Když jedu a otevřu vokno tak mě tráví smrad z výfuku

Více
15 roků 4 dní zpět #1 od Malcom
Zdarec chlapi .. nevíte čím to je? :-D ... jedu jedu .. otevřu okno a můžu se udusit. Fakt je to jako bych si strčil výfuk do vokna. To snad není možný s tím mým sedicim. Pak že auto zamknu a zámek mi zustal v klíčku , já sem na to hleděl jak hladovej do vrat. Už mě fakt nic nepřekvapí na tom autě :-D .. další závada třeba je ..jak mi všechno vrzá, ale to se dá spravit. Potom mě ještě kape vana tak ji budu dávat přetěsnit .. a no a tady sem od kolegy musel koupit novej startér .. protože se mu prostě přestalo chtět startovat :D

Fiat Tipo,Sedici Valvole,107kW,1991 RED

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 dní zpět #2 od stiglitz
To je tím, že máš prasklý svody, nebo prostě někde potrubí, díru, co já vím. A pak otevřeš okno a je to asi tah jako v komíně, nevím.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 dní zpět #3 od rs

To je tím, že máš prasklý svody, nebo prostě někde potrubí, díru, co já vím. A pak otevřeš okno a je to asi tah jako v komíně, nevím.


Nemusi mit praskleho nic. Todle prece Tipa za nizkeho tlaku a pri urcite rychlosti delaji. Je to dano aerodynamickymi vlastnostmi karoserie. Todle mi dela i muj kombik.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 dní zpět #4 od jipaf
jj, projeď potrubí od motora..
hned za svodama na první přírubě, tam se to rádo uvolňuje..
pak se koukni dolů na potrubí v jakém stavu je ten vlnovec nebo pletenec..
už jsem viděl fiata kde se v kabině všichni udili a ten vlnovec tam hold nebyl a na první přírubě se to stále uvolňovalo..
prodávající ho tam nějak asi zapoměl dát a rychle to střelil..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 dní zpět #5 od jipaf

To je tím, že máš prasklý svody, nebo prostě někde potrubí, díru, co já vím. A pak otevřeš okno a je to asi tah jako v komíně, nevím.


Nemusi mit praskleho nic. Todle prece Tipa za nizkeho tlaku a pri urcite rychlosti delaji. Je to dano aerodynamickymi vlastnostmi karoserie. Todle mi dela i muj kombik.


jj, taky se mi stalo na tempře něco podobného, od zadu, na kufru jsem neměl origo gumu a zpětně přes odvětrávací okénko v kufru to nějak podtlakem táhlo do kabiny..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 dní zpět #6 od Michael!!!

To je tím, že máš prasklý svody, nebo prostě někde potrubí, díru, co já vím. A pak otevřeš okno a je to asi tah jako v komíně, nevím.


Nemusi mit praskleho nic. Todle prece Tipa za nizkeho tlaku a pri urcite rychlosti delaji. Je to dano aerodynamickymi vlastnostmi karoserie. Todle mi dela i muj kombik.


No fuj to jsem rád že to můj kombík nedělá to bych asi nestrpěl že by mi tam šel smrad!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 dní zpět #7 od stiglitz
Ještě že je to benzín, mít k tomu ještě vevnitř saze... :twisted:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 dní zpět #8 od JiFi
vidím to na stejnou závadu jakou už tu lidé nabízeli, špatné těsnění (vypaléné) na svodech přímo u motoru, uvolněné určo také, rádo se to uvolňuje, já nakonec musel zvolit segrové podložky a už to drželo a navíc to těsnění namazat tou speciální pastou na výfuky!

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 dní zpět #9 od Malcom
jo , mám malou dírku na svodech těsně od motoru tak to bude asi tím .. Njn budu muset nechat svařit nebo nevím :?

Fiat Tipo,Sedici Valvole,107kW,1991 RED

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.392 sekund
Powered by Kunena fórum