tipo 1.4 podtlak rozdělovače
14 roků 11 měsíců zpět #1
od m.seky
tipo 1.4 podtlak rozdělovače vytvořil uživatel m.seky
Zdravim mám dotaz,na mojim 1.4 karburátorovim tipu mám rozdělovač umístěný ve spodní části u rozvodů.Na rozdělovači je namontovaný podtlak a hadička z něj vede do karburátoru..Nevím jaký je přesný princip toho podtlaku,myslím žeby měl měnit při určitých otáčkách předstih aspon myslim. .Ale chci se zeptat když odpojím hadičku s karburátoru a fouknu do ní(do toho podltaku) tak je normálně průchozí a ikdyž je motor nastartovanej nebo vypnutej,,Jelikož mi auto poslední dobou blbe jak na studenejch startech tak i občas za tepla zacuká.Tak si myslím jestli neni chyba v něm,když je takhle průchozí.Nemáte někdo stím skušenost?díky moc
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 11 měsíců zpět #2
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: tipo 1.4 podtlak rozdělovače
Něco je tam nabeton špatně, rozdělovač musí při fouknutí nebo nasátí z podtlaku klást odpor. Rozdělovač karburátorového Tipa jsem nikdy v ruce neměl, ale jaksi principiálně může být:
a) Netěsná hadička. To by byla snadná pomoc, zkrátit popraskané konce nebo hadičku vyměnit.
b) Proražená membrána v tom dílu, který je na rozdělovači a upravuje předstih (vypadá to trochu jako krabička od diabolek, z jedné strany je táhlo, z druhé přípoj pro podtlak). To by pak bylo potřeba sehnat jiné, asi spíš zkusit vrakárnu, nové to je dost drahý špás. Opravit to jde jen teoreticky (rozpertlovat, membránu postříkat silikonovým tmelem ve spreji, nechat zatuhnout a složit zpět), mně se to nepovedlo.
Obě závady způsobují jednak přisávání vzduchu do směsi, jednak špatnou regulaci předstihu. Kombinací obou závad to pak blbě startuje, cvrká v motoru při prudkém přidání plynu, neochotně to zrychluje atd.
a) Netěsná hadička. To by byla snadná pomoc, zkrátit popraskané konce nebo hadičku vyměnit.
b) Proražená membrána v tom dílu, který je na rozdělovači a upravuje předstih (vypadá to trochu jako krabička od diabolek, z jedné strany je táhlo, z druhé přípoj pro podtlak). To by pak bylo potřeba sehnat jiné, asi spíš zkusit vrakárnu, nové to je dost drahý špás. Opravit to jde jen teoreticky (rozpertlovat, membránu postříkat silikonovým tmelem ve spreji, nechat zatuhnout a složit zpět), mně se to nepovedlo.
Obě závady způsobují jednak přisávání vzduchu do směsi, jednak špatnou regulaci předstihu. Kombinací obou závad to pak blbě startuje, cvrká v motoru při prudkém přidání plynu, neochotně to zrychluje atd.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 11 měsíců zpět #3
od m.seky
Odpověděl m.seky pro téma Re: tipo 1.4 podtlak rozdělovače
Hadičku jsem dal novou,a furt mi to nebrala hlava řikal sem si musí to dávat nějakej odpor a nic.taky si myslím žeto bude špatná membrána.No skusím ten vrakáč koukal sem na net a nový by byl za 400kč ale jelikož je před vánocema.tak mrknu na vrakáč kolik by zato chtěli.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 11 měsíců zpět #4
od m.seky
Odpověděl m.seky pro téma Re: tipo 1.4 podtlak rozdělovače
Tak dnes jsem tam dal podtlak z vrakáče..Auto sem projel a musim zaklepat ze ani jednou nezdychlo a krásně nastartovalo,necuklo, tak uvidim až ho víc projedu snad to bude ok...jinak ten starej podtla byl urcite spatne ptz.ten z vrakoviste se choval uplne jinak kdyz sem do nej pomalu foukal tak drzel tlak..tak uvidime..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.294 sekund