čerpadlo
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pojistka by mněla být v motoru pod oknem i z relátkama?? Jestli ano tak relátko normálně lupne pojistky ok. akorát to čerpadlo nejde slyšet a ani benzín neteče. tak asi ten růžoví drátek je plovák takže skusím proměřit ten zelený stím černým jestli tam jde štáva. Jinač sem taky skoušel vyndat relé a propojit ty kontakty ale čerpadlo ani tak nejde. Jestli je v háji tak jak ho vytáhnu z té nádrže? Charlesi sem ti psal už na icq že stím mam problémy že to někdy nastartuju a někdy né, a ted už to nejede vůbec.spálená pojistka, nefunkční relé, nebo jako poslední snad mrtvé čerpadlo...k čerpadlu jdou pouze dva kabely napájení +12V (zelený) a kostra (černý), kabely by měly být silnější
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prvně to zkosím povolit na Jifiho autě abych viděl jak to dopadne. Jinač ti díky Zkusím a napíšu jak sem dopadjo mělo by to být, růžovej je signál pro budík. čerpadlo normálně vyndáš i s plovákem a když máš celý auto na díly, tak tě to nemusí nijak trápit. Když se ptáš na kabely, tak jsi se už asi an to koukal. Takže jenom odšroubuj tu veeeelkou plastovou matku a tím vyndáš čerpadlo. Rukou to určitě nepovolíš, takže si vezmi nějaký šikovný kousek dřeva nebo šlohni doma něco v kuchyni a lehkým poklepem přes to dřívko to povolíš. stejně postupuj i u auta od JiFiho a při utahování zase trochu poklepem utáhnout, aby ti tam nikde netekl benzín a nesmrdělo to v autě.....celá věda
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak uhnil konektor na čerpadle už jezdímjak jsi dopadnul?
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Neboj tvoje ještě jezdí!! Musel jsem to vytáhnout z mojeho ale neuspěl jsem. Ještě že sem to spravil bez potřeby to vytáhnout, ale rád bych věděl jak na to aby šlo ven!!operace se tedy nezdařila asi, a o rozebírání mého bývalého raději nepište, berte to jako auto na ND, protože mě vždy bolí u srdce, jak se z něj tahají vnitřnosti
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taky si myslím s plovákem vytáhnout nejdenevím jestli to má ohc stejně , ale u mě se musí nejdřív vydat plovák (je jakoby na bajonet) a potom jde čerpadlo .
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Návod:Taky si myslím s plovákem vytáhnout nejdenevím jestli to má ohc stejně , ale u mě se musí nejdřív vydat plovák (je jakoby na bajonet) a potom jde čerpadlo .
1. odpoj konektory
2. je nutno demontovat plovák-má bajonetový uzávěr-musí se stlačit a otočit doleva. Je pod ním gumové těsnění a to nemusí přežít. Možná budeš muset sehnat podobné nebo vyříznout.
3. po vytažení plováku sundej hadice
4. povol velkou matici, možná budeš muset použít hasák-zaklesni rukojeti (použiješ tedy opačně) na zářezy a povoluj-neznič těsnění-to je potom problém
5. opatrně vytahuj čerpadlo s košem-vlož do nádoby, zbytek benzínu z koše potom vylej do nějaké nádobky na likvidaci-bývá tam různý sajrajt
6. vytáhni koš z čerpadla-budeš potřebovat hadicovou sponu 8 mm!
7. Všechno pořádně vyčisti a dej pozor ať Ti nenapadá binec do nádrže!
8. před montáži všechno gumové těsnění a kroužky u hadic potři Indulonou nebo stříkni Silkalem-snáz se to montuje a nezničí se těsnění.
Pokud potřebuješ čerpadlo, mám ještě jedno-dám ho za 400 Kč+plovák k tomu. Plovák má sice trochu uštíplé osazení nahoře, jak ho nějaký šikula přede mnou vytahoval, ale je použitelný (musí se více dotěsnit) stát se může cokoli a mohl by se Ti hodit.
Můžu Ti taky přihodit sítko+koš a matici.
Já už Tempru nemám.
Čerpadlo mám nakonzervované-holé bez gumy.
Ať se Ti daří
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.