoušů, mě ekonometr při brzdění motorem jde až kus za minimum. Takže podtlak (tím pádem netěsnost sání) mám v cajku....čidlo vzduchu je po repasi a funguje...i ŘJ mlčí a nehlásí chybu
pokud jde ekonoměr kus za minimum, tak to máš skoro perpetum mobile..
ty to ještě opravuješ? 406 za vratama a ty to dáváš do cajku?
zkoušel jsi start sprayem těsnost systému že jsi na 1oo% přesvědčený že to nepřisává?
podtlak tam musí být vždy, dokážeš si představit tu díru, která by tam muse být oproti proudění nasávané přímo kolem střiku?
a co čidla? určitě jsi je neměřil...
a co krokáč nebo potenciometr?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nevim proč by to mělo být perpetum mobile, jenom zkrátka vyměněný hadice a nový i motexky...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no borci vydím,že to mezi váma pěkně vře.
jj, nevře ale vaří.. jako kvasinkové víno..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v jinym topicu řešim zase zadní ložiska, ale asi to nemá smysl cokoliv řešit, zeptej se a oprav nebo zjisti si sám...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
teplé a studené jiné průměrné otáčky, teoreticky čidla vody a vzduchu fungují..
co má na volnoběh ještě jeden z největších vlivů? krokáš s potenciometrem..
snad lambda?
ps: nerozčiluj se, naskáčou ti pupínky. stoupne cholesterol a tlak.. a pak už je jenom kousek k infarktu..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a rozčilovat se musim....cholesterol mám vysokej, krevní tlak taky, náběh na cukrovku....takže jestl mám zdechnout, tak pořádně..
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.adslipuvka.cz/
Sorry že jsem ti moc nepomohl
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.