Sedicivalvole turbo?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale podle mě když už by ses rozhodl tak to taková sranda nebude..
1) Bez jiných úprav motoru(GO, jiný písty atd..) bych se toho hodně bál..
2) Nainstalovat ho,,dopasovat atd. asi takovej problém nebude.. ale..
3) Co řízení motoru, elektrika, čidla, řj? To bude muset bejt uplně jiný
Jestli by nebylo lepší sehnat celej nafoukanej motor vč elektriky z nějaký Lancie (edit: nebo z Coupé, to mě nenapadlo...)
Fiat Tipo Sedicivalvole
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo Sedicivalvole
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Budeš muset snížit kompresi válců, asi dát celokovové těsnění pod hlavu, a určitě písty z turbo motoru. Pak tam bude dost věcí k předělání kolem řízení motoru....myslim si, že práce moc, peněz taky hromada a výsledek nic moc taky jsem téhož názoru, že spíš sehnat celej motor z lancie 16VT nebo coupé 16VT a přehodit, než to nějak doma dělat spousty hodin
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
cesta mtoru z coupé je nejjednodužší .resp celého bouraného coupé. je tam dost věcí okolo které se musí měnit . a hlava ani blok to nejsou .A ještě máš sofware na turbo jo ? který a kdes ho sehnal ?
Charles: taková technická poznámka , když dáš turbo písty snížíš tím kompresi. ty to píšeš jak kdyby to byly 2 rozdílný věci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
petas021: vymýšlíš vymyšlené , tady už se to moc řešilo , sám jsem to tady řešil . všechno jde , ale nejdůležitější je kolik na to máš peněz. netuším ale proč chceš ubírat hlavu. skus si nejdřív někde přečíst jak funguje NA motor , jak funguje turbomotor, a potom se teprv pouštěj do větších akcí.
cesta mtoru z coupé je nejjednodužší .resp celého bouraného coupé. je tam dost věcí okolo které se musí měnit . a hlava ani blok to nejsou .A ještě máš sofware na turbo jo ? který a kdes ho sehnal ?
Charles: taková technická poznámka , když dáš turbo písty snížíš tím kompresi. ty to píšeš jak kdyby to byly 2 rozdílný věci.
Ten soft neni problem ja ho mam taky a dokoce jsem ti ho i posilal jak koukam do adeslane posty pro tebe. To vis zalohuju,zalohuju.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hledej...
1) komprese - snížit -nejjednodučí věc je zvětšit vybrání v pístech (107kw má plochý dno, 102kw má malé vybrání ve dnu, turbo má hlubší a větší průměr vybrání jako 102kw)
2) vejfukový ventily -buď nimonic, nebo origo sodíkový za 2000,- kus ... serie ti schoří (NA motor má teplotu plynů do 800°C v hodně velkým extrému, u turba extrém-když už tečou písty kolem 950°C to je hodně velkej rozdíl, tkerej NA ventily nepřežijou)
3) vejfuk, sání, IC.. to vše z 16VT
4) elektorniku a kabeláž vč. čidel nejlépe z 16VT...
"přehráním softu" z jednotky 4Q? pro coupe 16VT o jednotky třeba IAW4Q1 což by mělo mít 16V 107kw tipo -píšu z hlavy, třeba se mýlím; dosáhneš toho že asi ani nenastartuješ - mapy v těchto jendotkách jsou na určitých adresách..jenže každá rodina jednotek, ne -li jednotka má jiný rozmístění map v .bin souboru... řešení je dloouho s ev tom hrabat, hledat mapy identifikovat je a pak vhodně upravit 107kw mapu podle turbomapy... což zas bude problém a bude to chtít spíš řádně odladit.. ..nejlepší řešení je vše vytrhnout z 16VT coupe a dát to do tipa.. a o tom se tu mnohokrát psalo...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.