Ochladilo sa, kolisu otacky, skace...

Více
14 roků 5 měsíců zpět #1 od gabisto
Ahoj priatelia...

Akonahle sa ochladilo, zacal mi kolisat volnobeh. Nedeje sa to uplne len tak, ale po nastartovani v chlade,zime, sytic a vsetko ide v pohode, prejdem tak 2-3km na sytici a klasicke volnobezne otacky by sa mali udrzat, nie? Lenze niekedy neklesnu pod 1500ot,ale kolisu okolo 1400-1500. Niekedy zase klesnu a kolisu 900-1100... Potom zase nizsie klesnu az to umre. Toto sa deje aj pri zahriatom motore, bez sytica.

Dalsi problem je, ze ked idem po rovine zastudena a pri konstantnych otackach napr 2500 a chcem pridat, tak sa proste pridusi, udusi a skace... Ak zatiahnem vtedy sytic, prestane to a ide to krasne... Potrebuje akokeby "chytit dych"...

1,4 karbec...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
14 roků 5 měsíců zpět #2 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Ochladilo sa, kolisu otacky, skace...
Zdar,já bych to vyděl na karburátor,pořádně ho nechat zeštelovat tam kde dělají emise.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #3 od jamk1
Aj ja som mal s jedným Tipom 1,4 karburátor bez katalyzátoru rovnaký problém. Dlho som s tým zápasil a hľadal chybu v rôznych komponentoch. Nakoniec som zistil, že dôvodom bolo vybehané uloženie hriadeľa škrtiacej klapky. Keď som karbec rozobral a vymontoval hriadeľ, otvor pre kladku bol eliptický a oska v mieste uloženia vybehaná takmer o 1mm. Osku škrtiacej klapky som kúpil novú a teleso karburátora som nechal vyvložkovať teflónovým púzdrom. Pomohlo a aj chod motora a aj emisie boli po tejto úprave v poriadku.
Inakšie je zaujímavé, že závada sa prejavila až vtedy, keď vonkajšia teplota klesala blízko k 0°C.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #4 od gabisto
jamk1 a kolko Ta to cele vyslo? Kolko moze stat zostelovanie karburatora? :idea:

Tu 0° asi ani nebolo, stale je tu 7-10 °C... V lete pohoda, trosku sa ochladilo a...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #5 od JiFi
gabi, nechci rejpat, ale prepnul jsi sání vzduchu? :D

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #6 od gabisto
JiFi, neee pohodeeee :lol: Len nechapem, ako prepnut sání vzduchu? Nerozumiem celkom... :idea:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #7 od jamk1
gabisto To uz bolo pred par rokmi, tak by som Ta urcite s tou cenou oklamal Sustruznik co to robil dostal flasu konaku a ta hriadel...Ja Ti naozaj neviem asi 20.-€ Ale ber tu cenu za hriadel s rezervou.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #8 od gabisto
Páni, myslite, ze by pomohlo vycistit karburator? Klapku vzduchu - mozno dobre nedolieha, ked sa zatvara/otvori...Alebo kadejake kanaliky... Skratka to cele ocistit? :idea:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #9 od eifel
Odpověděl eifel pro téma skus nastriekat startovaci spray
Ma aj cistiace ucinky. Precisti Ti skrtiacu klapku a ak je vada tam, prestane to robit. Ak nie, skúsil by som este snimac otacok a mozno aj palivovy filter ak tam je.

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #10 od jamk1
Ešte by som Ti poradil, ako zistiť, či je problém vo vybehanej hriadeli a telese škrtiacej klapky. Naštartuj motor, nechaj bežať na voľnobeh a zober si spray na čistenie bŕzd - neviem, pod akým názvom sa predáva na SK, alebo v CZ, ale u nás v Rakúsku Bremsreiniger od firmy CRC, alebo Brems und Kuplungreiniger od firmy LM - a nastriekaj na tej strane, kde je pripevnené plynové lanko do miesta, kde vchádza hriadeľ škrtiacej klapky do telesa karburátoru. Ak sa Ti zvýšia otáčky, tak môžeš byť na 1OO% istý, že hriadeľ a telesi je v háji a môžeš generálkovať karbec, ako som už popísal. Nová hriadeľ a vypúzdriť.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.432 sekund
Powered by Kunena fórum