Pořád nechytá
Fiat Tipo 2.0 8V Granturismo-Modřenka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Granturismo-Modřenka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Granturismo-Modřenka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No já bych se mrknul na čidla...2.0 8V má dvě čidla podle kterých se řídí jednotka a ví, kdy má dávat jiskru a palivo na který válec...je tam čidlo vačky a čidlo kliky
A kde ty čidla najdu? Jedno čidlo je myslím mezi svíčkama a to druhé?
Fiat Tipo 2.0 8V Granturismo-Modřenka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A kde ty čidla najdu? Jedno čidlo je myslím mezi svíčkama a to druhé?
Mezi svíčkama je čidlo teploty chladící kapaliny (motoru), aby ti ukazovalo na palubce teplotu....
čidlo vačky je součástí rozdělovače, je tam tokvý "ježek", který má 4 hroty a každej dává pokyn zapalovacímu modulu, že má pálit...
čidlo kliky je přiděláné na nálitku u rozvodovýho kolečka. Tam se zjistí, kterej píst je před HÚ a kam se bude dávkovat palivo...ale je to složitější, podrobně jsem se o to nikdy nezajímal...ale co jsem chtěl, ono se stává, že to čidlo je zalepené od oleje a prachu, což má za následek špatný signál čidla...to samé je u čidla v rozdělovači, buď olej co prosakuje přes O-kroužek a nebo k tomu čidlu vedou dráty od konektoru a na nich shnije izolace a opadá, pak tam dochází k zkratu a zase to dělá problémy jednotce....
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No já bych se mrknul na čidla...2.0 8V má dvě čidla podle kterých se řídí jednotka a ví, kdy má dávat jiskru a palivo na který válec...je tam čidlo vačky a čidlo kliky
A kde ty čidla najdu? Jedno čidlo je myslím mezi svíčkama a to druhé?
to čidlo které je mezi svíčkami je čidlo teploty motoru,ale na rozdělovači je čidlo je to tuším černý konektor a vedou od něj dva dráty,
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.