Lambda na Tipo 1.6 i.e. DGT (r.v. 1989, motor 149C2.046)
14 roků 10 měsíců zpět #1
od martyCZ
Lambda na Tipo 1.6 i.e. DGT (r.v. 1989, motor 149C2.046) vytvořil uživatel martyCZ
Zdravim,
nejak jsem se dostal k Fiatu Tipo viz. predmet a potrebuju poradit. Auto neproslo emisema a tak puvodni majitel vymenil katalyzator. Nicmene neproslo ani potom tak se usoudilo, ze to bude lambdou. Jestli s tou lambdou nekdo neco delal nevim, puvodni majitel zemrel.
Kdyz jsem se na to dival, tak jsem zjistil, ze lambda vypada celkem nove (ale cele auto je velice zachovale, takze se mozna pletu) a vede od ni vede jeden drat nikam - proste volne visi - a ja nevim, kam ho zapojit. Za chladicem visi jeden nezapojeny ctyrpinovy konektor, nicmene podle vsech informaci by tendle motor mel mit lambdu jednodratovou.
Muzu tedy poprosit nektereho z majitelu tohoto vozu o radu pripadne foto? Je mozne, ze elektroinstalace je univerzalni/spolecna i pro motory s lambdou ctyrvyvodovou a ze u tohoto motoru je pouzit jenom jeden pin daneho konektoru? Ktery?
Mate obecne nekdo k tomudle motoru nejakou technickou dokumentaci? Stahul jsem tady nejake servisni manualy, ale tendle motor neni v zadnem z nich ;o(
Dekuji
nejak jsem se dostal k Fiatu Tipo viz. predmet a potrebuju poradit. Auto neproslo emisema a tak puvodni majitel vymenil katalyzator. Nicmene neproslo ani potom tak se usoudilo, ze to bude lambdou. Jestli s tou lambdou nekdo neco delal nevim, puvodni majitel zemrel.
Kdyz jsem se na to dival, tak jsem zjistil, ze lambda vypada celkem nove (ale cele auto je velice zachovale, takze se mozna pletu) a vede od ni vede jeden drat nikam - proste volne visi - a ja nevim, kam ho zapojit. Za chladicem visi jeden nezapojeny ctyrpinovy konektor, nicmene podle vsech informaci by tendle motor mel mit lambdu jednodratovou.
Muzu tedy poprosit nektereho z majitelu tohoto vozu o radu pripadne foto? Je mozne, ze elektroinstalace je univerzalni/spolecna i pro motory s lambdou ctyrvyvodovou a ze u tohoto motoru je pouzit jenom jeden pin daneho konektoru? Ktery?
Mate obecne nekdo k tomudle motoru nejakou technickou dokumentaci? Stahul jsem tady nejake servisni manualy, ale tendle motor neni v zadnem z nich ;o(
Dekuji
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 10 měsíců zpět #2
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Lambda na Tipo 1.6 i.e. DGT (r.v. 1989, motor 149C2.046)
Ahoj, no dostal jsi se k motorovému hybridu, který se dával do fiatu tipo. Je to vlastně motor z ritma, který má modifikované vstřikování Multec GM, který se dával do opelu kadett.
Lambda je napojená na jeden silný zelený kabel se žlutým konektorem na konci. Je to speciální kabel i konektor. Ale bohužel foto nemám k dispozici
Jinak, co se týká mechanických oprav nebo tak, tak se musíš řídit podle pokynů na motor 1.8 a 2.0, protože tam je umístění dílů a jejich demontáž stejná nebo velmi podobná.
Cokoliv Tě bude zajímat, tak se ptej a uvidíš, že zde Ti poradí nejeden člen...
Lambda je napojená na jeden silný zelený kabel se žlutým konektorem na konci. Je to speciální kabel i konektor. Ale bohužel foto nemám k dispozici
Jinak, co se týká mechanických oprav nebo tak, tak se musíš řídit podle pokynů na motor 1.8 a 2.0, protože tam je umístění dílů a jejich demontáž stejná nebo velmi podobná.
Cokoliv Tě bude zajímat, tak se ptej a uvidíš, že zde Ti poradí nejeden člen...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.262 sekund