Jakou barvu na výfuk??
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na blok motoru můžeš použít buď to samé, nebo se ještě používá hammerite
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.motipdupli.cz/dep/231-super-zaruvzdorna-barva/
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Díky to vypadá dobřena výfuk jsem minulý měsíc dával silikonovou vypalovací barvu, je k dostání ve většině běžných drogerií, kde mají i bary a laky
na blok motoru můžeš použít buď to samé, nebo se ještě používá hammerite
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na blok jsem já použil nějakou barvu, která se používá na plechy, které se i kroutí, nepraská a odolává taky vyšším teplotám. Tu samou jsem dal i na brzdy a taky drží. Jen si sakra nevzpomenu na to jméno
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A čo sa týka náteru bloku motora - tak tam netreba žiadne špeciálne tepluodolné laky. Sa zamyslite....Motor je chladený vodou a má teda teplotu 80-90°C. Ak by mal motor teplotu 100°C a viac, tak je už asi po ňom... A keď motorový priestor pod kapotou je na každom aute striekaný vypalovacím autolakom a ten odoláva spoľahlivo takým teplotám, akú ma motor, tak aj na motor musí stačiť obyčajný autolak.
Ja som na svojom "veteránovi" Fiat Mirafiori 2,0 DOHC tiež motor natieral modrým syntetickým vypalovacím lakom a aj po desiatich rokoch je taký pekný, ako v prvý deň, keď som ho natieral.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ano výfuk není třeby natírat ale vzkledově se mi nelíbí parohy od motoru takže asi takhle.Môj názor na vec je taký, že natierať výfuk je zbytočná robota. Každý výfuk začne tak či tak hrdzavieť pôsobením striedavých vysokých teplôt a chladu k tomu kondenzovaných kyslých vodných pár najprv z vnútra. Takže škoda času, materiálu a práce.
A čo sa týka náteru bloku motora - tak tam netreba žiadne špeciálne tepluodolné laky. Sa zamyslite....Motor je chladený vodou a má teda teplotu 80-90°C. Ak by mal motor teplotu 100°C a viac, tak je už asi po ňom... A keď motorový priestor pod kapotou je na každom aute striekaný vypalovacím autolakom a ten odoláva spoľahlivo takým teplotám, akú ma motor, tak aj na motor musí stačiť obyčajný autolak.
Ja som na svojom "veteránovi" Fiat Mirafiori 2,0 DOHC tiež motor natieral modrým syntetickým vypalovacím lakom a aj po desiatich rokoch je taký pekný, ako v prvý deň, keď som ho natieral.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No polský jsem měl na autě přes 4 roky a pořád držel...Bosal reznul ve svárech po týdnu, polský noname ani po třičtvrtě roce. Rozdíl v ceně čtyřka. Skoro.
No a bude to asi i tím, že teď ty výfuky dělaj o dost kvalitnější. Jsou totiž pohlinikované zvenku i zevnitř.
Takže další výfuk zase bude z Polska...
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Přesně jak říkáš mam polský za 1200kč 3roky a furt vypadá ksvětu, já ted kupuju součástky jen v Polsku nebudu do starého auta rvát zbytečně plno peněz za značkové součástky. I v Polsku mi nabízí značky např. Valeo atd za cenu nížší nekdy více jak o 100% od nás. Jifi to zná objednával si pře zemně nejednu součástku.No polský jsem měl na autě přes 4 roky a pořád držel...Bosal reznul ve svárech po týdnu, polský noname ani po třičtvrtě roce. Rozdíl v ceně čtyřka. Skoro.
No a bude to asi i tím, že teď ty výfuky dělaj o dost kvalitnější. Jsou totiž pohlinikované zvenku i zevnitř.
Takže další výfuk zase bude z Polska...
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže já nakupuji také už jedině v Polsku. A propo třeba cena světel na Bravu je zlomková oproti ceně v CZ.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mně se jinak osvědčil silikonový vypalovací sprej. Ono to drží solidně po zapečení.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.